Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
35 969,00 UAH
UA-2021-09-29-004405-c 4bbd86d4cfc54473b9938d5ba557805e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозовий Костянтин Костянтинович

380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Костянтинович
380487381710
Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 12:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2021 13:18
Очікувана вартість: 35 969,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Бланки за кодом ДК 021:2015 22820000-4 Бланки 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів: 4.1. Кількість товарів: 29 310 шт 4.2. Місце поставки товарів: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (Адміністрація МП Південний). 5. Строк поставки товарів: до 31.12.2021 р. 6. Умови оплати: протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 35 969,00 грн. без ПДВ/ 43 162,80 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 05.10.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 08.10.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт.
Бланк «Особиста картка обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
800 шт.
Бланк «Вимога»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 шт.
Бланк «Місячний звіт по ПММ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6000 шт.
Бланк «Продезінфіковано»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6000 шт.
Бланк «Санаторна-курортна путівка»(зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 шт.
Бланк «Санаторна-курортна путівка»(блакитний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт.
Бланк «Курсівка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
8000 шт.
Бланк «Абонемент»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт.
Бланк «Медична картка хворого фізіотерапевтичне відділення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
800 шт.
Бланк «Медична картка стаціонарного хворого»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
200 шт.
Бланк «Листок щоденного обліку роботи лікаря стоматолога»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 шт.
Розрахункова квітанція № РК-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22822200-0 — Розрізні формуляри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2021 16:34
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 20 106,00
UAH
20 106,00
UAH
Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" 35 820,00
UAH
35 820,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 15:37
Електронний підпис
05 жовтня 2021 15:37
лист-відгук Кременчук.jpg
05 жовтня 2021 15:37
Договір Оболонь №1.pdf
05 жовтня 2021 15:37
ВН Укргазвидобування.jpg
05 жовтня 2021 15:37
Гарантійний_лист.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Транспортний_засіб.PDF
05 жовтня 2021 15:37
ФЗ_2020.pdf
05 жовтня 2021 15:37
Довідка_ст.44_ЗУ.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Лист-гарантія.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Статут ПДФ.pdf
05 жовтня 2021 15:37
сес Унівако.pdf
05 жовтня 2021 15:37
Клей кістковий.pdf
05 жовтня 2021 15:37
Картон_палітурний.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Картон 220, 250.PDF
05 жовтня 2021 15:37
ДСЕЕ_фарба.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Висновок UPM Finesse.pdf
05 жовтня 2021 15:37
Висновки СЕС папір.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Бумвініл.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Mondi_offset_Slovakia.pdf
05 жовтня 2021 15:37
MM karton 2021-2026.pdf
05 жовтня 2021 15:37
Технічні_вимоги.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Технічна_специфікація.PDF
05 жовтня 2021 15:37
Пропозиція.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2021 11:16
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:15
сертифікат.pdf
08 жовтня 2021 11:15
сертифікат.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:17
Електронний підпис
08 жовтня 2021 10:17
МТБ ТОВ ФІРМА СТІМПЕКС.pdf
07 жовтня 2021 19:36
Електронний підпис
07 жовтня 2021 19:35
Електронний підпис
07 жовтня 2021 19:35
32. неліцензування.pdf
07 жовтня 2021 19:35
32. неліцензування.pdf.p7s
07 жовтня 2021 19:35
10. витяг платника ПДВ.pdf
07 жовтня 2021 19:35
18. витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
07 жовтня 2021 19:35
13.2. лист-відгук бланки.pdf
07 жовтня 2021 19:35
6. Статут ТОВ СТІМПЕКС.pdf
07 жовтня 2021 19:35
15. несанкції.pdf
07 жовтня 2021 19:35
4.1.Фінансова звітність.pdf
07 жовтня 2021 19:35
18. витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2021 19:35
15. несанкції.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 20 106,00
UAH
21 жовтня 2021 08:57
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
#42401192
Переможець 35 820,00
UAH
26 жовтня 2021 08:29

Документи

21 жовтня 2021 08:57
Електронний підпис
21 жовтня 2021 08:56
Протокол №284.docx

Документи

26 жовтня 2021 08:29
Електронний підпис
26 жовтня 2021 08:29
Протокол №288.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
#42401192
35 820,00
UAH
Документи

Документи

26 жовтня 2021 08:29
Електронний підпис
26 жовтня 2021 08:29
Протокол №288.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 10:24
Звіт про виконання договору про закупівлю 295-В-ПВФ-21.docx укладений
22 грудня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 14:41
Пропозиція ТОВ ФІРМА-СТІМПЕКС Бланки.pdf укладений
03 листопада 2021 14:41
295-В-ПВФ-21 від 03.11.2021 ТОВ ФІРМА-СТІМПЕКС.pdf укладений
03 листопада 2021 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 984,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 164,00 UAH)