Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пожежної сигналізації навчального корпусу № 1 по вул. Огієнка, 61 в м. Камۥянець- Подільському, Хмельницької області.
Очікувана вартість
1 360 230,00 UAH
UA-2021-09-29-010675-b 30deeb82d210410c878c3dae9f6183ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баглай Віктор Васильович

+380384930513 post@kpnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Код ЄДРПОУ: 02125616
Вебсайт: http://kpnu.edu.ua
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, вул. Огієнка, 61
Контактна особа: Баглай Віктор Васильович
+380384930513
post@kpnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 14:00
Очікувана вартість: 1 360 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 801,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пожежної сигналізації навчального корпусу № 1 по вул. Огієнка, 61 в м. Камۥянець- Подільському, Хмельницької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Огієнка, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт "Замовник" проводить оплату робіт (надання послуг) по цьому Договору в наступному порядку: здійснення 100% оплати вартості робіт (надання послуг), що вказана у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2021 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:21
Оголошення (оновлене) (2).docx
06 жовтня 2021 12:55
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії) оновлені .doc
29 вересня 2021 21:02
Проектна без плану будівлі.pdf
29 вересня 2021 21:02
Клас наслідків.pdf
29 вересня 2021 21:02
Додаток 5 (Захист довкілля).doc
29 вересня 2021 21:02
Додаток 4 (Лист згода).doc
29 вересня 2021 21:02
Додаток 3 (Проект договору).docx
29 вересня 2021 21:02
Додаток 1 (Технічні характеристики сигналізація НК _1).docx
29 вересня 2021 21:02
58.jpg
29 вересня 2021 21:02
49.jpg
06 жовтня 2021 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2021 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:21
Оголошення (оновлене) (2).docx
04 жовтня 2021 13:56
Оголошення (оновлене).docx
29 вересня 2021 21:02
Оголошення .docx
06 жовтня 2021 12:55
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії) оновлені .doc
04 жовтня 2021 13:56
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії) оновлені.doc
29 вересня 2021 21:02
Додаток 2 (Кваліфікаційні критерії).doc
29 вересня 2021 21:02
Проектна без плану будівлі.pdf
29 вересня 2021 21:02
Клас наслідків.pdf
29 вересня 2021 21:02
Додаток 5 (Захист довкілля).doc
29 вересня 2021 21:02
Додаток 4 (Лист згода).doc
29 вересня 2021 21:02
Додаток 3 (Проект договору).docx
29 вересня 2021 21:02
Додаток 1 (Технічні характеристики сигналізація НК _1).docx
29 вересня 2021 21:02
58.jpg
29 вересня 2021 21:02
49.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист погодження ДСНС
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:25
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 13:39
Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання: «- лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг/ робіт з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та згідно з предметом закупівлі, представників контролюючого органу для прийому в експлуатацію даних послуг/ робіт». Дана вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що Учасник не має та не повинен мати лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг/ робіт з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та згідно з предметом закупівлі. Згідно п. 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін. Таким чином включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об'єкті представників територіального органу ДСНС України та відповідного інспектування здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення, тобто ДСНС зобов'язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність створення такої комісії та здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі. Таким чином робота комісії по огляду змонтованого обладнання на об'єкті, згідно предмету закупівлі, не потребують такої згоди взагалі, оскільки можуть здійснюватись і без наявності відповідної згоди. Вимога щодо надання листа погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов'язана давати таку згоду. При цьому навіть відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити в включенні до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об'єкті представників територіального органу ДСНС України в межах компетенції. Окрім того Замовником встановлюється вимога щодо необхідності залучення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об'єкті саме представників територіального органу ДСНС України. Дійсно згідно Додатку И попередньої редакції ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" встановлено, що органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020. При цьому 1 листопада 2019 року набрала чинності Зміна №1 до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту", згідно якої вилучено Додаток И даного ДБН. Таким чином здійснення роботи комісії по огляду змонтованого обладнання на об'єкті не обмежується виключно представниками територіального органу ДСНС України. Вимога щодо здійснення робіт з інспектування лише одним органом є дискримінаційною вимогою, оскільки не враховує можливості залучення до складу комісії представників інших організацій, зокрема і приватних. Таким чином, зазначена вище вимога документації є дискримінаційною та такою, що відповідно до ст.5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що підтверджується практикою АМКУ (Рішення від 25.03.2021 № 6017). Просимо внести зміни до документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша пропозиція буде розглянута й викладена в змінах до оголошення цієї закупівлі. Університет, як замовник, буде ініціювати перевірку відповідності системи пожежної сигналізації та системи оповіщення навчального корпусу № 1 спеціалізованою установою, зокрема ДСНС України в Хмельницькій області з включенням їх представника в комісію здачі в експлуатацію пожежної сигналізації на об’єкті.
ліцензію, що дає право на виконання робіт із класом наслідків (відповідності) СС-2
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:28
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 13:41
Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання: «ліцензію, що дає право на виконання робіт із класом наслідків (відповідності) СС-2 та кваліфікаційні сертифікати». Звертаємо Вашу увагу, що Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Даний перелік не містить визначення класу наслідків для (відповідності) для окремого виду робіт. Просимо внести зміни до оголошення, шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи з капітального ремонту пожежної сигналізації навчального корпусу № 1 проводитимуться відповідно до проектної частини кошторисної документації. Клас наслідків (відповідності) СС-2 визначено та розраховано в проектно-кошторисній документації. Даний клас наслідків (відповідності) вимагає отримання дозволу на початок робіт, без якого приступати до
виконання робіт заборонено. Серед обов’язкових документів які потрібно подати для отримання дозволу є ліцензія, що дає право на виконання робіт із
класом наслідків (відповідності) СС-2 та кваліфікаційні сертифікати. Тому даний пункт є обов’язковим.
Акт огляду
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 13:42
Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання:: «зареєстрований Акт обстеження об’єкту подається в складі тендерної документації». Звертаємо вашу увагу, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно оформити " Акт обстеження об’єкту " підписаного представниками Замовника та Учасника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників. Додаток 1 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт з технічними характеристиками» , конкретизує всі необхідні види та об'єми робіт/послуг та не потребує присутності учасників для формування пропозиції. Таким чином, необхідність огляду об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставленн до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №16074-р/пк-пз від 14.07.2021). Прохання прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагав акт обстеження об’єкту для
того, щоб потенційний виконавець міг ознайомитись з ним для планування робіт та з проектною частиною кошторисної документації.
ліцензію, що дає право на виконання робіт із класом наслідків (відповідності) СС-2
Дата подання: 04 жовтня 2021 13:56
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 13:41
Додатком 2 до тендерної документації передбачається надання: «ліцензію, що дає право на виконання робіт із класом наслідків (відповідності) СС-2 та кваліфікаційні сертифікати». Питання: можливо ви вимагаєте кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури (інженерно будівелне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва класу наслівдків (відповідальності) СС2), тому що ліцензія на виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення що визначена поставновою КМУ № 852 від 23.11.2016 р. не обмежується класами наслідків. Класи наслідків передбачені для будівельних ліцензій. Предмет закупівлі передбачає встановлення пожежної сигналізації, а не окреме будівництво. Прохання конкретизувати у відповіді яку саме ліцензію ви вимагаєте, а не надавати узагальнені відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Університет, як замовник, просить ліцензію державної архітектурно-
будівельної інспекції України з переліком видів робіт класу наслідків СС2,
оскільки це капітальний ремонт і клас наслідків визначений в проектно-
кошторисній документації, а також ліцензію державної служби України з
надзвичайних ситуацій про надання послуг і виконання робіт
протипожежного призначення, бо капітальний ремонт саме пожежної
сигналізації. Дозвіл на початок робіт за класом наслідків (відповідності) СС2
через додаток Дія надає державна архітектурно-будівельна інспекція
України.
протоколи Сертифікаційних випробуван
Дата подання: 04 жовтня 2021 14:06
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 13:41
Доброго дня. А на що саме ви вимагаєте протоколи Сертифікаційних випробувань?
Відповідь: Якщо Ви маєте на увазі третій пункт серед необхідних документів які
потрібно подати на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики обладнання, то університет, яке замовник,
просить сертифікати відповідності обладнання, що буде встановлюватись.
Дипломи
Дата подання: 06 жовтня 2021 12:18
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 12:52
Вимога: 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником. вимога про надання дипломів є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під дипломом малось на увазі, що в працівника є відповідна освіта і кваліфікація зі стажем роботи, тому Ваша пропозиція буде розглянута й викладена в змінах до оголошення цієї закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" 1 298 424,77
UAH з ПДВ
1 298 424,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2021 20:37
Електронний підпис
19 жовтня 2021 20:35
Цінова Пропозиції.pdf
19 жовтня 2021 20:35
5. Лист довкілля Д5.pdf
19 жовтня 2021 20:35
3. Проєкт Договору.pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.25. Довідка бухгалтер.pdf
19 жовтня 2021 20:35
26. Лист ринкові ціни.pdf
19 жовтня 2021 20:35
12. Лист витрати.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат СПД.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат ТПТ.pdf
19 жовтня 2021 20:35
19. Лист демпінгування.pdf
19 жовтня 2021 20:35
22. Лист експорт імпорт.pdf
19 жовтня 2021 20:35
13.1. Ліцензійний реєстр.pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.27. Витяг з ЄДР.pdf
19 жовтня 2021 20:35
5.1. Лист довкілля.pdf
19 жовтня 2021 20:35
13.3. Ліцензія.pdf
19 жовтня 2021 20:35
5.2. Лист зах дов 2.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат на ППКП.pdf
19 жовтня 2021 20:35
21. Істотні умови.pdf
19 жовтня 2021 20:35
14. Лист ст.17.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат SPR.pdf
19 жовтня 2021 20:35
28. Контроль операцій.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат ОСЗ.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат СПР адр..pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат Тірас-А.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат ППКП ПУ-П 2.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат оповіщувач.pdf
19 жовтня 2021 20:35
31. Наказ етика.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат ППКП ПУ-П.pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.11. Диплом Дерус Д.Л..pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.28. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2021 20:35
17. Лист охорона праці.pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.29. Витяг платника ЕП.pdf
19 жовтня 2021 20:35
15.1. Лист ДФС.pdf
19 жовтня 2021 20:35
24. Санкції.pdf
19 жовтня 2021 20:35
8. Лист письмова форма.pdf
19 жовтня 2021 20:35
3.2. Календарний графік.pdf
19 жовтня 2021 20:35
33. Лист технологія.pdf
19 жовтня 2021 20:35
10. Лист витрати.pdf
19 жовтня 2021 20:35
32. Настанова етика.pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.26. Виписка.pdf
19 жовтня 2021 20:35
2.30. Лист з кодом Статут.pdf
19 жовтня 2021 20:35
6.9. Лист застава.pdf
19 жовтня 2021 20:35
Сертифікат гучномовці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
Переможець 1 298 424,77
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 09:30

Документи

23 жовтня 2021 09:30
Електронний підпис
23 жовтня 2021 09:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2"
#42318246
1 298 424,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 09:30
Електронний підпис
23 жовтня 2021 09:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:16
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:47
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 11:45
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 16:30
Договір укладений
28 жовтня 2021 16:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт пожежної сигналізації навчального корпусу № 1 по вул. Огієнка, 61 в м. Камۥянець- Подільському, Хмельницької області. 1 роб 1 298 424,77
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести наступні зміни до Договору та викласти в новій редакції реквізити Замовника шляхом додання рахунку UA 068201720343100008000013720. 2. Сторони дійшли згоди доповнити Договір №54 від 28 жовтня 2021 року Додатками: 1. Календарний графік (план) виконання робіт. 2. Календарний графік фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт пожежної сигналізації навчального корпусу № 1 по вул. Огієнка, 61 в м. Камۥянець- Подільському, Хмельницької області. 1 роб 1 298 424,77
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 298 424,77
UAH