Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13815703 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9 |
Контактна особа: |
Блажкевич Мар'яна Павлівна +380980846929 likarna_zvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 16:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
30 вересня 2021 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000087 ● 2bbf1b214d0a4a42a84d07b7b5c275bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2022 07:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 62
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-30-003540-c, 30.09.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: Risc 1-3. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 14:32:08
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-30-003540-c, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
В електронній системі закупівель Замовником опубліковано в обґрунтуванні застосування переговорної процедури, що виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. На який пункт Закону посилається Замовник при проведенні закупівлі та що саме закупляє товари чи роботи?
У відповідності до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, а саме: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В електронній системі закупівель Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, в обгрунтуванні якого зазначено про документи, зокрема, експертний звіт, проте жодних документів в електронній системі закупівель не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати вичерпну інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з долученням документально підтверджених об’єктивних обставин.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 16:42:11
відповідь Замовника
У відповідь на запит про надання пояснення повідомляємо наступне
1. Щодо визначення очікуваної вартості
На замовлення Комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради щодо об’єкта «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування) виготовлено відповідну проєктно - кошторисну документацію щодо вищезазначеного об’єкта. За результатами розгляду кошторисної частини проєктної документації за наданим робочим проектом ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» видано експертний звіт (позитивний) № 2101/06/21 від 30.06.2021.
Враховуючи вищеназазначену інформацію, а також Методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену Наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика) в частині розрахунку очікуваної вартості робіт, а саме – реконструкція, з урахуванням норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Отже, Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради визначено очікувану вартість робіт, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат, передбачених на технічний нагляд, авторський нагляд, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі:
Повідомляємо, що власного веб-сайту у Комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської на даний час немає. Оскільки кошти на створення веб- сайту у Змовника відсутні.
Слід зазначити, що після набрання чинності нововведень, а також для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - Постанови № 1266) Замовником здійснено моніторинг та аналітику в частині вартості послуг, зокрема: з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг); сплата за Домене ім’я становить понад 200,00 грн./рік сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік; Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Крім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Замовника, який є одержувачем коштів, здійснювати відповідні дії. Закон України «Про публічні закупівлі» не покладає на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Щодо вибору та публікації Замовником обгрунтування вибору та підстав проведення переговорної процедури закупівлі предмет якої «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування) у ході оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, а саме під час заповнення електронних полів, відповідальною особою за оприлюднення інформації допущено технічну-механічну помилку, а саме, в частині проставляння та вибору поля із відповідним обгрунтуванням, яке заповнене електронною системою закупівель автоматично, а саме, враховуючи основний схожий зміст, помилко обрано зміст щодо закупівлі товару, однак правильним, зокрема й по змісту наведеного Замовником обгрунтуванням необхідно вважати правильним предмет закупівлі саме РОБІТ: «В зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту, здійснено внесення поточних змін до проектної документації об’єкту «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування), ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція з включенням додаткових робіт. Та пройдено експертизу (Експертний звіт №2101/06/21 від 30.06.2021р). Залучено до виконання підрядника, який вже виконував роботи по даному об’єкту, що надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта.» скріншот інтерфейсу із наведеною інформацією наведено нижче. На виправлення допущеної помилки, відповідальною особою за оприлюднення інформації складено внутрішній протокол про виправлення технічної-механічної помилки, який долучено до пояснень. Окрім цього, звертаємо увагу , що під час проведення переговорної процедури Замовником чітко дотримано підстав, а саме: згідно п. 5 ст. 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі 1. додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
Щодо підтверджуючих документів обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а також надання експертних, нормативних, технічних та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з долученням документально підтверджених об’єктивних обставин повідомляємо наступне.
У зв’язку із погіршенням роботи електронного майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН», на якому зареєстрований Замовник, під час публікації процедури та завантаження пакету документів щодо проведення процедури закупівлі робіт щодо об’єкта «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування), з технічних причин не підвантажено скан-копію «експертного звіту (позитивного) № 2101/06/21 від 30.06.2021», на вимогу - додаємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-30-003540-с «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування), проведеного Західним офісом Держаудитслужби від 14.02.2022 (далі – ВИСНОВОК) повідомляємо наступне. Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради – далі Замовник проаналізовано зміст ВИСНОВКУ Західного офісу Держаудитслужби, а також 18.02.2022 обговорено на засідання працівників, які входили до складу тендерного комітету Замовника. За результатом обговорення, уповноважена особа повідомила про допущені порушення, у ході проведення переговорної процедури додаткових робіт «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня № 1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування) саме: - порушення вимог пункту 7 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині обґрунтування; - пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. Окрім цього, уповноважена особа наголосила, що під час проведення переговорної процедури Замовником дотримано підстави для переговорної процедури, а саме: згідно пункту 5 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В опублікованому повідомленні про намір укласти договір в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначено, що в зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту, здійснено внесення поточних змін до проектної документації об’єкту «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування), ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція з включенням додаткових робіт та пройдено експертизу (Експертний звіт №2101/06/21 від 30.06.2021). Також в обґрунтуванні Замовник зазначив, що залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи по даному об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Порушення, зазначені у ВИСНОВКУ, а саме під час публікації переговорної процедури закупівлі вищевказаного предмета, Замовником допущено у зв’язку із погіршенням роботи електронного майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» та його технічної роботи, на якому зареєстрований Замовник, під час публікації процедури та завантаження пакету документів щодо проведення процедури закупівлі робіт щодо об’єкта «Реконструкція з прибудовою приймально-ургентного відділення з технічним переоснащенням під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги в хірургічному корпусі комунального некомерційного підприємства «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради по вул. Шептицького, 9 у м. Дрогобич Львівської області» (коригування), а тому не підвантажено скан-копію експертного звіту (позитивного) № 2101/06/21 від 30.06.2021. Отже, на підставі вищенаведеного змісту, уповноваженою особою проаналізовано та доведено до відома працівників, які входили до складу тендерного комітету, а також обговорено про не допущення у майбутньому аналогічних правопорушень. Для належної роботи та уникнення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» додатково опрацювати законодавство у сфері публічних закупівель, а уповноваженій особі з метою навчання самостійно переглянути безкоштовні вебінари щодо роботи та проведення публічних закупівель, а також подати пропозиції щодо проходження навчання на відповідних семінарах з метою удосконалення навиків та закріплення теоретичних знань в галузі публічних закупівель.
2022-02-21 17:27:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Екотепло Дрогобич» #38831396 |
Переможець |
4 654 188,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 10:24
|
додаток реконструкція.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 13:12
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2022 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 16:55
|
дод угода реконструкція.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2022 10:44
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2022 11:45
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 березня 2022 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 15:50
|
дод Екотепло.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 15:58
|
протокол | укладений |
27 жовтня 2021 15:52
|
Договір | укладений |
27 жовтня 2021 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист №178 від 30.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ДОВІДКИ про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік №19 від 23.08.2022р. у зв’язку із зменшенням кошторисних асигнувань по місцевому бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ДОВІДКИ про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік №21 від 30.08.2022р. у зв’язку із зменшенням кошторисних асигнувань по місцевому бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ДОВІДКИ про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік №23 від 12.10.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |