Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з аудиту фінансової звітності ДП "Енергоринок" за 2021 рік)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-09-29-004706-c ● b2f16f7452dc42fe8649be8abc31cdfa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Войцеховська Світлана Миколаївна +380445948697 voytsehovska@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2021 21:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з аудиту фінансової звітності ДП "Енергоринок" за 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Симона Петлюри, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату у розмірі 100% від вартості Договору протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих аудиторських послуг (далі - Акт) за умовами п. 3.3 даного Договору на підставі рахунку-фактури, наданого Виконавцем Замовнику в день підписання Акту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 14:07 |
Лист про зміни.pdf | |
08 жовтня 2021 14:07 |
ТД Аудит фінзвітності.doc | |
29 вересня 2021 17:24 |
Проект Договору.docx |
08 жовтня 2021 14:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2021 14:07 |
Лист про зміни.pdf
|
|||
08 жовтня 2021 14:07 |
ТД Аудит фінзвітності.doc
|
|||
29 вересня 2021 17:24 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-29-004706-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 04 жовтня 2021 12:52
Пропозиції до проекту договору
Пропонуємо доповнити п.5.3. Договору положеннями наступного змісту:
- не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю підписані оригінали сторінок Фінансової звітності, яка є предметом аудиту за Договором, а саме: звіт про фінансовий результат; звіт про інший сукупний дохід; звіт про фінансовий стан; звіт про власний капітал; звіт про рух грошових коштів.
- не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю:
1. Підписаний оригінал заяви Керівництва про відповідальність за підготовку та затвердження фінансової звітності.
2. Підписаний оригінал Листа щодо подій після звітної дати.
3. Підписаний оригінал Листа щодо судових справ.
4. Підписаний оригінал Листа-запевнення.
5. Підписаний оригінал Листа керівництва про безперервність діяльності.
- Усувати протягом десятиденного строку обставини, що можуть бути усунені у межах компетенції Замовника і що ускладнюють надання Виконавцем Послуг, з моменту отримання від Виконавця повідомлення про них. Якщо такі обставини не будуть усунуті Замовником, Виконавець має право зупинити надання Послуг до моменту усунення Замовником таких обставин. У випадку такого зупинення до Виконавця не застосовуватимуться штрафні санкції, передбачені цим Договором та законодавством України, якщо про таке призупинення Замовнику було повідомлено рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Будь-які затримки при підготовці фінансової звітності та/або необхідної інформації понад погоджені строки можуть мати наслідком недотримання строків завершення надання Послуг.
Розгорнути
Згорнути
- не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю підписані оригінали сторінок Фінансової звітності, яка є предметом аудиту за Договором, а саме: звіт про фінансовий результат; звіт про інший сукупний дохід; звіт про фінансовий стан; звіт про власний капітал; звіт про рух грошових коштів.
- не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю:
1. Підписаний оригінал заяви Керівництва про відповідальність за підготовку та затвердження фінансової звітності.
2. Підписаний оригінал Листа щодо подій після звітної дати.
3. Підписаний оригінал Листа щодо судових справ.
4. Підписаний оригінал Листа-запевнення.
5. Підписаний оригінал Листа керівництва про безперервність діяльності.
- Усувати протягом десятиденного строку обставини, що можуть бути усунені у межах компетенції Замовника і що ускладнюють надання Виконавцем Послуг, з моменту отримання від Виконавця повідомлення про них. Якщо такі обставини не будуть усунуті Замовником, Виконавець має право зупинити надання Послуг до моменту усунення Замовником таких обставин. У випадку такого зупинення до Виконавця не застосовуватимуться штрафні санкції, передбачені цим Договором та законодавством України, якщо про таке призупинення Замовнику було повідомлено рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Будь-які затримки при підготовці фінансової звітності та/або необхідної інформації понад погоджені строки можуть мати наслідком недотримання строків завершення надання Послуг.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2021 17:13
Доброго дня! Всі зазначені Вами пропозиції вже передбачені пунктом 5.3 проекту договору та не потребують додаткової зміни чи деталізації. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2021-09-29-004706-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 04 жовтня 2021 17:09
Виключення дискримінаційих кваліфікаційних критеріїв
Просимо розглянути нашу вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію. В таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації вказаний кваліфікаційний критерій: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Серед документів, які підтверджують відповідність зазначеному критерію є: п.3.3. Баланс підприємства (Форма №1) на 30.09.2021 та п. 3.6. Звіт про фінансові результати (Форма №2) за 9 місяців 2021 року. Хочемо зазначити, що Постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 22 вересня 2021 р. № 998 «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності» передбачено що, у 2021 році проміжна фінансова звітність, крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у Порядку подання фінансової звітності, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, з урахуванням змін, затверджених цією постановою (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Відповідно, до кінцевої дати подачі пропозицій (15.10.2021 року) ще не наступає кінцевий строк подання фінансової звітності за 9 місяців 2021 року і не всі підприємства станом на зазначену дату матимуть цей документ і зможуть його подати. Зазначений фактор позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь у закупівлі. Тому просимо змінити зазначені пункти і вказати: у п.3.3. Баланс підприємства (Форма №1) на 30.06.2021 і у п.3.6. Звіт про фінансові результати (Форма №2) за 6 місяців 2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно, до кінцевої дати подачі пропозицій (15.10.2021 року) ще не наступає кінцевий строк подання фінансової звітності за 9 місяців 2021 року і не всі підприємства станом на зазначену дату матимуть цей документ і зможуть його подати. Зазначений фактор позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь у закупівлі. Тому просимо змінити зазначені пункти і вказати: у п.3.3. Баланс підприємства (Форма №1) на 30.06.2021 і у п.3.6. Звіт про фінансові результати (Форма №2) за 6 місяців 2021 року.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2021 17:14
Доброго дня! До документації будуть внесені зміни стосовно вказаних пунктів кваліфікаційних вимог. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2021 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
17 жовтня 2021 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій