Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво скверу між вул. Горького та вул. Набережна в смт. Димер Київської області Вишгородського району
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2021-09-29-006655-b 4c43a48341bd4661a3f4effec31c2bfc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Наталія Василівна

+380459631481 Dymer.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Димерська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04359488
Вебсайт: http://dymer.rada.org.ua
Місцезнаходження: 07330, Україна , Київська обл., Димер, вул.Соборна, 19
Контактна особа: Ткаченко Наталія Василівна
+380459631481
Dymer.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-08-16-003224-b та UA-2021-07-30-000036-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021 14:42
Оскарження наміру укласти договір: 10 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво скверу між вул. Горького та вул. Набережна в смт. Димер Київської області Вишгородського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07330, Україна, Київська область, смт Димер, між вул. Горького та вул. Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 вересня 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2021 14:33
UA-2021-08-16-003224-b-report.pdf
29 вересня 2021 14:33
UA-2021-08-16-003224-b-open.pdf
29 вересня 2021 14:33
UA-2021-07-30-000036-a-report.pdf
29 вересня 2021 14:33
UA-2021-07-30-000036-a-open.pdf
29 вересня 2021 14:33
обгрунтування в розділ тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-30-000068 ● 984905caf4f34ea696ae6dfedf033b9b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 17:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.11.2021 № 517

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 №517
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-29-006655-b 29.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-07 11:33:10

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Будівництво скверу між вул. Горького та вул. Набережна в смт. Димер Київської області Вишгородського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-29-006655-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-10 14:13:17

Пояснення

Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 4999248 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3708681 тис. грн.; інші витрати - 1290567 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 4 800 000,00 гривень

Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://www.dymerrada.gov.ua/ottyhpz/predmet-zakupivli-za-dk-021-2015-kod-45000000-7-budivelni-roboty-ta-potochnyy-remont


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бест Статус Компані"
#36355421
Переможець 4 800 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 14:42

Документи

29 вересня 2021 14:42
Електронний підпис
29 вересня 2021 14:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 14:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бест Статус Компані"
#36355421
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2021 14:42
Електронний підпис
29 вересня 2021 14:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:05
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 14:54
договір укладений
12 жовтня 2021 14:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 13:32
910 312,62 UAH UA028201720344291021105035064
Димерська с-щ/р
UA823052990000026001006213387
ТОВ "Бест Статус Компанi"
Оплачений
12 листопада 2021 11:52
1 037 967,60 UAH UA028201720344291021105035064
Димерська с-щ/р
UA823052990000026001006213387
ТОВ "Бест Статус Компанi"
Оплачений
23 листопада 2021 10:43
468 145,10 UAH UA028201720344291021105035064
Димерська с-щ/р
UA823052990000026001006213387
ТОВ "Бест Статус Компанi"
Оплачений
21 грудня 2021 11:34
1 470 340,94 UAH UA028201720344291021105035064
Димерська с-щ/р
UA823052990000026001006213387
ТОВ "Бест Статус Компанi"
Оплачений
24 грудня 2021 15:19
912 107,51 UAH UA028201720344291021105035064
Димерська с-щ/р
UA823052990000026001006213387
ТОВ "Бест Статус Компанi"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 798 873,77
UAH (в тому числі ПДВ 799 812,29 UAH)