Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві (додаткові роботи)
Очікувана вартість
34 950 496,80 UAH
UA-2021-09-29-006844-b b4db4a1144904298840f98243331d509
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Гончаренко

+380504107844 pgoncharenko2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Павло Гончаренко
+380504107844
pgoncharenko2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.

В межах реалізації Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та згідно уточнених технічних рішень, під час виконання договору підряду виникли додаткові роботи, які не могли бути передбачені під час проектування. Зазначені зміни були внесені до проектно-кошторисної документації та здійснено державну експертизу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 10 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02154, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Русанівська Набережна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

29 вересня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2021 14:42
r_1251_ДЦ_ВОБ (відомість обсягів робіт).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ж.О.К."
#41821647
Переможець 34 950 496,80
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 15:06

Документи

29 вересня 2021 15:06
Електронний підпис
29 вересня 2021 15:05
Протокол №43.21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ж.О.К."
#41821647
34 950 496,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2021 15:06
Електронний підпис
29 вересня 2021 15:05
Протокол №43.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 17:10
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 09:38
Дод.угода№2_Дог.№Т-70.21.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 15:52
Дод.угода№1_Дог.№70.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 15:49
Дог.№Т-70.21 Краків.pdf укладений
11 жовтня 2021 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-70/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-70/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 950 496,80
UAH (в тому числі ПДВ 5 825 082,80 UAH)