Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнера для сміття (твердих побутових відходів) пластикові ємністю 1,1 м. куб.)
Очікувана вартість
216 500,00 UAH
UA-2021-09-28-008079-b ● f0d7ef2417e64ec8b8fa3672e18895b3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39618372 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Юрій Давиденко +380971008123 uzkg_irpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 07:00 |
Очікувана вартість: | 216 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6495,00 (шість тисяч чотириста дев'яносто п'ять гривень нуль копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6495 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від переможця (Принципал) надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків ціни договору про закупівлю. Разом з банківською гарантією обов'язково надаються завірені копії ліцензії Національного банку України та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зареєстрованого з Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, а також вимогам, визначеним у розділі 6 до цієї тендерної документації. Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії договору про закупівлю, а саме до 31.12.2021 року. Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути передана замовнику не пізніше ніж через 17 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо станом на 18 год 00 хв останнього дня зазначеного 17-денного строку належним чином оформлена банківська гарантія не передана замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення не повертається. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Категорія замовника: пп. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – згідно статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»; згідно пунктів 2,3 розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Контейнер для сміття (твердих побутових відходів) пластиковий ємністю 1,1 м. куб.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належного оформлених первинних документів (видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, акту приймання-передачі Товару тощо). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 16:42 |
ТД (ЄК) (НР) 2.docx | |
25 листопада 2021 16:32 |
Протокол № 241 від 25.11.21 (Зміни до ТД) 2.docx | |
25 листопада 2021 16:31 |
Перелік Змін від 25.11.2021.docx | |
16 листопада 2021 09:18 |
Додаток 3 (ЄК) (НР).docx | |
16 листопада 2021 09:17 |
Додаток 2 (ЄК) (НР).docx | |
28 вересня 2021 15:09 |
Додаток 1 КВ (ЄК).docx |
25 листопада 2021 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 листопада 2021 16:42 |
ТД (ЄК) (НР) 2.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 16:32 |
Протокол № 241 від 25.11.21 (Зміни до ТД) 2.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 16:31 |
Перелік Змін від 25.11.2021.docx
|
|||||||||
16 листопада 2021 09:18 |
Додаток 3 (ЄК) (НР).docx
|
|||||||||
16 листопада 2021 09:17 |
Додаток 2 (ЄК) (НР).docx
|
|||||||||
28 вересня 2021 15:09 |
Додаток 1 КВ (ЄК).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо товщини стінок корпусу
Дата подання: 01 жовтня 2021 20:30
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 16:28
Замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що товщина стінок корпусу повинна бути не менша 6,5 мм. Проте відповідно стандартом EN 840-2 взагалі не зазначається та не регламентуєтьтся такий параметр, чим відповідно обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте потенційних Учасників. Товщина стінок контейнера у різних місцях контейнера є різною, оскільки контейнер є складною продукцією. Значення товщини стінок же не впливає на функціональні властивості контейнера, якщо він сертифікований відповідно до стандарту EN 840-2 та має сертифікати якості. Вказаний параметр виробники визначають самостійно і таким чином, щоб в кінцевому результаті вантажопідйомність відповідала стандарту. Тому просимо видалити вимогу, як таку що дискримінує потенційних учасників .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: “Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Також, п. 3 ч.2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Тому, Учасник закупівель при підготовці тендерної пропозиції та виготовленні запропонованого товару повинен керуватись технічними характеристиками, які вказані в технічній специфікації тендерної документації Замовника”.
Також, п. 3 ч.2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Тому, Учасник закупівель при підготовці тендерної пропозиції та виготовленні запропонованого товару повинен керуватись технічними характеристиками, які вказані в технічній специфікації тендерної документації Замовника”.
щодо ручок
Дата подання: 01 жовтня 2021 20:35
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 16:29
Замовником у додатку 2 технічні вимоги визначену вимогу: Ручки кришки: суцільнолиті, для відкриття з 3-х сторін. Зазначимо, що на ринку є контейнери як з "ручкими" на кришці так і з "ручкою" з місцями для відкривання з трьох сторін. Також відзначимо, що стандартом EN 840-2 взагалі передбачено, що повинен бути щонайменше один засіб для відкривання. Тобто виробник, який виготовив контейнер з однією ручкою виконує вимогу стандарту, а вимогу Замовника ні, чим дискримінує таких учасників, адже одна суцільнолита ручка не є гіршою за суцільнолиті ручки. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та видалити таку дискримінацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Тобто, Закон зобов’язує Замовників зазначити у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. Стандарт EN 840-2 містить лише загальні характеристики контейнерів. Виробники при виготовлені контейнерів цими нормами користуються, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовольняють потреб Замовника.
товщина кришки
Дата подання: 01 жовтня 2021 20:39
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 16:29
Замовником у Додатку 2 технічні вимоги прописано товщина кришки має бути не менше 6 мм. Ми як потенційний учасник навіть не уявляємо з яких міркувань і на що спирався в цій вимозі Замовник, оскільки така характеристика взагалі не прописана у стандарті EN 840-2, якому контейнери повинні відповідати. Також зазначимо, що товщина кришки ніяк не може впливати на функціональні чи якісні характреистики контейнера чи іншівластивості контейнера. Така вимога є чисто дискримінаційною. Також яким чином замовник буде перевіряти товщину кришки? На підставі вище зазначеного просимо внести зміни до документації та видилити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повторно повідомляємо, що Учасник закупівель при підготовці тендерної пропозиції та виготовленні запропонованого товару повинен керуватись технічними характеристиками, які вказані в технічній специфікації тендерної документації Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-28-008079-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 08 жовтня 2021 18:33
Дата подання: 08 жовтня 2021 18:33
Скарга щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог у закупівлі UA-2021-09-28-008079-b
на підставі наведених фактів в поданій Скарзі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону».
Просимо:
1. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо товщини стінок корпусу контейнера, а саме «товщина стінок корпусу не менше 6,5 мм» предмета закупівлі.
2. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо корпусу контейнера, який має бути гладким, без ви штамповок та ребер та монолітних ручок, а саме «корпус контейнера має бути гладким, без ви штамповок та ребер, також повинен бути оснащений чотирма монолітними (нез’ємними) ручками, дно контейнера гладке, без виступів, ребер та гострих кутів» предмета закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо кількісті ребер жорсткості на колесі , а саме «контейнер повинен мати 4 гумові колеса на поворотних кронштейнах з гальванічним покриттям, що мають не менше 8 ребер жорсткості, самонаправляючі, діаметром не менше 200 мм, два з яких обладнані гальмами. Кут повороту коліс – 360 градусів» предмета закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо надання зразку товару під час проведення процедури закупівлі на етапі оцінки , а саме - за вимогою Замовника з метою підтвердження надійності, якості та відповідності контейнерів технічним вимогам, забезпечити надання учасником, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів з дня аукціону надати за власний рахунок зразок товару/контейнера, що є предметом закупівлі для визначення якості та відповідності технічним вимогам, за адресою: Київська обл, м. Ірпінь, вул. Троїцька, 21 – надати гарантійний лист;- поставка партії Товару здійснюється протягом 07 (семи) календарних днів, відлік часу починається з дати отримання Постачальником заявки від Покупця. Після ознайомлення та випробування зразка товару, якщо такий не відповідає технічним і якісним вимогам Замовника, тендерна пропозиція Учасника може бути відхилена. Надані зразки, які відповідають технічним і якісним вимогам, будуть використовуватися як еталон при поставці товару» предмета закупівлі.
5. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо маркування TUV Rheinland та СЕ, маркування GS та сертифікату TUV Rheinland, а саме «зазначив контейнер повинен відповідати міжнародним стандартам DIN EN ISO 9001:2015, DIN EN ISO 14001:2015, DIN EN ISO 50001, повинен мати маркування TUV Rheinland та СЕ,» та «маркування GS» предмета закупівлі.
6. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо ваги контейнера, а саме «вага контейнера не менше 50 кг» предмета закупівлі.
7. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо габаритних розмірів, а саме «габаритні розміри: Висота – не менше 1330мм та не більше 1335 мм; ширина – не менше 1065мм та не більше 1070мм; довжина – не менше 1375мм та не більше 1380мм» предмету закупівлі.
8. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо ручок на кришці контейнера, а саме «ручки кришки: суцільнолиті, для відкриття з 3-х сторін» предмета закупівлі.
9. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо паспорту якості, а саме «оригінал паспорту якості на товар за власним підписом уповноваженої особи, ПІБ та печаткою підприємства (у разі її наявності)» предмета закупівлі.
10. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку №2 тендерної документації вимогу щодо товщини кришки, а саме «товщина кришки не менше 6 мм» предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2021 17:38
Рішення від 13.10.2021 № 23280.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2021 17:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2021 № 24150.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2021 16:56
Рішення від 25.10.2021 № 24150.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2021 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.10.2021р. № 24150-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2021 16:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
215 670,00
UAH з ПДВ
|
215 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
03 грудня 2021 07:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій