Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупа гречана, рис, крупа перлова, крупа ячнева, крупа пшенична, пластівці вівсяні, пшоно, борошно (Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа гречана : ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості ) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений) (Крупа перлова: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа ячнева: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа пшенична: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Пластівці вівсяні: ДК 15613380-5 Вівсяні пластівці) (Пшоно: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Борошно: ДК 15612100-2 Борошно пшеничне) .
Очікувана вартість
44 650,00 UAH
UA-2021-09-30-000195-a ● ffee5d7283eb47b28e9cf5b9fd4d66f2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" |
Код ЄДРПОУ: | 01994155 |
Місцезнаходження: | 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова,52 |
Контактна особа: |
Образенко Раїса Вікторівна +380457251436 obrazenkoraya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 44 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Крупа гречана(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа гречана : ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
рис(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Рис: ДК 15614000-5 Рис оброблений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
40 кг
крупа перлова(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Крупа перлова: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кг
крупа ячнева(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)(Крупа ячнева: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кг
крупа пшенична(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
пластівці вівсяні (Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)(Пластівці вівсяні: ДК 15613380-5 Вівсяні пластівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
120 кг
пшоно(Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)(Пшоно: ДК 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
борошно (Код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості) (Борошно: ДК 15612100-2 Борошно пшеничне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул Каштанова,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 09:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 09:32 |
Додаток 3.docx | |
30 вересня 2021 09:32 |
Додаток 2.docx | |
30 вересня 2021 09:32 |
Додаток 1.docx | |
30 вересня 2021 09:32 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-30-000195-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3455512754
Дата подання: 19 жовтня 2021 13:57
Неправімірне відхилення.
Шановний Замовник!
Стосовно відхилення пропозиції ФОП Клинчук Дмитра Сергійовича згідно протоколу відхилення, а саме: учасник повинен подати лист-гарантію в довільній формі на погодження з технічними вимогами.
Дана вимога була виконана учасником в повному обсязі, адже дана згода міститься в тендерні пропозиції під назвою Технологічні характеристики.pdf. Згідно п.10.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , вимога згідно якої мене дискваліфікували, є несуттєвою помилокою, допущення якої учасниками не призведе до
відхилення їх тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно відхилення пропозиції ФОП Клинчук Дмитра Сергійовича згідно протоколу відхилення, а саме: учасник повинен подати лист-гарантію в довільній формі на погодження з технічними вимогами.
Дана вимога була виконана учасником в повному обсязі, адже дана згода міститься в тендерні пропозиції під назвою Технологічні характеристики.pdf. Згідно п.10.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , вимога згідно якої мене дискваліфікували, є несуттєвою помилокою, допущення якої учасниками не призведе до
відхилення їх тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2021 14:57
Шановний учасник, Замовник розглянув Ваше звернення та повідомляє, що вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі складалися з урахуванням вимог розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року за № 10 зокрема частиною 2 вищевказаного розділу встановлено: «під час оголошення закупівлі в ЕСЗ Замовником розміщується інформація зокрема: про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, проект договору, та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити».
Згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»» пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
В пропозиції учасника є погодження з технічними та якісними вимогами до предмета закупівлі, але відсутній Лист-гарантія (в довільній формі) на погодження з технічними вимогами ,що вимагалось в тендерній документації., не являється формальною (несуттєвою) помилкою. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»» пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
В пропозиції учасника є погодження з технічними та якісними вимогами до предмета закупівлі, але відсутній Лист-гарантія (в довільній формі) на погодження з технічними вимогами ,що вимагалось в тендерній документації., не являється формальною (несуттєвою) помилкою. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КЛИНЧУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" #3455512754 |
Відхилено |
38 888,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 14:19
|
ФОП Кущенко Оксана Юріївна #2303817005 |
Переможець |
42 660,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:22
|
tmpEF31.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 13:44
|
договор | укладений |
28 жовтня 2021 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти розділ 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 493 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |