Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Псолуги з лабораторних досліджень якості атмосферного повітря відповідно до «Програми моніторінгу на 2021 рік»
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2021-09-30-001477-a f2facd22d0b3472d8296a86db738cfef
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лунгу Тетяна Георгіївна

380484043686 skz_reni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ренійська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Лунгу Тетяна Георгіївна
380484043686
skz_reni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
18.12.2020 року тендерним комітетом Ренійської філії ДП «АМПУ» було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі та оголошено закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-18-002490-b . Проте, станом на 06.01.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 22.01.2021 року тендерним комітетом Ренійської філії ДП «АМПУ» знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-000883-a. Проте, знову ж таки станом на 08.02.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури за купівлі за предметом Екологічний менеджмент за кодом CPV за ДК 021:2015: 90710000-7 (Псолуги з лабораторних досліджень якості атмосферного повітря відповідно до «Програми моніторінгу на 2021 рік») через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 2 статті 40 Закону

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 15:01
Оскарження наміру укласти договір: 11 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Екологічний менеджмент за кодом CPV за ДК 021:2015: 90710000-7 (Псолуги з лабораторних досліджень якості атмосферного повітря відповідно до «Програми моніторінгу на 2021 рік»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Псолуги з лабораторних досліджень якості атмосферного повітря відповідно до «Програми моніторінгу на 2021 рік»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська область, Рені, Дунайська, 188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 15 банківських днів з моменту підписання сторонами відповідних Актів приймання - передачі наданих послуг на підставі виставлених Виконавцем рахунків Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

30 вересня 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна установа "Лабораторний центр мінистерства охорони здоров'я України на водному транспорті" Дунайський басейновий відділ
#38759252
Переможець 13 934,52
UAH
30 вересня 2021 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 15:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державна установа "Лабораторний центр мінистерства охорони здоров'я України на водному транспорті" Дунайський басейновий відділ
#38759252
13 934,52
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2022 15:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 12:41
Skan-kopiya.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 08:44
Договір 127-В-РЕФ-21.pdf укладений
25 жовтня 2021 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 12.2. Договору і чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, із збільшенням суми Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 2. Сторони вирішили внести наступні зміни до Договору: 2.1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 16721,42 (шістнадцять тисяч сімсот двадцять одна гривня 42 копійки) грн., без ПДВ, крім того сума ПДВ 3344,28 (три тисячі триста сорок чотири гривні 28 копійок) грн., всього ціна Договору 20065,70 (двадцять тисяч шістдесят п’ять гривень 70 копійок) грн. з ПДВ, що складається з суми вартості та обсягів всіх наведених послуг, які Замовник може отримати згідно умов цього Договору, в залежності від виробничих потреб та фінансування Замовника»; 2.2. Викласти пункт 9.1. Договору у наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до проведення процедури закупівлі у 2022 році»; 2.3. Викласти Додаток №1 до Договору «Порядок та вимоги до надання послуг». Екологічний менеджмент за кодом CPV за ДК 021:2015 90710000-7 у новій редакції. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє протягом строку дії Договору. 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору; 5. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 6. В усьому іншому, що не врегульовано цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України
Номер договору про закупівлю: 127-В-РЕФ-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 403,95
UAH (в тому числі ПДВ 733,99 UAH)