Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
152 062,50 UAH
UA-2021-09-29-003700-b c02b8430a0df495fb1069e65c402a32b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380955294936 07nataliya201407@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380955294936
07nataliya201407@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2021 11:40
Очікувана вартість: 152 062,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7416 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться протягом 30 (тридцяти) робочих днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних (актів приймання-передачі Товару), шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку. За умови надходження фінансування з міського бюджету м. Дніпра та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2021 11:38
Оголошення канцприладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по номенклатурі тендера
Дата подання: 04 жовтня 2021 09:35
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 15:19
Шановний Замовник, уточніть будь ласка питання по наступним позиціям: 31 Куточок А4, 180мкм., Вишиванка рожевий, (або еквівалент) - можливо пропонувати куточок рожевий без орнамента? 52 Папка на гумці А4, 500мкм. Сірий - 76- можливо пропонувати інший колір? 76 Клей силікатний 150мл., Ковпачок-дозатор - можливо пропонувати обсяг пляшки 200мл? 84 Кошик для паперів 10л., "Сітка" чорний- можливо пропонувати кошик з полосами (чи тільки сітка)? 95 Флеш-накопичувач USB 16GB білий -можливо пропонувати інший колір? 98 Калькулятор 14р. 178х131х38мм. чорний АС-2435 - можливо пропонувати іншу торгову марку і розмір? Дякуем за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація до закупівлі повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в Оголошенні пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в Оголошенні, при умові однакових або кращих технічних характеристик та вказаної конкретної торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами процедури з урахуванням всіх технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору (у разі перемоги), в тому числі й витрат на доставку та не перевищує очікуваної вартості. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
уточнення технічних характеристик
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:51
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 08:54
Шановний Замовник, просимо надати більш детальні характеристики щодо позиціїї 99 Особовий листок з обліку кадрів + автобіографія (А3 + А4, з / о, оф, 60): кількість сторінок в комплекті Кількість вкладишів печать одностороння/двустороння тип скріплення: прошивна/проклеєна/на скобі що мається на увазі: з/о ?
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до частини першої статті 37 Закону України «Про державну службу» та підпункту 4 пункту 4 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 500, загальноприйнятим документом особової справи державних службовців (особовий листок з обліку кадрів (з додатками) є форма затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19.05.2020 № 77-20.
Особовий листок обліку кадрів складається – 8 сторінок на листку А3, двосторонні (з\о), брошюрою

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 120 126,30
UAH з ПДВ
120 126,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 141 107,28
UAH з ПДВ
139 585,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 150 556,02
UAH з ПДВ
139 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 145 440,00
UAH з ПДВ
145 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2021 10:58
Електронний підпис
08 жовтня 2021 10:58
Висновок ARO.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
Висновок ДСЕЕ2.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
Висновок Альянс.pdf
08 жовтня 2021 10:58
Ручки, стержни Индия.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
9609 олівці, крейда..pdf
08 жовтня 2021 10:58
Ручки, стержни Индия.pdf
08 жовтня 2021 10:58
3402 спрей, зволожувач.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
Висновок Альянс.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
ластик милан2.jpg.p7s
08 жовтня 2021 10:58
CЄС лотки АСН 18.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
CЄС лотки АСН 18.pdf
08 жовтня 2021 10:58
Висновок ДСЕЕ2.pdf
08 жовтня 2021 10:58
ластик милан.jpg
08 жовтня 2021 10:58
3506 клей.pdf
08 жовтня 2021 10:58
9609 олівці, крейда..pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
висновок на бум бел.pdf
08 жовтня 2021 10:58
ластик милан.jpg.p7s
08 жовтня 2021 10:58
9608 ручки, маркери.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
Maestro Standart.pdf
08 жовтня 2021 10:58
3506 клей.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
пластик СЭС 2018.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
Maestro Standart.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
висновок на бум бел.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:58
ластик милан2.jpg
08 жовтня 2021 10:58
Висновок Профлайнтех.pdf
08 жовтня 2021 10:58
пластик СЭС 2018.pdf
08 жовтня 2021 10:58
3402 спрей, зволожувач.pdf
08 жовтня 2021 10:58
Висновок ARO.pdf
08 жовтня 2021 10:58
9608 ручки, маркери.pdf
08 жовтня 2021 10:58
8472 степлери, діроколи.pdf
08 жовтня 2021 10:54
Електронний підпис
08 жовтня 2021 10:52
_Наказ.pdf
08 жовтня 2021 10:52
Статут ОПИС.PDF.p7s
08 жовтня 2021 10:52
ЛГ 2.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
Статут ОПИС.PDF
08 жовтня 2021 10:52
пропозиція.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
_Наказ.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
_Протокол.pdf
08 жовтня 2021 10:52
техн.pdf
08 жовтня 2021 10:52
ЛГ 2.pdf
08 жовтня 2021 10:52
_Протокол.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
Договір.pdf
08 жовтня 2021 10:52
ПДВ зав.PDF
08 жовтня 2021 10:52
ЛГ.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
ЛГ.pdf
08 жовтня 2021 10:52
ПДВ зав.PDF.p7s
08 жовтня 2021 10:52
Договір.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
техн.pdf.p7s
08 жовтня 2021 10:52
пропозиція.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2021 14:16
Електронний підпис
06 жовтня 2021 13:20
тендерна документац.pdf
06 жовтня 2021 13:20
сертификат тендер.rar

Публічні документи

08 жовтня 2021 09:20
Електронний підпис
08 жовтня 2021 09:19
Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2021 09:19
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
08 жовтня 2021 09:19
Рішення власника.pdf
08 жовтня 2021 09:19
лист-згода.pdf
08 жовтня 2021 09:19
Статут.pdf
08 жовтня 2021 09:19
реєстр документів.pdf
08 жовтня 2021 09:19
Наказ 36-К.pdf
08 жовтня 2021 09:19
гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2021 09:19
Висновки ДСЕЕ_2.pdf
08 жовтня 2021 09:19
опис.pdf
08 жовтня 2021 09:19
Витяг ЄДР 03.09.2021.pdf
08 жовтня 2021 09:19
лист-згода договір.pdf
08 жовтня 2021 09:19
Висновки ДСЕЕ_1.pdf
08 жовтня 2021 09:19
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 120 126,30
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 12:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Відхилено 139 585,26
UAH з ПДВ
20 жовтня 2021 09:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 139 700,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 11:39

Документи

19 жовтня 2021 12:43
Електронний підпис
19 жовтня 2021 12:42
ПРОТОКОЛ 09-42-2.pdf

Документи

20 жовтня 2021 09:39
Електронний підпис
20 жовтня 2021 09:38
ПРОТОКОЛ 09-42-3.pdf

Документи

21 жовтня 2021 11:39
Електронний підпис
21 жовтня 2021 11:37
ПРОТОКОЛ 09-42-4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
139 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2021 11:39
Електронний підпис
21 жовтня 2021 11:37
ПРОТОКОЛ 09-42-4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 16:14
Звіт канцелярське приладдя.pdf укладений
03 листопада 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 16:13
Зміни до 204 від 26.10.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 16:10
ДУ 1 до 204 від 26.10.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 15:46
ДУ 1 до 204 від 26.10.2021.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 15:45
Зміни до 204 від 26.10.2021.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 11:57
Договір 204.pdf укладений
26 жовтня 2021 11:56
Договір 204.pdf укладений
26 жовтня 2021 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 204 від 26.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 204 від 26.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 136 681,82
UAH (в тому числі ПДВ 22 780,30 UAH)