Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектно- кошторисної документації та експертизи кошторисної частини проекту по об'єкту: «Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на перехресті вулиць Комарова та Серьогіна у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту»
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-09-28-010434-b 6f337d30dcb445029cd69e583c9ffdb0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Тропець

+380502648375 gorsvet_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
Контактна особа: Ольга Тропець
+380502648375
gorsvet_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 16:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 16:17
Початок аукціону: 08 жовтня 2021 12:09
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна гарантія Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія, умови якої не можуть бути змінені, і яка не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром, та за якою Банк-гарант у разі порушення Принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов (документ в електронній формі, що містить відповідні електронні цифрові підписи чи кваліфіковані електронні підписи) оформлена згідно вимог пунктів 2 та 3 цього розділу тендерної документації, статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Постанови Правління Національного банку України від 14.08.2017 № 78 «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України», а також наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи кошторисної частини проекту по об'єкту: «Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на перехресті вулиць Комарова та Серьогіна у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться за фактично виконані роботи, після експертизи проектно-кошторисної документації, протягом 30 календарних днів з дня підписання актів приймання-передачі проектної документації та актів виконаних робіт, відповідно до Бюджетного кодексу України в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі за цим договором на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна гарантія Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія, умови якої не можуть бути змінені, і яка не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром, та за якою Банк-гарант у разі порушення Принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов (документ в електронній формі, що містить відповідні електронні цифрові підписи чи кваліфіковані електронні підписи) оформлена згідно вимог пунктів 2 та 3 цього розділу тендерної документації, статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Постанови Правління Національного банку України від 14.08.2017 № 78 «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України», а також наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.

Сума забезпечення: 350 UAH
Форма підтвердження: документ
28 вересня 2021 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 16:45
Проект договору.docx
28 вересня 2021 16:45
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо довідки органів ДПС
Дата подання: 29 вересня 2021 16:08
Дата відповіді: 30 вересня 2021 13:31
Питання 1. У додатку 3 наявна вимога до складу тендерної пропозиції Учасника - "оригінал довідки органів ДПС про наявність у учасника усіх зареєстрованих відкритих рахунків у банківських установах". Головне управління ДПС у Полтавській області не надає таких довідок або інших документів з даними про відкриті банківські рахунки. Наступним пунктом вказано - "наявність довідки з обслуговуючого банку про відкритий поточний рахунок" Просимо роз'яснити, у якому вигляді необхідно надати довідку про зареєстровані відкриті рахунки, якщо орган ДПС не надає таку довідку. Дякуємо за відповідь Питання 2. Просимо роз'яснити та уточнити згідно якого нормативного або законодавчого документу, необхідне обов'язкове залучення до виконання проектних робіт даного об'єкта (влаштування світлофорного об'єкта) інженера з охорони праці, який має кваліфікаційне посвідчення та відповідний сертифікат фахівця будівельної галузі про компетентність інженера з охорони праці. Дана вимога вказана у Додатку 3 останній пункт. Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1
У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що п.69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті.
Таким чином, ДФС може отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДФС отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721.
В зв’язку з зазначеним, Замовник бажає отримати інформацію саме від органів ДФС, а не банківських установ, з метою встановлення саме діючих (а не відкритих для участі в конкретній процедурі, або ж нововідкритих рахунків, в зв’язку з накладенням арештів на вже існуючі та ін.) рахунків, для можливості реалізації в подальшому свого права на забезпечення виконання умов Договору, в тому числі в частині забезпечення можливих ризиків невиконання умов Договору закупівлі та можливості реалізації права на забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно і т.д.
Наголошуємо, що в оголошенні про спрощену закупівлю в Додатку №3 Замовника передбачено право Учасника, в разі об’єктивної неможливості надання інформації чи документа, що містить інформацію, надання відповідного листа з повідомленням про підстави та законодавчо визначену неможливість такого надання.
Відповідь на питання 2
Охорона праці і техніка безпеки при будівництві та експлуатації запроектованого об’єкта забезпечується відповідністю всіх прийнятих проектних рішень , які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів та захист людей від ураження електричним струмом. Для забезпечення охорони праці і техніки безпеки необхідно, щоб будівельні, монтажні та пусконалагоджувальні роботи проводилися згідно із вимогами діючого законодавств у сфері Охорони Праці. Замовник вимагає Дотримання норм ЗУ про "Охорону Праці" при проектуванні наявністю у Учасника "інженера з охорони праці"

Уточнення, щодо технічних характеристик.
Дата подання: 04 жовтня 2021 11:45
Доброго дня, шановний Замовник. Просимо надати роз’яснення що до вимоги ТД розділу ІІІ п.4. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де зазначено, що «Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічне завдання на проектування наведене в Додатку 2 даного оголошення).» Дайте роз’яснення , - які саме технічні документи (технічний паспорт, сертифікати якості, декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки тощо) обов’язково надаються учасниками у складі пропозиції на підтвердження відповідністі пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та на яке саме обладнання . Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 жовтня 2021 10:49
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
05 жовтня 2021 10:49
Електронний підпис
05 жовтня 2021 10:48
протокол №2 від 05.10.pdf