Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 13 504 574,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 522,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 65 000,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп.) Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% вартості Договору (вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році). Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: Назва Замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації; Місцезнаходження Замовника: 04119, вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ; Код ЄДРПОУ: 21467647; UA 588201720355189006002015180 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням в електронній системі закупівель________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання учасника переможцем торгів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 15:41 |
Додаток 6 нова редакція 07.10.2021.PDF | |
07 жовтня 2021 15:41 |
ТД_нова редакція 07.10.2021.PDF | |
07 жовтня 2021 15:41 |
Переілк змін_ 07.10.2021.PDF | |
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 4.PDF | |
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 7.PDF | |
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 3.PDF | |
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 5.PDF | |
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 1.PDF | |
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 2.PDF |
07 жовтня 2021 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2021 15:41 |
Додаток 6 нова редакція 07.10.2021.PDF
|
|||
07 жовтня 2021 15:41 |
ТД_нова редакція 07.10.2021.PDF
|
|||
07 жовтня 2021 15:41 |
Переілк змін_ 07.10.2021.PDF
|
|||
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 4.PDF
|
|||
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 7.PDF
|
|||
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 3.PDF
|
|||
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 5.PDF
|
|||
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 1.PDF
|
|||
29 вересня 2021 11:50 |
Додаток 2.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000016 ● 5697617a89b34bb1b933235cd8018788
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 09:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2022 № 137
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2022 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн. Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
20. UA-2021-09-29-003935-b Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Привокзальна в місті Березань Київської області 13 504 574,60 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 18:54:57
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вулиці Привокзальна в місті Березань Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-29-003935-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-18 00:13:40
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вулиці Привокзальна в місті Березань Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженої «Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 15 жовтня 2020 року № 908-36-VІІ» (зі змінами від 09 вересня 2021 року затвердженими Рішенням Київської обласної ради № 124-05-VIII). Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads//2021/09/Obgruntuvannya-Kapitalniy-remont-dorozhnogo-pokrittya-proiznoi-chastini-vulici-Privokzalna-v-misti-Berezan-Kiivskoi-oblasti.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 17:20:19
Запит про надання додаткової інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вулиці Привокзальна в місті Березань Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-29-003935-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації) щодо документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, експертного звіту, проектно-кошторисної документації тощо.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 18:52:26
відповідь на запит
відповідь на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-24 14:53:52
Запит про надання додаткової інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вулиці Привокзальна в місті Березань Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-29-003935-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації) щодо документального підтвердження підстав та необхідність укладання додаткових угод від 24.12.2021 №1, та від 24.12.2021 №2.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-27 22:25:52
відповідь на запит
Згідно рішення Київської обласної ради від 24.12.2020 № 050-01-VIII "Про обласний бюджет Київської області на 2021 рік" (в редакції рішення Київської обласної ради від 09.09.2021 № 118-05-VIII) було виділено фінансування (додаток № 3-21), про що зазначено у преамбулі Додаткової угоди № 1 від 23.12.2021 та Додаткової угоди № 2 від 28.12.2021
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-24 14:59:45
Запит про надання додаткової інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїзної частини вулиці Привокзальна в місті Березань Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-29-003935-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації) щодо документального підтвердження підстав та необхідність укладання додаткових угод від 24.12.2021 №1 та від 24.12.2021 №2.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-27 22:24:36
відповідь на запит
Згідно рішення Київської обласної ради від 24.12.2020 № 050-01-VIII "Про обласний бюджет Київської області на 2021 рік" (в редакції рішення Київської обласної ради від 09.09.2021 № 118-05-VIII) було виділено фінансування (додаток № 3-21), про що зазначено у преамбулі Додаткової угоди № 1 від 23.12.2021
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель UA-M-2022-05-09-000016
2022-06-07 14:56:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
13 454 574,60
UAH з ПДВ
|
8 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕЙТС" |
13 471 721,71
UAH з ПДВ
|
13 471 721,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Відхилено |
8 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 10:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 жовтня 2021 00:00
|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Переможець |
13 471 721,71
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:53
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2021_120-21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:20
|
Додаткова угода № 1 від 23.12.2021_ 120-21.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 16:22
|
Договір №120-21 від 08.11.2021.PDF | укладений |
08 листопада 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №120-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №120-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |