Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Обласна інфекційна клінічна лікарня" ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 05498849 |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, бул. Гвардійський, 142 |
Контактна особа: |
Скіпенко Дмитро Олександрович +380617023602 oikb.buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 10:35 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 15:15 |
Оголошення 181021.docx | |
07 жовтня 2021 09:23 |
Оголошення 0921 _ ДЗО исправлен.docx |
19 жовтня 2021 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||
19 жовтня 2021 15:15 |
Оголошення 181021.docx
|
||||||||||
07 жовтня 2021 09:23 |
Оголошення 0921 _ ДЗО исправлен.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та видалити вимогу щодо наявності в учасника офісу в місті Запоріжжя (власного або орендованого)
У разі незадоволення нашої вимоги вимушені будемо звернутися до органу оскарження (постійна діюча комісія АМКУ)
Більш детальний опис та обгрунтування надані в прікріпленому файлі
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиці тендерної документації, в пункті 6.2 вказана наступна вимога - 6.2. Довідка в довільній формі наявності офіса в м. Запоріжжі (власного або орендованого) підтвердженого документально (копія документа на право власності або договір оренди/суборенди приміщення.
Вимагаючи наявність офісного приміщення у період подачі Тендерної пропозиції – Суттєво обмежує Нас як потенційного учасника та інших учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офісного приміщень в м. Запоріжжя.
Враховуючи, що згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності і Закону України "Про охоронну діяльність" для суб'єктів господарювання у даній сфері не передбачено, що вони зобов'язані мати офіс в певному регіоні, області чи місті надання послуг, то така вимога є незаконною. Ліцензія на право надання охоронник послуг не має обмежень по територіальному принципу, а тому схиляння суб'єктів господарювання до здійснення правочинів, які не передбачені законодавством є грубим порушенням.
Наша компанія має дуже великий досвід в наданні охоронних послуг по всій території нашої Держави, зокрема з охорони установ Державної податкової служби, в інших регіонах, та у випадку перемоги в даній закупівлі зможемо орендувати відповідне приміщення.
Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Просимо вилучити вимого щодо наявності в учасника офісного приміщення у місті Запоріжжі, та додати вимогу щодо надання гарантійного листа, щодо документального підтвердження офісного приміщення під час укладання договору.
Дякуємо!
Відповідно до частини другої статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться."
Вами було опубліковано тендерну документацію шість разів і жодного разу не було оприлюднено окремого документу із переліком змін.
Також на жодній із версій тендерної документації на зазначені дати їх затвердження, що унеможливлює ідентифікацію кожної із версій.
Вимагаємо усунути зазначені порушення та оприлюднити тендерну документацію із датою ії затвердження тендерним комітетом, а також оприлюднити повний перелік всіх внесених змін до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозицій є ціна. Згідно з частиною 1 статті 29 цього Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
1) заповненою та підписаною ціновою пропозицією за встановленою формою, зразок якої наведено у Додатку 2 до тендерної документації (Учасником - ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» - на підтвердження даної вимоги надано Форму тендерної пропозиції № 13 від 13.10.2021);
2) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Учасником - ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» - на підтвердження даної вимоги надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №04 від 13.10.2021, довідку про наявність працівників віком до 55 років №07 від 13.10.2021, довідку про наявність офісу в місті Запоріжжя №05 від 13.10.2021);
3) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Учасником - ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» - на підтвердження даної вимоги надано довідку № 10 від 13.10.2021 про відсутність підстав у відмові участі у процедурі закупівлі, визначені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»);
4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Учасником – ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» - на підтвердження даної вимоги надано протокол загальних зборів учасників №02/05 від 02.07.2015, наказ про призначення директора №21/04-н від 09.07.2021, Статут ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ» та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців;
Відтак, учасником надані всі документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником також наданий кошторис формування вартості послуг, згідно наданої форми тендерної пропозиції.
Стосовно вашої вимоги про не відповідність повідомляємо наступне.
Чергування – це перебування працівника на підприємстві у відповідності до письмового наказу (розпорядження) керівника підприємства (уповноваженої ним особи) для здійснення покладених на нього завдань, що належать до кола його посадових обов’язків за трудовим договором.
Тривалість чергування може складати не більш 24 годин (у разі цілодобового чергування). Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень (ст. 50 КЗпП), а згідно зі ст. 70 КЗпП тривалість щотижневого безперервного відпочинку має бути не меншою за 42 год.
При змінних роботах працівники чергуються у змінах рівномірно в порядку, встановленому Правилами внутрішнього трудового розпорядку (ст. 58 КЗпП), а тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою за подвійну тривалість часу роботи в попередній зміні (включно із часом перерви на обід).
Оскільки за умовами виробництва для охоронників та сторожів можливе недотримання встановленої щоденної або тижневої тривалості робочого часу, для них запроваджують підсумований облік робочого часу.
Вибір суб’єктом господарювання режиму праці залежить від специфіки його виробничої діяльності.
Згідно графіку охорони об’єктів Комунального некомерційного підприємства «Обласна інфекційна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, послуги по охороні надаються на 2 об’єкти, згідно графіку чергування.
Одночасно зазначаємо, що в тендерній документації, а саме в Додатку 2, передбачено надання розрахунку цінової пропозиції, який, зокрема, повинен відповідати визначеному законодавством мінімального розміру оплати праці з урахуванням обов’язкових нарахувань ЄСВ. Тендерною документацією не визначено на яких умовах повинен бути працевлаштований працівник. Отже, учасник-переможець на виконання умов договору має право залучати охоронців, які працюють на посаді охоронника за сумісництвом. Відповідно до ст. 1021 КЗпП, під час установлення нормованих завдань оплату праці провадять за кінцевими результатами за фактично виконаний обсяг робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000095 ● 0f9187ccd9174889a9cb3f4a3f62c482
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 13:10 |
Н А К А З
13.02.2023 № 12-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 13.02.2023 № 12-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
11 UA-2021-09-30-000800-c, яку проводить КНП "Обласна інфекційна клінічна лікарня" ЗОР;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області проведено моніторинг закупівлі UA-2021-09-30-000800-c на закупівлю за предметом: Послуги з фізичної охорони об'єктів та майна ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. За результатом проведеного моніторингу встановлено порушення КНП «ОІКЛ» ЗОР ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неопублікований звіт про виконання договору про закупівлю. КНП «ОІКЛ» ЗОР здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
2023-03-07 16:03:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення усунуто, зокрема оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
2023-03-09 13:01:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ" |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
458 760,00
UAH з ПДВ
|
418 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИЛА ЗАХИСТУ" |
510 523,20
UAH з ПДВ
|
418 176,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" |
544 427,52
UAH з ПДВ
|
544 427,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Охоронна компанія «Еліт-захист» |
585 000,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІЄРРА СЕРВІС " |
590 400,00
UAH з ПДВ
|
590 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ВИМПЕЛ-ФАВОРИТ" #30694062 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 13:34
|
Доп уг1 151121 к Дог 1511-охр 151121 (Вимпел-фаворит).pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 13:08
|
Договір | укладений |
15 листопада 2021 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1511-охр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |