Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Яна Худович +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 26 238 512,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 192,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 131 192,56 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 131192.56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
225 568,00 грн.
Загальна вартість виконання робіт по об’єкту складає 26 238 512,44 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 09:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 09:21 |
ТД ВТ Шахтобудівників - нова редакція.doc | |
12 жовтня 2021 09:21 |
Перелік змін, що вносяться.pdf | |
12 жовтня 2021 09:20 |
Протокол № 128 від 12.10.2021.pdf | |
30 вересня 2021 15:08 |
ТД ВТ Шахтобудівників.doc | |
30 вересня 2021 14:11 |
Протокол № 125 від 30.09.2021.pdf |
12 жовтня 2021 09:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 жовтня 2021 09:21 |
ТД ВТ Шахтобудівників - нова редакція.doc
|
||||||
12 жовтня 2021 09:21 |
Перелік змін, що вносяться.pdf
|
||||||
12 жовтня 2021 09:20 |
Протокол № 128 від 12.10.2021.pdf
|
||||||
30 вересня 2021 15:08 |
ТД ВТ Шахтобудівників.doc
|
||||||
30 вересня 2021 14:11 |
Протокол № 125 від 30.09.2021.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-01-000013 ● a536fc0c5c7944edbf1169142af3aaa3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2022 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2022 № 139
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.04.2022 № 139.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-30-004705-b, 30.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2580-2022 від 31.03.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 13:52:35
Про надання пояснень
Дата: 01.04.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-30-004705-b, яка проводилась Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-05 10:53:33
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі експертної оцінки (позитивної) від 11.06.2021 р. № 34990 за робочим проектом «Реконструкція дороги по просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл. Коригування.».
Розрахунок обсягу та вартості робіт здійснено відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-09-30-004315-b на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (https://pavlogradmrada.dp.gov.ua) в розділі рішення, а семе: рішення Павлоградської міської ради від 28.09.2021р. №406-13/VIII «Про внесення змін до рішення міської ради від 15 грудня 2020 року № 54-3/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID:756bb7e39a1b4d06bbb8f75e9bc52c92, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-09-30-004705-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-09-30-004315-b) не порушило норм чинного Законодавства України.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради запитує: на яких підставах моніторинг закупівлі – відкриті торги (ID:756bb7e39a1b4d06bbb8f75e9bc52c92, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-09-30-004705-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-09-30-004315-b) здійснює Західний офіс Держаудитслужби.
Додатки :
1. рішення Павлоградської міської ради від 28.09.2021р. №406-13/VIII «Про внесення змін до рішення міської ради від 15 грудня 2020 року № 54-3/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
2. Експертна оцінка (позитивна) від 11.06.2021 р. № 34990 за робочим проектом «Реконструкція дороги по просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл. Коригування.».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-06 13:50:09
Про надання пояснень
Дата: 06.04.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-30-004705-b, яка проводилась Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «Євробуд Плюс» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «Євробуд Плюс», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-11 08:31:38
відповідь на запит
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:756bb7e39a1b4d06bbb8f75e9bc52c92, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-09-30-004705-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-09-30-004315-b) та уклало договір № 573 від 01.12.2021 р. на «Реконструкція дороги по просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл. Коригування.» з ТОВ " ЄВРОБУД ПЛЮС".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
06.04.2022 року Західним офісом Держаудитслужби, у зв’язку із здійсненням моніторингу закупівлі UA-2021-09-30-004705-b «Реконструкція дороги по просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл. Коригування», в електронній системі закупівель було опубліковано Запит про надання пояснень, адресований Управлінню комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради.
У вказаному запиті орган держаного фінансового контролю просить надати роз’яснення з приводу не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «Євробуд Плюс», яким не надано Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. А на думку Західного офісу Держаудитслужби відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону
переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У зв’язку з чим, з точки зору органу держаного фінансового контролю, відповідно до ч. 7 ст. 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Крім того, Західний офіс Держаудитслужби просить повідомити, чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки).
Надаючи відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби хочемо звернути увагу на вибіркове застосування органом державного фінансового контролю норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, посилаючись на приписи ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Західний офіс Держаудитслужби чомусь ігнорує вимоги ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того, зазначаючи про необхідність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс» у зв’язку ненаданням переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»), Західний офіс Держаудитслужби не бере до уваги вимоги абзацу 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради розробило Тендерну документацію за предметом закупівлі враховуючи положення ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме тому від переможця процедури закупівлі не вимагалося документальне підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини
першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п. 5 Розділу 3 Тендерної документації за предметом закупівлі UA-2021-09-30-004705-b «Реконструкція дороги по просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл. Коригування» (пряма мова тендерної документації) «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 10, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону».
ТОВ «Євробуд Плюс» повністю виконало вказані вимоги, а тому, враховуючи положення абзацу 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», його тендерна пропозиція не могла бути відхилена.
Інформація стосовно підприємств банкрутів наявна в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який функціонує на підставі Наказу Міністерства юстиції України № 3018/5 від 15.09.2011 року «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство». Зазначений реєстр є відкритим.
Інформація стосовно осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією наявна в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, який функціонує на підставі Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 166 від 09.02.2018 року «Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». Зазначений реєстр також є відкритим.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс», перевірило факт не внесення відомостей про ТОВ «Євробуд Плюс» до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, а також факт не притягнення керівника ТОВ «Євробуд Плюс» до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Також Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Євробуд Плюс», перевірило факт не визнання зазначеного підприємства банкрутом та відсутності стосовно нього ліквідаційної процедури. Закон України «Про публічні закупівлі» не вимагає документального оформлення перевірки
замовником інформації про переможця процедури закупівлі, яка міститься в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, оскільки така інформація є відкритою та загальнодоступною.
Насамкінець хочемо звернути увагу Західного офісу Держаудитслужби на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13025р/пк-пз від 03.07.2020 року, у відповідності з яким було визнане правомірним рішення замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі незважаючи на ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID:756bb7e39a1b4d06bbb8f75e9bc52c92, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-09-30-004705-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-09-30-004315-b) не порушило норм чинного Законодавства України.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради запитує: на яких підставах моніторинг закупівлі – відкриті торги (ID:756bb7e39a1b4d06bbb8f75e9bc52c92, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-09-30-004705-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-09-30-004315-b) здійснює Західний офіс Держаудитслужби.
Додатки :
1. Довідка МВС України від 22.11.2021 р.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-04-18 09:51:48
Запит про надання Висновку по моніторінгу
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради просить надати Висновок в письмовій формі по моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-30-004705-b, 30.09.2021. Висновок просимо надати на адресу управління - вул. Соборна 115, м. Павлоград, Дніпропетровської області 51400, Україна.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про скасування висновку |
Дата публікації: | 29 квітня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/6178/22 |
Дата відкриття провадження: | 03 травня 2022 |
Документи:
29 серпня 2022 09:12
|
Електронний підпис |
29 серпня 2022 08:52
|
Рішення суду від 30.06.2022 р..pdf |
23 червня 2022 14:10
|
Ухвала від 25.05.2022 р.pdf |
29 квітня 2022 09:26
|
Позовна заява від 27.04.2022 р..pdf |
29 серпня 2022 09:12
|
Електронний підпис |
23 червня 2022 14:11
|
Електронний підпис |
29 квітня 2022 09:27
|
Електронний підпис |
29 серпня 2022 08:52
|
Рішення суду від 30.06.2022 р..pdf |
23 червня 2022 14:10
|
Ухвала від 25.05.2022 р.pdf |
29 квітня 2022 09:26
|
Позовна заява від 27.04.2022 р..pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
24 606 477,00
UAH з ПДВ
|
24 606 477,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
25 734 818,77
UAH з ПДВ
|
25 734 818,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАВТОБУД" |
26 112 214,42
UAH з ПДВ
|
26 112 214,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
24 606 477,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 09:13
|
роботи шахтоб_0001.pdf | укладений |
20 грудня 2022 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:42
|
дод угода №573 від 01.12.2021_0001.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 08:28
|
Договір №573 від 01.12.2021 р..pdf | укладений |
02 грудня 2021 08:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість договору становить 24 606 477,00 грн. в тому числв ПДВ 4 101 079,50 грн. Зменшити фінансування за договором в 2021 році на 225 568,00 грн. та встановити фінансування за договором в 2021 році у сумі 0,00 грн. Збільшити фінансування за договором в 2022 році на 225 568,00 грн. та встановити фінансування за договором в 2022 році у сумі 24 606 477,00 грн. в тому числв ПДВ 4 101 079,50 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору: договірна ціна на 2022 рік, план фінансування, календарний графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 573 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відсутність фінансування у замовника. |