Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the building of the cinema "Kyivska Rus" on the street. Sichovykh Striltsiv, 93 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv »
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" |
Код ЄДРПОУ: | 35531906 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3 |
Контактна особа: |
Павло Гончаренко +380504107844 pgoncharenko2007@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Юрій Кубюк +380442797964 kievkinofilm.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise of the Kyiv council (Kyiv City State Administration) "Kyivkinofilm" |
National ID: | 35531906 |
Contact point: |
Pavlo Honcharenko +380504107844 pgoncharenko2007@ukr.net |
Additional contacts: |
Юрій Кубюк +380442797964 kievkinofilm.zakupki@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 19:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 291 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 913 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1500000 UAH |
Publication date: | 29 вересня 2021 19:25 |
Enquiries until: | 26 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 листопада 2021 23:00 |
Information
Estimated total value: | 291 312 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 913 120 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2021 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2021 15:39 |
Тендерна документація КР зміни _ 2.doc | |
27 жовтня 2021 15:39 |
Перелік змін до ТД Русь_2.docx | |
20 жовтня 2021 15:14 |
Перелік змін до ТД Русь.docx | |
20 жовтня 2021 15:14 |
Тендерна документація КР зміни.doc | |
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.2 Підсумкова відомість ресурсів_Киевская Русь.pdf | |
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.1 Відомість об'ємів КР.pdf | |
29 вересня 2021 19:25 |
Оголошення англійською - кап. ремонт Київська Русь.doc | |
29 вересня 2021 19:25 |
Оголошення - кап. ремонт. Київська Русь.doc | |
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.2 Підсумкова відомість ресурсів_Киевская Русь.xls | |
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.1 Відомість об'ємів КР.xls | |
29 вересня 2021 19:25 |
Тендерна документація_Київська Русь_кап.рем..doc | |
29 вересня 2021 19:25 |
Тендерна документація_Київська Русь_кап.рем..pdf |
27 жовтня 2021 15:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 жовтня 2021 15:39 |
Тендерна документація КР зміни _ 2.doc
|
||||||
27 жовтня 2021 15:39 |
Перелік змін до ТД Русь_2.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 15:14 |
Перелік змін до ТД Русь.docx
|
||||||
20 жовтня 2021 15:14 |
Тендерна документація КР зміни.doc
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.2 Підсумкова відомість ресурсів_Киевская Русь.pdf
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.1 Відомість об'ємів КР.pdf
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Оголошення англійською - кап. ремонт Київська Русь.doc
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Оголошення - кап. ремонт. Київська Русь.doc
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.2 Підсумкова відомість ресурсів_Киевская Русь.xls
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Додаток №4.1 Відомість об'ємів КР.xls
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Тендерна документація_Київська Русь_кап.рем..doc
|
||||||
29 вересня 2021 19:25 |
Тендерна документація_Київська Русь_кап.рем..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість підтвердити відповідність учасника кваліфікаційному критерію за двома або більше аналогічними договорами.
Враховуючи вашу Вимогу, повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
1. Відповідно до підрозділу 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І тендерної документації документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Оскільки тендерною документацією не визначено, який переклад є автентичним, просимо уточнити в тендерній документації критерії, при дотриманні яких переклад буде автентичним.
2. Відповідно до підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема ліцензію або інші документи, підтверджуючі наявність в учасника сертифікованого програмного забезпечення.
Оскільки тендерною документацією не визначено, яке програмне забезпечення є сертифікованим, просимо надати відповідь, чи достатньо для підтвердження сертифікованості програмного забезпечення надати ліцензію/ліцензійне на таке програмне забезпечення.
3. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 підрозділу 5 розділу ІІІ тендерної документації фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» у розмірі, не меншому, ніж 40% від очікуваної вартості закупівлі (без ПДВ). Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становить 291 312 000,00 грн з ПДВ (зокрема ПДВ 48 552 000,00 грн.) – розмірі «Чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» має складати в учасників закупівлі не менше 97 104 000,00 грн.
У 2020 році, як і в 2021 році, на території України були запроваджені карантин та посилені протиепідемічні заходи через розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Наслідком цього стало призупинення на певний час або ж повна зупинка будівництва багатьох об’єктів (які будувалися як за бюджетні кошти, так і за кошти фізичних / юридичних осіб). Зокрема роботи на об’єктах будівництва, що виконувалися за рахунок бюджетних коштів (в рамках публічних закупівель), призупинялися або ж були повністю припинені роботи через численні зміни до державного та місцевих бюджетів. Також численними є випадки виконання робіт на значні суми із затримкою їх оплати через недофінансування з бюджету. Таким чином, суб’єкти будівельної діяльності об’єктивно недоотримували ті суми коштів, на які фактично виконали роботи.
Враховуючи розмір чистого доходу, що вимагається (97 104 000,00 грн.), та обставини, що склалися через пандемію, вважаємо цю вимогу дискримінаційною, адже вона ставить учасників закупівлі в нерівні умови.
Крім того, Замовник у тендерній документації не навів обґрунтування щодо необхідності встановлення такого мінімального розміру чистого доходу в учасників процедури закупівлі. У зв’язку з цим вимагаємо усунути порушення.
4. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 підрозділу 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник закупівлі обов’язково повинен мати не менше двох виконавців робіт, які повинні мати вищу освіту.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною у зв’язку з таким.
Відповідно до пункту 28 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, та п.5 ч.3 ст.37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання дозволу на виконання робіт на об’єктах будівництва класу наслідків СС3 не вимагається призначати не менше двох осіб, відповідальних за виконання робіт.
Відтак, вимагаємо усунути вказане порушення.
5. Відповідно до пункту 3.1 пункту 3 підрозділу 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено, що сумарна вартість виконаних робіт за аналогічним договором, вказаним у довідці, повинна становити не менше 30 000 000,00 грн.
Ця вимога ставить у нерівне становище учасників закупівлі. Учасник може виконати декілька договорів окремо на суми, менші за 30 000 000,00 грн., але які сукупно становитимуть 30 000 000,00 або більший розмір. І роботи за цим договором можуть не поступатися за якістю, технічною й технологічною складністю тим роботам, які інший учасник виконав в рамках одного договору, сума якого відповідає вимогам замовника. Звертаємо увагу, що переважну частину вартості робіт складає вартість матеріалів. У зв’язку з цим наявність вимоги про мінімальну суму одного договору має бути належним чином обґрунтована.
Тендерною документацією не визначено, який переклад є автентичним, отже, спосіб, у який буде здійснено переклад, обирається учасниками на власний розсуд. Відсутність в тендерній документації критеріїв автентичності перекладу автоматично передбачає відсутність санкцій за їх недотримання.
2. Відповідно до підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема ліцензію або інші документи, підтверджуючі наявність в учасника сертифікованого програмного забезпечення. Оскільки тендерною документацією не визначено, яке програмне забезпечення є сертифікованим, просимо надати відповідь, чи достатньо для підтвердження сертифікованості програмного забезпечення надати ліцензію/ліцензійне на таке програмне забезпечення.
Так, для підтвердження сертифікованості програмного забезпечення достатньо надати ліцензію на таке програмне забезпечення.
3. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 підрозділу 5 розділу ІІІ тендерної документації фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» у розмірі, не меншому, ніж 40% від очікуваної вартості закупівлі (без ПДВ). Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становить 291 312 000,00 грн з ПДВ (зокрема ПДВ 48 552 000,00 грн.) – розмірі «Чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» має складати в учасників закупівлі не менше 97 104 000,00 грн. У 2020 році, як і в 2021 році, на території України були запроваджені карантин та посилені протиепідемічні заходи через розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Наслідком цього стало призупинення на певний час або ж повна зупинка будівництва багатьох об’єктів (які будувалися як за бюджетні кошти, так і за кошти фізичних / юридичних осіб). Зокрема роботи на об’єктах будівництва, що виконувалися за рахунок бюджетних коштів (в рамках публічних закупівель), призупинялися або ж були повністю припинені роботи через численні зміни до державного та місцевих бюджетів. Також численними є випадки виконання робіт на значні суми із затримкою їх оплати через недофінансування з бюджету. Таким чином, суб’єкти будівельної діяльності об’єктивно недоотримували ті суми коштів, на які фактично виконали роботи. Враховуючи розмір чистого доходу, що вимагається (97 104 000,00 грн.), та обставини, що склалися через пандемію, вважаємо цю вимогу дискримінаційною, адже вона ставить учасників закупівлі в нерівні умови. Крім того, Замовник у тендерній документації не навів обґрунтування щодо необхідності встановлення такого мінімального розміру чистого доходу в учасників процедури закупівлі. У зв’язку з цим вимагаємо усунути порушення.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Замовником враховане те, що у 2020 році, як і в 2021 році, на території України були запроваджені карантин та посилені протиепідемічні заходи через розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Наслідком цього стало призупинення на певний час або ж повна зупинка будівництва багатьох об’єктів (які будувалися як за бюджетні кошти, так і за кошти фізичних / юридичних осіб). Зокрема роботи на об’єктах будівництва, що виконувалися за рахунок бюджетних коштів (в рамках публічних закупівель), призупинялися або ж були повністю припинені роботи через численні зміни до державного та місцевих бюджетів. Також численними є випадки виконання робіт на значні суми із затримкою їх оплати через недофінансування з бюджету. Таким чином, суб’єкти будівельної діяльності об’єктивно недоотримували ті суми коштів, на які фактично виконали роботи. Тому Замовником прийнято рішення про встановлення кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності» у розмірі значно меншому, ніж дозволяється ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 підрозділу 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник закупівлі обов’язково повинен мати не менше двох виконавців робіт, які повинні мати вищу освіту. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною у зв’язку з таким. Відповідно до пункту 28 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених постановою КМУ від 13.04.2011 № 466, та п.5 ч.3 ст.37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для отримання дозволу на виконання робіт на об’єктах будівництва класу наслідків СС3 не вимагається призначати не менше двох осіб, відповідальних за виконання робіт. Відтак, вимагаємо усунути вказане порушення.
Наявність у підрядника щонайменше двох виконавців робіт обумовлюється необхідністю безперервного виконання робіт за договором підряду у разі об’єктивної неможливості виконання своїх функціональних обов’язків одним з виконавців робіт. Звертаємо увагу, що оголошено закупівлю на капітальний ремонт будівлі, а не на отримання дозволу на виконання робіт на об’єктах будівництва класу наслідків СС3, таким чином вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
5. Відповідно до пункту 3.1 пункту 3 підрозділу 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено, що сумарна вартість виконаних робіт за аналогічним договором, вказаним у довідці, повинна становити не менше 30 000 000,00 грн. Ця вимога ставить у нерівне становище учасників закупівлі. Учасник може виконати декілька договорів окремо на суми, менші за 30 000 000,00 грн., але які сукупно становитимуть 30 000 000,00 або більший розмір. І роботи за цим договором можуть не поступатися за якістю, технічною й технологічною складністю тим роботам, які інший учасник виконав в рамках одного договору, сума якого відповідає вимогам замовника. Звертаємо увагу, що переважну частину вартості робіт складає вартість матеріалів. У зв’язку з цим наявність вимоги про мінімальну суму одного договору має бути належним чином обґрунтована.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000001 ● 2392c328c8784e988c0448e1505c73ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 10:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-09-29-010534-b 29.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 16:35:50
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 19:04:24
Пояснення на запит від 01.12.2021р.
В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувану вартість по даній закупівлі Замовником визначено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не надається за відсутності нормативно-правових актів, якими встановлено обов’язок для одержувачів бюджетних коштів розміщувати на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Довідково, за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv розміщено Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2021, за яким Замовник є саме одержувачем бюджетних коштів.
Довідково, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-06 19:05:11
Пояснення на запит від 01.12.2021р.
В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувану вартість по даній закупівлі Замовником визначено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не надається за відсутності нормативно-правових актів, якими встановлено обов’язок для одержувачів бюджетних коштів розміщувати на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Довідково, за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv розміщено Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2021, за яким Замовник є саме одержувачем бюджетних коштів.
Довідково, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-06 19:06:14
Пояснення на запит від 01.12.2021р.
В порядку, визначеному відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікувану вартість по даній закупівлі Замовником визначено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не надається за відсутності нормативно-правових актів, якими встановлено обов’язок для одержувачів бюджетних коштів розміщувати на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Довідково, за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv розміщено Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.01.2021, за яким Замовник є саме одержувачем бюджетних коштів.
Довідково, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, п. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29, пункту 2 частини 2 статті 32, частину 6 статті 33 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання незаконним та скасування висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі від 23.12.2021, оголошення № UA-2021-09-29-010534-b від 29.09.2021, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Київська Русь» на вул. Січових Стрільців, 93 в Шевченківському районі м. Києва» |
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/826/22 |
Дата відкриття провадження: | 10 січня 2022 |
Документи:
21 січня 2022 20:39
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 18:57
|
ТД КР.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Свідоцтво_адвоката.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
ордер.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
квитанція про сплату судового збору.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Доказ відправки копії позову та додатків до нього Відповідачу.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Висновок.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Договір№0804.1_08.04.2021.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
14. довідка мтб.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
16. свідоцтва на техніку ягуар.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Позовна заява.pdf |
21 січня 2022 20:39
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 18:59
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 18:57
|
ТД КР.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Свідоцтво_адвоката.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
ордер.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
квитанція про сплату судового збору.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Доказ відправки копії позову та додатків до нього Відповідачу.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Висновок.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Договір№0804.1_08.04.2021.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
14. довідка мтб.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
16. свідоцтва на техніку ягуар.pdf |
10 січня 2022 18:57
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" |
Код ЄДРПОУ: | 35531906 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна, м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Ж.О.К." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ж.О.К." |
290 668 305,60
UAH з ПДВ
|
287 755 185,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
290 257 776,41
UAH з ПДВ
|
290 257 776,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ж.О.К." #41821647 |
Переможець |
287 755 185,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 18:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 10:36
|
ДУ №3_КР.pdf | укладений |
16 лютого 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 18:34
|
ДУ№2_Дог№Т-86.21_Київська Русь.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 18:33
|
Додаток №3_Київська Русь.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 18:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:23
|
ДУ№1 до Дог.№Т-86.21-14.12.21-К.Русь к.р..pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 17:06
|
Протокол №53.21.pdf | укладений |
14 грудня 2021 17:01
|
Дог.№Т-86.21-14.12.21-К.Русь к.р..pdf | укладений |
14 грудня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Т-86/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Т-86/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2021 — 25 серпня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 459 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 243 333,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та Указ Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 "Про продовження дії воєнного стану в Україні" та переведення бюджетних асигнувань на грудень 2022 року. |