Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечка медична індивідуальна поліцейського (підрозділу особливого призначення), відповідно до наказу №396 від 20.05.2016 в футлярі-підсумку
Очікувана вартість
101 932,48 UAH
UA-2021-09-28-009098-b ● 44ae4f0c94e2448f8530d8a6c910e754
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
28 вересня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Павло Радченко +380542667708 umz3.sumy@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Аптечка медична індивідуальна поліцейського (підрозділу особливого призначення), відповідно до наказу №396 від 20.05.2016 в футлярі-підсумку
Вимоги до предмету закупівлі:
1. Лікарські засоби, що входять до складу предмету закупівлі, повинні бути зареєстровані на території України, мати діюче реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, а також мати реєстраційний номер в Державному реєстрі лікарських засобів (надати відповідні документи у складі предмету закупівлі)
2. Предмет закупівлі та вкладення до нього (медичні вироби) повинні відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів, в тому числі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753, а також пройти всі необхідні процедури перевірки відповідності в Органі з оцінки відповідності, який має необхідну галузь акредитації, що підтверджується сертифікатами оцінки відповідності (де потрібно залучення даного Органу), декларацією про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та паспортами/сертифікатами якості або іншими документами, якщо такі передбачені законодавством для даного виду товару (надати копії документів у складі пропозиції на предмет закупівлі та на кожне вкладення, що входить до його складу).
3. Строк придатності предмета закупівлі на момент поставки має складати не менше 80% від загального терміну придатності, тобто не менше 18 місяців.
4. Кожна медична аптечка повинна мати інструкцію по використанню її складових на українській мові.
5. Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку, на що учасником надається гарантійний лист.
6. Комплектуючі аптечок повинні бути виготовлені і укомплектовані не раніше 2020 року (обов’язково зазначити у гарантійному листі).
7. На весь товар, включаючи вкладення, що передається учасником, надається гарантія, у відповідності з вимогами заводу виробника товару. Гарантійний термін відповідно до наданої гарантії не може бути меншим за термін, передбачений нормами законодавства України, але не менше 18 місяців.
8. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо, нащо учасником надається відповідний гарантійний лист.
9. Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі (зазначити Замовника та номер оголошення,) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені оголошенням про проведення відбору та ціновою пропозицією.
10. На кожний із медичних виробів, які входять в комплект предмету закупівлі обов’язково надаються гарантійні листи від виробників із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги до предмету закупівлі:
1. Лікарські засоби, що входять до складу предмету закупівлі, повинні бути зареєстровані на території України, мати діюче реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, а також мати реєстраційний номер в Державному реєстрі лікарських засобів (надати відповідні документи у складі предмету закупівлі)
2. Предмет закупівлі та вкладення до нього (медичні вироби) повинні відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів, в тому числі вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753, а також пройти всі необхідні процедури перевірки відповідності в Органі з оцінки відповідності, який має необхідну галузь акредитації, що підтверджується сертифікатами оцінки відповідності (де потрібно залучення даного Органу), декларацією про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та паспортами/сертифікатами якості або іншими документами, якщо такі передбачені законодавством для даного виду товару (надати копії документів у складі пропозиції на предмет закупівлі та на кожне вкладення, що входить до його складу).
3. Строк придатності предмета закупівлі на момент поставки має складати не менше 80% від загального терміну придатності, тобто не менше 18 місяців.
4. Кожна медична аптечка повинна мати інструкцію по використанню її складових на українській мові.
5. Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку, на що учасником надається гарантійний лист.
6. Комплектуючі аптечок повинні бути виготовлені і укомплектовані не раніше 2020 року (обов’язково зазначити у гарантійному листі).
7. На весь товар, включаючи вкладення, що передається учасником, надається гарантія, у відповідності з вимогами заводу виробника товару. Гарантійний термін відповідно до наданої гарантії не може бути меншим за термін, передбачений нормами законодавства України, але не менше 18 місяців.
8. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо, нащо учасником надається відповідний гарантійний лист.
9. Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі (зазначити Замовника та номер оголошення,) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені оголошенням про проведення відбору та ціновою пропозицією.
10. На кожний із медичних виробів, які входять в комплект предмету закупівлі обов’язково надаються гарантійні листи від виробників із зазначенням гарантії поставки та термінів придатності.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 Штуки
Аптечка медична індивідуальна поліцейського (підрозділу особливого призначення), відповідно до наказу №396 від 20.05.2016 в футлярі-підсумку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Лебединська, буд 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Вид застосування | ||
Вид застосування | Поліцейського (підрозділу особливого призначення) | |
Призначення | ||
Призначення | Індивідуальна | |
Тип упаковки | ||
Тип упаковки | Футляр-підсумок | |
Затверджений склад | ||
Затверджений склад | Наказ №396 від 20.05.2016 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
89 246,56
UAH з ПДВ
|
89 246,56
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРАТ "АВ-ФАРМА" |
100 430,20
UAH з ПДВ
|
100 430,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
89 246,56
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 11:20
|
Доп угода 1-810 від 02.12.2021 до договору №533.pdf | укладений |
03 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 14:42
|
Договір 533 фарммед.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 14:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
89 246,56
UAH (в тому числі ПДВ 5 838,56 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1.Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 533 від 07.10.2021 (далі – Договір) у зв’язку з двосторонньою відмовою від виконання зобов’язань по Договору з дати підписання цієї Додаткової угоди. 2. Продавець згідно п. 8.2 Договору бере на себе зобов'язання сплатити пеню в розмірі 0,1 % від загальної суми Договору за кожен день затримки не поставки товару. |