Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
152 062,50 UAH
UA-2021-09-29-003700-b ● c02b8430a0df495fb1069e65c402a32b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Науменко +380955294936 07nataliya201407@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 152 062,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 761,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7416 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться протягом 30 (тридцяти) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних (актів приймання-передачі Товару), шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку. За умови надходження фінансування з міського бюджету м. Дніпра та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 11:38 |
Оголошення канцприладдя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення по номенклатурі тендера
Дата подання: 04 жовтня 2021 09:35
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 15:19
Шановний Замовник, уточніть будь ласка питання по наступним позиціям:
31 Куточок А4, 180мкм., Вишиванка рожевий, (або еквівалент) - можливо пропонувати куточок рожевий без орнамента?
52 Папка на гумці А4, 500мкм. Сірий - 76- можливо пропонувати інший колір?
76 Клей силікатний 150мл., Ковпачок-дозатор - можливо пропонувати обсяг пляшки 200мл?
84 Кошик для паперів 10л., "Сітка" чорний- можливо пропонувати кошик з полосами (чи тільки сітка)?
95 Флеш-накопичувач USB 16GB білий -можливо пропонувати інший колір?
98 Калькулятор 14р. 178х131х38мм. чорний АС-2435 - можливо пропонувати іншу торгову марку і розмір?
Дякуем за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація до закупівлі повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в Оголошенні пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в Оголошенні, при умові однакових або кращих технічних характеристик та вказаної конкретної торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами процедури з урахуванням всіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору (у разі перемоги), в тому числі й витрат на доставку та не перевищує очікуваної вартості. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація до закупівлі повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в Оголошенні пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в Оголошенні, при умові однакових або кращих технічних характеристик та вказаної конкретної торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами процедури з урахуванням всіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору (у разі перемоги), в тому числі й витрат на доставку та не перевищує очікуваної вартості. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
уточнення технічних характеристик
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:51
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 08:54
Шановний Замовник, просимо надати більш детальні характеристики щодо позиціїї
99 Особовий листок з обліку кадрів + автобіографія (А3 + А4, з / о, оф, 60):
кількість сторінок в комплекті
Кількість вкладишів
печать одностороння/двустороння
тип скріплення: прошивна/проклеєна/на скобі
що мається на увазі: з/о ?
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до частини першої статті 37 Закону України «Про державну службу» та підпункту 4 пункту 4 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 500, загальноприйнятим документом особової справи державних службовців (особовий листок з обліку кадрів (з додатками) є форма затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19.05.2020 № 77-20.
Особовий листок обліку кадрів складається – 8 сторінок на листку А3, двосторонні (з\о), брошюрою
Відповідно до частини першої статті 37 Закону України «Про державну службу» та підпункту 4 пункту 4 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 500, загальноприйнятим документом особової справи державних службовців (особовий листок з обліку кадрів (з додатками) є форма затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19.05.2020 № 77-20.
Особовий листок обліку кадрів складається – 8 сторінок на листку А3, двосторонні (з\о), брошюрою
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" |
120 126,30
UAH з ПДВ
|
120 126,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
141 107,28
UAH з ПДВ
|
139 585,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
150 556,02
UAH з ПДВ
|
139 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
145 440,00
UAH з ПДВ
|
145 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" #37167117 |
Відхилено |
120 126,30
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 12:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
139 585,26
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 09:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" #19143995 |
Переможець |
139 700,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 16:14
|
Звіт канцелярське приладдя.pdf | укладений |
03 листопада 2021 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:13
|
Зміни до 204 від 26.10.2021.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:10
|
ДУ 1 до 204 від 26.10.2021.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 15:46
|
ДУ 1 до 204 від 26.10.2021.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 15:45
|
Зміни до 204 від 26.10.2021.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 11:57
|
Договір 204.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 11:56
|
Договір 204.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 204 від 26.10.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 204 від 26.10.2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |