Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення інвентаризації земель запасу лісового фонду державної власності на території Київської області
Очікувана вартість
3 749 587,48 UAH
UA-2021-09-28-005783-c ● 5a8a72c19df347748c9eda5a6ff3d9ca
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02498487 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, буд 1 |
Контактна особа: |
Стародубець Олег Миколайович 380442852870 oblarchitektura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 21:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 3 749 587,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 495,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, завантажені з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису або удосконаленого електронного підпису (УЕП) банка-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 112487.62 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від ціни договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Забезпечення виконання договору надається Переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення інвентаризації земель запасу лісового фонду державної власності на території Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 15:51 |
Перелі змін до тендерної документації Інвентаризація.doc | |
16 листопада 2021 15:49 |
ТД Інвентаризація земель КО нова редакція.doc |
16 листопада 2021 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 листопада 2021 15:51 |
Перелі змін до тендерної документації Інвентаризація.doc
|
||||||
16 листопада 2021 15:49 |
ТД Інвентаризація земель КО нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо необхідності заповнення договору та додатків до нього
Дата подання: 30 вересня 2021 11:04
Дата відповіді: 01 жовтня 2021 13:03
Доброго дня! Надайте роз'яснення щодо необхідності заповнення проекту Договору про закупівлю послуг, наведеному в Додатку № 4 тендерної документації та додатків до нього, а саме: додатку №2 до договору "Календарний план" та додатку №3 до договору "Кошторис на надання послуг"?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. У складі тендерної пропозиції учасник подає заповнений та підписаний зі своєї сторони проект договору про закупівлю передбачений у Додатку 4 до ТД. Додатки до договору, а саме: Календарний план та Кошторис надається підписаний та без строків виконання і розрахунку.
Щодо надання інформації
Дата подання: 30 вересня 2021 16:40
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 11:39
Доброго дня! Шановний, Замовнику , прошу надати інформацію про кількість земельних ділянок на зазначену площу 5207,2 га.
та надати інформацію про кількість сільських рад (ОТГ) на території яких знаходиться землі лісогосподарського призначення, які підлягають до інвентаризації на загальну площу 5207,2 га.
Дякую!
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Кількість земельних ділянок буде встановлено виконавцем в ході виконання робіт по інвентаризації. Інформація про точне місце розташування земель буде встановлено договором.
Якісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 07 жовтня 2021 20:25
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 10:44
Шановний замовник.
Присимо надати інформацію, чи наявні на землях, на яких планується провести інвентаризацію у цій закупівлі, військові частини чи інші стратегічні об'єкти.
Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник, інвентаризація земель буде проводитись виконавцем виключно на землях лісового фонду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-28-005783-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 01 жовтня 2021 10:37
Щодо умов тендерної документації
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо видалити дискримінаційну вимогу, яка звужує коло потенційних учасників до одного конкретного учасника, порушує принципи максимальної економії та ефективності та вбачає в собі корупційні прояви в частині наявності - БПЛА - безпілотний літальний апарат, який літає без пілота, віддалено і повністю контролюється з іншого місця (земля, інший літак, космос) або запрограмований і повністю автономний у кількості 1 одиниця. Ця вимога є законодавчо не обгрунтованою, оскільки Законом України «Про землеустрій», Постановою Кабінету Міністрів від 05 червня 2019 року № 476 «Порядок проведення інвентаризації земель затверджений постановою», наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» не передбачено виконання робіт із землеустрою за допомогою БПЛА. Зазначене обладнаня не є необхідним для виконання робіт з інвентаризації земель. Дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до суб’єктів підприємницької діяльності, які виконують землевпорядні роботи на достатньому рівні та є відповідальними за якість виконання робіт. Отже, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимоги щодо наявності БПЛА у кількості 1 одиниця.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 жовтня 2021 16:45
Шановний учаснику! Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та ін. Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: наявність БПЛА, у зв’язку з тим що, для реалізації даної послуги є невеликий часовий проміжок. Також Учасник не бере до уваги, що інвентаризацію земель лісогосподарського призначення потрібно провести на достатньо велику територію. Зважаючи на великий обсяг робіт і стислі терміни виконання, що передбачені Тендерною документацією, Замовник вважає, за необхідне наявність БПЛА в кількості 1 шт.
Номер вимоги: UA-2021-09-28-005783-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:32044578
Дата подання: 07 жовтня 2021 19:53
Кількісні характеристики предмета закупівлі
Шановний замовник! Вами НЕ НАДАНО відповідь на запитання від 30.09.2021 про кількість земельних ділянок та сільських рад (ОТГ), на яких Вам потрібно провести інвентаризацію. Вам, як Замовнику, не може не бути відома така інформація.
Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно п. 3.6.2. розділу ІІІ Вашої ТД на цю закупівлю, учасник визначає ціни на послуги, які він надає за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
В технічному завданні, наведеному Вами у Додатку 2 до ТД, з усіх кількісних характеристик предмета закупівлі є лише орієнтовна площа – 5 207,2 га на території Київської області.
Відстань від, наприклад, Прип'яті до Миронівки Київської області складає близько 260 км, від Яготина до Небелиці - 230 км. Погодьтеся, що накладні витрати на інвентаризацію однієї, десяти чи сотні земельних ділянок, які розташовані в одній, п'яти чи десяти різних куточках Київської області, будуть різнитися в рази і урахувати їх, як Ви самі вимагаєте в п. 3.6.2. ТД, без (хоча б орієнтовних) кількисних характеристик предмету закупівлі НЕМОЖЛИВО.
Вимагаємо виконати вимоги Закону Про публічні закупівлі та зазначити в технічному завданні інфрмацію про кількісні характеристики предмету закупівллі, а саме: кількість ділянок та перелік ОТГ, на яких вони розташовані.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно п. 3.6.2. розділу ІІІ Вашої ТД на цю закупівлю, учасник визначає ціни на послуги, які він надає за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
В технічному завданні, наведеному Вами у Додатку 2 до ТД, з усіх кількісних характеристик предмета закупівлі є лише орієнтовна площа – 5 207,2 га на території Київської області.
Відстань від, наприклад, Прип'яті до Миронівки Київської області складає близько 260 км, від Яготина до Небелиці - 230 км. Погодьтеся, що накладні витрати на інвентаризацію однієї, десяти чи сотні земельних ділянок, які розташовані в одній, п'яти чи десяти різних куточках Київської області, будуть різнитися в рази і урахувати їх, як Ви самі вимагаєте в п. 3.6.2. ТД, без (хоча б орієнтовних) кількисних характеристик предмету закупівлі НЕМОЖЛИВО.
Вимагаємо виконати вимоги Закону Про публічні закупівлі та зазначити в технічному завданні інфрмацію про кількісні характеристики предмету закупівллі, а саме: кількість ділянок та перелік ОТГ, на яких вони розташовані.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2021 14:04
Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру.
Інвентаризація земель проводиться задля встановлення розміру, кількості земельних ділянок та ін. на відповідну територію. Тому кількість земельних ділянок буде встановлено виконавцем в ході виконання робіт по інвентаризації та зазначено в технічній документації із землеустрою щодо інвентаризації земель. Інформація про точне місце розташування земель буде встановлено договором. Інвентаризація буде проводитись в межах одного району Київської області.
Інвентаризація земель проводиться задля встановлення розміру, кількості земельних ділянок та ін. на відповідну територію. Тому кількість земельних ділянок буде встановлено виконавцем в ході виконання робіт по інвентаризації та зазначено в технічній документації із землеустрою щодо інвентаризації земель. Інформація про точне місце розташування земель буде встановлено договором. Інвентаризація буде проводитись в межах одного району Київської області.
Номер вимоги: UA-2021-09-28-005783-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "ДПВІ", Код ЄДРПОУ:44128729
Дата подання: 07 жовтня 2021 23:22
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 5 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку з зазначенням кількості аналогічних договорів* (не менше 2-х (двох)), переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (не менше чим на 10 га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2018-2020 роках, разом із копіями аналогічних договорів та документами, що підтверджують виконання договорів – акт виконаних робіт, витяги із Державного земельного кадастру, відгук від Замовника (одного за кожний рік), що вказані в довідці.
Вимога стосовно року виконання аналогічного договору, а саме 2018-2020 роки, є необґрунтованою, дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які виконували аналогічні роботи у 2021 році та значно звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі.
Також хочемо зазначити, що в 2021 році відбулись значні зміни у земельному законодавстві, у тому числі стосовно складу та змісту землевпорядної документації. Виходячи з вищенаведеного не зрозуміло, чому замовником було обрано саме 2018-2020 роки. Також у тендерній документації зазначено, що відгуки по аналогічним договорам повинні бути по одному за кожен рік, тобто аналогічні договори повинні бути за різні роки, а не виконані в одному році, що також є незрозумілою та дискримінаційною вимогою.
Крім того Замовником встановлена ще одна вимога до аналогічного договору, а саме – площа по договору не менше 10 га. Відповідно до вимог ЗУ «Про землеустрій», Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів в сфері землеустрою, площа земельної ділянки не впливає на склад та зміст землевпорядної документації. Також не зрозуміло як Замовником встановлена саме така площа ділянок, не менше 10 га.
Враховуючи, що відповідно до п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги, а саме видалити з тендерної документації вимогу щодо надання аналогічних договорів лише за 2018-2020 роки, видалити вимогу про те що відгуки повинні бути за кожен рік, видалити вимогу про площу земельних ділянок.
Розгорнути
Згорнути
Вимога стосовно року виконання аналогічного договору, а саме 2018-2020 роки, є необґрунтованою, дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які виконували аналогічні роботи у 2021 році та значно звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі.
Також хочемо зазначити, що в 2021 році відбулись значні зміни у земельному законодавстві, у тому числі стосовно складу та змісту землевпорядної документації. Виходячи з вищенаведеного не зрозуміло, чому замовником було обрано саме 2018-2020 роки. Також у тендерній документації зазначено, що відгуки по аналогічним договорам повинні бути по одному за кожен рік, тобто аналогічні договори повинні бути за різні роки, а не виконані в одному році, що також є незрозумілою та дискримінаційною вимогою.
Крім того Замовником встановлена ще одна вимога до аналогічного договору, а саме – площа по договору не менше 10 га. Відповідно до вимог ЗУ «Про землеустрій», Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів в сфері землеустрою, площа земельної ділянки не впливає на склад та зміст землевпорядної документації. Також не зрозуміло як Замовником встановлена саме така площа ділянок, не менше 10 га.
Враховуючи, що відповідно до п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги, а саме видалити з тендерної документації вимогу щодо надання аналогічних договорів лише за 2018-2020 роки, видалити вимогу про те що відгуки повинні бути за кожен рік, видалити вимогу про площу земельних ділянок.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2021 14:59
Дане твердження Учасника є хибним, оскільки Учасник не бере до уваги те, що тендерною документацією та проектом договору встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить: з дати укладання договору до 15.12.2021. Тобто для реалізації даної послуги є невеликий часовий проміжок. Також Учасник не бере до уваги, що інвентаризацію земель лісогосподарського призначення потрібно провести на достатньо велику територію, відповідно у виконавця повинен бути значний досвід та знання у сфері наданні послуг з інвентаризації земель державної форми власності.
Зважаючи на великий обсяг робіт і стислі терміни виконання, що передбачені Тендерною документацією, Замовник вважає, що необхідність надання Довідки Учасника (сканкопія з оригіналу; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів* (не менше 2-х (двох)), переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (не менше чим на 10 га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2018-2020 роках, разом із копіями аналогічних договорів та документами, що підтверджують виконання договорів – акт виконаних робіт, витяги із Державного земельного кадастру, відгук від Замовника (одного за кожний рік), що вказані в довідці дає можливість Замовнику бути впевненим в тому, що Учасник має необхідний та значний досвід та знання в сфері наданні послуг з інвентаризації земель державної форми власності та в змозі виконати заходи. Тому, учасник подає в складі тендерної пропозиції не менше двох договорів (загальна кількість), за період 2018-2020 р., кожен договір має бути на площу, не менше ніж 10 га.
Скаржник зазначає, що Замовником встановлені дискримінаційні, але ніяким чином документально не підтверджує що дискримінаційні (на його думку) вимоги стосуються всіх учасників ринку, які надають такі ж послуги.
Також повідомляємо, аналогічні договори вимагаються Замовником з метою підтвердження спроможності підприємства учасника якісно та в установлений термін надавати послуги, відповідно до вимог діючого, чинного на відповідний момент законодавства. Всі державні органи, фізичні та юридичні особи у своїй діяльності керуються виключно чинним законодавством, а так само і в 2018-2020 роках керувались виключно тим законодавством, яке діяло в ті роки.
Зважаючи на великий обсяг робіт і стислі терміни виконання, що передбачені Тендерною документацією, Замовник вважає, що необхідність надання Довідки Учасника (сканкопія з оригіналу; у довільній формі), за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (у разі наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів* (не менше 2-х (двох)), переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість наданих послуг за договором (не менше чим на 10 га), а також ПІБ посадових осіб замовника, що були уповноважені на супровід та виконання таких договорів, які укладені в 2018-2020 роках, разом із копіями аналогічних договорів та документами, що підтверджують виконання договорів – акт виконаних робіт, витяги із Державного земельного кадастру, відгук від Замовника (одного за кожний рік), що вказані в довідці дає можливість Замовнику бути впевненим в тому, що Учасник має необхідний та значний досвід та знання в сфері наданні послуг з інвентаризації земель державної форми власності та в змозі виконати заходи. Тому, учасник подає в складі тендерної пропозиції не менше двох договорів (загальна кількість), за період 2018-2020 р., кожен договір має бути на площу, не менше ніж 10 га.
Скаржник зазначає, що Замовником встановлені дискримінаційні, але ніяким чином документально не підтверджує що дискримінаційні (на його думку) вимоги стосуються всіх учасників ринку, які надають такі ж послуги.
Також повідомляємо, аналогічні договори вимагаються Замовником з метою підтвердження спроможності підприємства учасника якісно та в установлений термін надавати послуги, відповідно до вимог діючого, чинного на відповідний момент законодавства. Всі державні органи, фізичні та юридичні особи у своїй діяльності керуються виключно чинним законодавством, а так само і в 2018-2020 роках керувались виключно тим законодавством, яке діяло в ті роки.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-28-005783-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 12 жовтня 2021 10:34
Дата подання: 12 жовтня 2021 10:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2021 10:09
рішення від 18.10.2021 № 23368.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2021 10:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.10.2021 № 14595.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 13:34
інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2021 № 24936.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 11:50
рішення від 03.11.2021 № 24936.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2021 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольним рішенням тендерного комітету від 16 листопада 2021 № 47, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Проведення інвентаризації земель запасу лісового фонду державної власності на території Київської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-28-005783-c.
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2021 16:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КИЇВЗЕМ |
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
3 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
Очікує рішення |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 листопада 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 13:15 |
Кінець періоду оскарження: | 12 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 грудня 2021 13:15 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг в поточному році |
Документи:
01 грудня 2021 13:14
|
Електронний підпис |
01 грудня 2021 13:13
|
Протокол 49 від 30.11.2021.pdf |