Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень Відділу обслуговування громадян № 17 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, пл. Ринок, 18, м. Миколаїв, Львівська область, 81600 )
Очікувана вартість
83 618,00 UAH
UA-2021-09-30-004484-b a405e60295ed4b35a7450ef577c4e8f4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Шиба

+380678545495 shyba1982r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Маріанна Шиба
+380678545495
shyba1982r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 13:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2021 13:46
Очікувана вартість: 83 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 418,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 послуга
Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень Відділу обслуговування громадян № 17 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, пл. Ринок, 18, м. Миколаїв, Львівська область, 81600 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2021  —  12 листопада 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На придбання будівельних матеріалів Замовник може здійснювати попередню оплату Виконавцю у розмірі 30 % від загальної суми договору. Порядок здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). При здійсненні закупівлі враховуються також вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами Аванс 3 Робочі 30
Iнша подія Замовник робить платежі Виконавцю за надані послуги на підставі акту приймання надання послуг , підписаного повноваженими представниками сторін. Акт приймання надання послуг надається з усіма необхідними підтверджуючими документами (акти на приховані роботи, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення та інші). Уповноважений представник Замовника протягом 3 днів перевіряє реальність акту приймання надання послуг і підписує його в частині реально виконаних обсягів послуг. Оплата наданих послуг проводиться Замовником протягом 3-х робочих днів з моменту отримання Акту. Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 13:57
Документація пот ремонт Миколаїв.docx
30 вересня 2021 13:57
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" 81 876,17
UAH з ПДВ
81 876,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2021 20:26
Електронний підпис
10 жовтня 2021 20:24
79.imd
10 жовтня 2021 20:24
1. Наявність ТЗ.pdf
10 жовтня 2021 20:24
3.2. Копії трудових.pdf
10 жовтня 2021 20:24
16. Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2021 20:24
5. Проект Договору.pdf
10 жовтня 2021 20:24
1. Наявність техніки.pdf
10 жовтня 2021 20:24
12. Ліцензія з додотком.pdf
10 жовтня 2021 20:24
11. Довідка про санкції.pdf
10 жовтня 2021 20:24
1. Наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"
#42559490
Переможець 81 876,17
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 13:08

Документи

12 жовтня 2021 13:08
Електронний підпис
12 жовтня 2021 13:07
Протокол 115.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"
#42559490
81 876,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 13:08
Електронний підпис
12 жовтня 2021 13:07
Протокол 115.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:44
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 09:52
Договір ремонт Миколаїв.pdf укладений
21 жовтня 2021 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 81 876,17
UAH (в тому числі ПДВ 13 646,02 UAH)