Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа гречана, рис, крупа перлова, крупа ячнева, крупа пшенична, пластівці вівсяні, пшоно, борошно (Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа гречана : ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений) (Крупа перлова: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа ячнева: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа пшенична: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Пластівці вівсяні: ДК 15613380-5 Вівсяні пластівці) (Пшоно: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Борошно: ДК 15612100-2 Борошно пшеничне) .
Очікувана вартість
44 650,00 UAH
UA-2021-09-30-000195-a ffee5d7283eb47b28e9cf5b9fd4d66f2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Образенко Раїса Вікторівна

+380457251436 obrazenkoraya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова,52
Контактна особа: Образенко Раїса Вікторівна
+380457251436
obrazenkoraya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2021 12:13
Очікувана вартість: 44 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 223,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Крупа гречана(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа гречана : ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
рис(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
40 кг
крупа перлова(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа перлова: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кг
крупа ячнева(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)(Крупа ячнева: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кг
крупа пшенична(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
пластівці вівсяні (Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)(Пластівці вівсяні: ДК 15613380-5 Вівсяні пластівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
120 кг
пшоно(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)(Пшоно: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
борошно (Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Борошно: ДК 15612100-2 Борошно пшеничне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2021 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 09:32
Додаток 3.docx
30 вересня 2021 09:32
Додаток 2.docx
30 вересня 2021 09:32
Додаток 1.docx
30 вересня 2021 09:32
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-30-000195-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3455512754
Дата подання: 19 жовтня 2021 13:57
Неправімірне відхилення.
Шановний Замовник!
Стосовно відхилення пропозиції ФОП Клинчук Дмитра Сергійовича згідно протоколу відхилення, а саме: учасник повинен подати лист-гарантію в довільній формі на погодження з технічними вимогами.
Дана вимога була виконана учасником в повному обсязі, адже дана згода міститься в тендерні пропозиції під назвою Технологічні характеристики.pdf. Згідно п.10.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , вимога згідно якої мене дискваліфікували, є несуттєвою помилокою, допущення якої учасниками не призведе до
відхилення їх тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2021 14:57
Шановний учасник, Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі складалися з урахуванням вимог розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року за № 10 зокрема частиною 2 вищевказаного розділу встановлено: «під час оголошення закупівлі в ЕСЗ Замовником розміщується інформація зокрема: про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, проект договору, та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити».
Згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»» пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
В пропозиції учасника є погодження з технічними та якісними вимогами до предмета закупівлі, але відсутній Лист-гарантія (в довільній формі) на погодження з технічними вимогами ,що вимагалось в тендерній документації., не являється формальною (несуттєвою) помилкою. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛИНЧУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 38 888,00
UAH з ПДВ
38 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна 42 660,00
UAH з ПДВ
42 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 17:33
Електронний підпис
07 жовтня 2021 17:31
перловка_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Додатог до ГенУгоди.pdf
07 жовтня 2021 17:31
ячка_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
пшеничка_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
1 - Установчі.pdf.p7s
07 жовтня 2021 17:31
4 - СанПаспорта Авто.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Довідка відпДСТУ 85%.pdf.pdf
07 жовтня 2021 17:31
пшоно_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Дод1 НАССР комплект(1).pdf
07 жовтня 2021 17:31
вівсянка_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Проєкт договору.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Декларація виробника.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Договір санобробки ТЗ.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Сан обробка з 04.10 по 14.10.pdf
07 жовтня 2021 17:31
Віконт_ГладунВО_Права.pdf
07 жовтня 2021 17:31
4 - ТехПаспорта Авто.pdf
07 жовтня 2021 17:31
рис_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
гречка_березень_2021.pdf
07 жовтня 2021 17:31
1 - Установчі.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2021 21:43
Електронний підпис
07 жовтня 2021 21:42
медогляд Кущенко М.Ю..jpg
07 жовтня 2021 21:42
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво рис круглий.jpg
07 жовтня 2021 21:42
медогляд Вараниця Д.О2.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Паспорт Кущенко О.Ю..pdf
07 жовтня 2021 21:42
АКТ_дезiнфекцiя_авто.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Виписка.pdf
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво пшоно.jpg
07 жовтня 2021 21:42
медогляд Вараниця Д.О...jpg
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво гречка.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Проєкт договору.pdf
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво геркулес.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Якісне борошно .jpeg
07 жовтня 2021 21:42
Санпаспорт Сітроен.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Витяг ЄДР.pdf
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво Перловка.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Листи.pdf
07 жовтня 2021 21:42
Витяг Єдиний 2018.pdf
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво пшеничка.jpg
07 жовтня 2021 21:42
медогляд Кущенко М.Ю2..jpg
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво борошно.jpg
07 жовтня 2021 21:42
Свідоцтво ячка.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛИНЧУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП Кущенко Оксана Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛИНЧУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3455512754
Відхилено 38 888,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 14:19
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
Переможець 42 660,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 11:03

Документи

18 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
18 жовтня 2021 14:18
протокол

Документи

25 жовтня 2021 11:03
Електронний підпис
25 жовтня 2021 11:00
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
42 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 11:03
Електронний підпис
25 жовтня 2021 11:00
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:59
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 11:22
tmpEF31.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 13:44
договор укладений
28 жовтня 2021 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти розділ 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 493
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 660,00
UAH