Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Місця для сидіння (для залів проведення конференцій, зборів) (Місце для сидіння Тип Б (крісло комп’ютерне)
Очікувана вартість
43 700,00 UAH
UA-2021-09-28-011338-b 395b0aa803dc41a3b42ecd34887a8a10
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Лозова

+380445910980 lozova@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Світлана Лозова
+380445910980
lozova@supreme.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником, як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Пунктом 1 частини другої статті 32 Закону також визначено, що тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Електронною системою закупівель було двічі автоматично відмінено процедури відкритих торгів (тендери) на закупівлю товарів за предметом закупівлі «Місця для сидіння (для залів проведення конференцій, зборів)» Лот 2: Місце для сидіння Тип Б (крісло комп’ютерне) код 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них згідно ДК 021:2015 та «Місця для сидіння (для залів проведення конференцій, зборів) (Місце для сидіння Тип Б (крісло комп’ютерне))» код 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них згідно ДК 021:2015 (ідентифікатори закупівель UA-2021-07-08-010619-c;
UA-2021-07-28-010817-b) через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим для забезпечення потреби Верховного Суду у закупівлі запропоновано здійснити закупівлю товарів за предметом закупівлі «Місця для сидіння (для залів проведення конференцій, зборів) (Місце для сидіння Тип Б (крісло комп’ютерне))» код 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них згідно ДК 021:2015, шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена пунктом 1 частини другої статті 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 18:07
Оскарження наміру укласти договір: 09 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Місця для сидіння (для залів проведення конференцій, зборів) (Місце для сидіння Тип Б (крісло комп’ютерне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03063, Україна, м. Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 вересня 2021 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець ФЕОФІЛОВ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2982816610
Переможець 43 700,00
UAH
28 вересня 2021 18:07

Документи

28 вересня 2021 18:07
Електронний підпис
28 вересня 2021 18:07
Протокол № 237.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець ФЕОФІЛОВ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2982816610
43 700,00
UAH
Документи

Документи

28 вересня 2021 18:07
Електронний підпис
28 вересня 2021 18:07
Протокол № 237.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 17:15
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 15:00
Договір № 194-21_місця.pdf укладений
11 жовтня 2021 14:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 жовтня 2021 10:17
43 700,00 UAH UA668201720343161001100015761
Верховний суд
UA283052990000026009030113626
ФОП Феофілов Микола Миколайович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 700,00
UAH