Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV DK 021: 2015 60180000-3 Hire of goods-transport vehicles with driver (provision of transport services and special equipment: cranes, excavators, emergency vehicles, etc. with the driver)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130820 |
Вебсайт: | http://ddtec.pat.ua/ |
Місцезнаходження: | 51925, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кам'янське, вул. Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Ольга Хить +380569550028 hit_olga@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Альона Гедзун +380569550026 gedzunalena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT-STOCK COMPANI "DNIPROVS'KA COMBINE HEAT POWER PLANT" |
National ID: | 00130820 |
Contact point: |
Olga Hit +380569550028 hit_olga@ukr.net |
Additional contacts: |
Альона Гедзун +380569550026 gedzunalena@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 03:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 13:10 |
Очікувана вартість: | 16 904 507,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 522,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 вересня 2021 13:04 |
Enquiries until: | 09 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2021 03:00 |
Information
Estimated total value: | 16 904 508 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 523 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 21:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 21:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН4 до тендерної документації.doc | |
04 листопада 2021 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН3 до тендерної документації.doc | |
04 листопада 2021 17:07 |
Перелік змін.PDF | |
04 листопада 2021 17:07 |
ТД транспортні послуги —нова редакція 3.docx | |
28 жовтня 2021 12:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН2 до тендерної документації.doc | |
21 жовтня 2021 13:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc | |
21 жовтня 2021 13:23 |
Перелік змін.PDF |
11 листопада 2021 21:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 листопада 2021 21:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН4 до тендерної документації.doc
|
||||||||||||
04 листопада 2021 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН3 до тендерної документації.doc
|
||||||||||||
04 листопада 2021 17:07 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
04 листопада 2021 17:07 |
ТД транспортні послуги —нова редакція 3.docx
|
||||||||||||
28 жовтня 2021 12:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН2 до тендерної документації.doc
|
||||||||||||
21 жовтня 2021 13:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
|
||||||||||||
21 жовтня 2021 13:23 |
Перелік змін.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-12-000018 ● a82d68db240343f680b5e388a3453b51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-28-005520-b, 28.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2584-2022 від 31.03.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-14 11:37:51
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-28-005520-b, яка проводилась Акціонерним Товариством «Дніпровська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-19 16:13:57
Відповідь
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-09-28-005520-b.
По суті запиту пояснюємо наступне:
Закупівля UA-2021-09-28-005520-b проведена у формі відкритих торгів. На данний час з переможцем укладено і виконується у повному обсязі Договір № 249/21 від 20.12.2021 року.
З боку Виконавця не допущено жодних порушень по строках, якості надання послуг і Виконавцем продовжується надання послуг відповідно до розділу 4 Договору.
Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки.
Відповідність переможця вимогам визначених в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» проводилось уповноваженою особою з використанням відкритих даних, що містяться в державних реєстрах.
Повідомляючи про вищевикладене, Замовник також враховує, що Наказом Державної аудиторської служби України № 34 від 24.02.2022 року на період дії воєнного стану припинено проведення моніторингу закупівель розпочатих в період дії воєнного стану.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-14 11:51:33
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-28-005520-b, яка проводилась Акціонерним Товариством «Дніпровська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-19 16:14:50
Надання відповіді щодо проведення закупівлі ID: UA-2021-09-28-005520-b
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-09-28-005520-b.
По суті запиту пояснюємо наступне:
Закупівля UA-2021-09-28-005520-b проведена у формі відкритих торгів. На данний час з переможцем укладено і виконується у повному обсязі Договір № 249/21 від 20.12.2021 року.
З боку Виконавця не допущено жодних порушень по строках, якості надання послуг і Виконавцем продовжується надання послуг відповідно до розділу 4 Договору.
Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки.
Відповідність переможця вимогам визначених в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» проводилось уповноваженою особою з використанням відкритих даних, що містяться в державних реєстрах.
Повідомляючи про вищевикладене, Замовник також враховує, що Наказом Державної аудиторської служби України № 34 від 24.02.2022 року на період дії воєнного стану припинено проведення моніторингу закупівель розпочатих в період дії воєнного стану.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-26 09:54:12
Запит замовнику на пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-28-005520-b, яка проводилась АТ «Дніпровська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно з умовами пункту 1.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації.
Також, за умовою частини 7 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, вимоги до предмета закупівлі викладено у додатку №3 до тендерної документації.
У додатку №3 до тендерної документації наведено, зокрема, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі в розрізі кожного виду техніки для надання послуги.
Для прикладу, у вищевказаному додатку №3 вказано, що автокран (3 шт) має бути трьохосний вантажопідйомністю від 10 до 14 т з видвижною стрілою не менше 14 м), автогідропідіймач повинен бути оснащений люлькою для 2 робітників, спецавтомобіль (цистерна) – вантажопідйомністю 4,5 т, спецавтомобілі для аварійних робіт (6 шт) повинні бути оснащені газозварювальним САГом з дизельним двигуном Д-144, генератором синхронним потужністю 220-380 Вт ТИП ЕСС5-81-472; /М1001 1500об/хв самозбуджувальний, помпою для викачки води, столом для слюсарних робіт, обладнаний ящиками для інструменту та сидіннями для робітників в кількості 5 осіб.
За умовою пункту 1 таблиці розділу 1.2 (Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель) додатку №1 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати довідку/лист в довільній формі що містить інформацію щодо наявності в учасника (власного, орендованого, тощо) мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що буде використане для виконання умов договору (Технічного завдання).
Окрім цього, згідно з пунктом 1.4 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інші документи, що визначені в додатку № 2 до цієї тендерної документації. Серед таких документів згідно пункту 4 додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю.
Слід зазначити, що вищевказаний гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі вимагався Замовником окремо від інформації та документів, необхідність надання яких визначено пунктом 1.3 частини 1 та частиною 7 розділу 3 тендерної документації та розділу 1.2 додатку №1 до тендерної документації.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» у складів тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази (№58 від 10.11.2021), у якій наведено перелік автотранспорту та спецтехніки, що будуть використані для виконання умов договору, із зазначенням марки, найменування та окремих технічних характеристик техніки.
Також вказаним учасником надано скан-копію договору оренди автотранспорту та спецтехніки №1/2021 від 19.10.2021 щодо оренди 38 одиниць техніки у додатку №1 до якого наведено перелік техніки (із зазначенням марки, найменування та окремих технічних характеристик техніки), що відповідає інформації, наведеній у довідці учасника №58 від 10.11.2021).
Проте, наведена учасником ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» у довідці №58 від 10.11.2021, а також вказана у договорі оренди №1/2021 від 19.10.2021 інформація щодо техніки не містить даних щодо усіх технічних характеристик, вказаних Замовником у додатку №3 до тендерної документації щодо кожного виду техніки (зокрема, не містить інформації щодо оснащення техніки відповідним обладнанням). Крім того, вказаний учасником спецавтомобіль – цистерна не відповідає за вантажопідйомністю вимогам додатку №3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. На підставі яких документів здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником в додатку №3 до тендерної документації ?
2. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ», яким не підтверджено відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації, а саме не надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують відповідність технічних характеристик пропонованої техніки вимогам додатку №3 до тендерної документації в частині оснащення техніки відповідним обладнанням, а також в частині невідповідності вантажопідйомності спецавтомобіля – цистерни.
Також, відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації серед інших документів, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо).
Під час моніторингу встановлено, що учасником ФОП Вакуленко О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№411 від 11.11.2021), у якій наведено перелік відповідної техніки в розрізі найменувань та із зазначенням кількості і характеристик, а також надано скан-копію договору оренди транспортного засобу №82/2021 від 01.11.2021, у якому зазначено, що предмет оренди вказано у Додатку №1 до договору що є невід’ємною частиною цього договору.
Проте, Додаток №1 до договору оренди транспортного засобу №82/2021 від 01.11.2021 у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Вакуленко О.О. відсутній.
З врахуванням вищенаведеного, наданий у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Вакуленко О.О. договір оренди транспортного засобу №82/2021 від 01.11.2021 документально не підтверджує наявність техніки для надання послуг за предметом закупівлі, що знаходиться у користуванні учасника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. На підставі яких документів Замовником перевірено виконання учасником ФОП Вакуленко О.О. умови пункту 11 додатку №2 до тендерної документації щодо необхідності документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у його користуванні ?
4. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Вакуленко О.О., якою не виконано умову пункту 11 додатку №2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-29 16:53:46
Відповідь
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-09-28-005520-b. По суті запиту пояснюємо наступне:
Згідно з умовами пункту 1.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. Також, за умовою частини 7 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, вимоги до предмета закупівлі викладено у додатку №3 до тендерної документації.
За умовою пункту 1 таблиці розділу 1.2 (Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель) додатку №1 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати довідку/лист в довільній формі що містить інформацію щодо наявності в учасника (власного, орендованого, тощо) мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що буде використане для виконання умов договору (Технічного завдання). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав Довідку в довільній формі мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ:
Таким чином підтвердив свою відповідність по даній вимозі.
Окрім цього, згідно з пунктом 1.4 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інші документи, що визначені в додатку № 2 до цієї тендерної документації. Серед таких документів згідно пункту 4 додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю. На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі:
Таким чином підтвердив свою відповідність по даній вимозі.
Відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» завантажив договір оренди автотрансорту та спецтехніки №1/2021 від 19.10.2021 року. У даному договору є інформація, щодо наявності техніки яка необхідна замовнику. Замовник не вимагає повного зазначення інформації щодо оснащення техніки відповідним обладнанням.
На підтвердження відповідності технічним характеристикам предмета закупівлі учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
На данний час з переможцем ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» укладено і виконується у повному обсязі Договір № 249/21 від 20.12.2021 року. З боку Виконавця не допущено жодних порушень по строках, якості надання послуг і Виконавцем продовжується надання послуг відповідно до розділу 4 Договору. Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
Відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації серед інших документів, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо). Учасником ФОП Вакуленко О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№411 від 11.11.2021), у якій наведено перелік відповідної техніки в розрізі найменувань та із зазначенням кількості і характеристик, а також надано скан-копію договору оренди транспортного засобу №82/2021 від 01.11.2021
Тендерна пропозиція ФОП Вакуленко О.О. повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-09-28-005520-b. По суті запиту пояснюємо наступне:
Згідно з умовами пункту 1.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. Також, за умовою частини 7 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, вимоги до предмета закупівлі викладено у додатку №3 до тендерної документації.
За умовою пункту 1 таблиці розділу 1.2 (Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель) додатку №1 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати довідку/лист в довільній формі що містить інформацію щодо наявності в учасника (власного, орендованого, тощо) мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що буде використане для виконання умов договору (Технічного завдання). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав Довідку в довільній формі мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ:
Таким чином підтвердив свою відповідність по даній вимозі.
Окрім цього, згідно з пунктом 1.4 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інші документи, що визначені в додатку № 2 до цієї тендерної документації. Серед таких документів згідно пункту 4 додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю. На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі:
Таким чином підтвердив свою відповідність по даній вимозі.
Відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» завантажив договір оренди автотрансорту та спецтехніки №1/2021 від 19.10.2021 року. У даному договору є інформація, щодо наявності техніки яка необхідна замовнику. Замовник не вимагає повного зазначення інформації щодо оснащення техніки відповідним обладнанням.
На підтвердження відповідності технічним характеристикам предмета закупівлі учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
На данний час з переможцем ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» укладено і виконується у повному обсязі Договір № 249/21 від 20.12.2021 року. З боку Виконавця не допущено жодних порушень по строках, якості надання послуг і Виконавцем продовжується надання послуг відповідно до розділу 4 Договору. Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
Відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації серед інших документів, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо). Учасником ФОП Вакуленко О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№411 від 11.11.2021), у якій наведено перелік відповідної техніки в розрізі найменувань та із зазначенням кількості і характеристик, а також надано скан-копію договору оренди транспортного засобу №82/2021 від 01.11.2021
Тендерна пропозиція ФОП Вакуленко О.О. повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-09-28-005520-b. По суті запиту пояснюємо наступне:
Згідно з умовами пункту 1.3 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. Також, за умовою частини 7 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, вимоги до предмета закупівлі викладено у додатку №3 до тендерної документації.
За умовою пункту 1 таблиці розділу 1.2 (Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель) додатку №1 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати довідку/лист в довільній формі що містить інформацію щодо наявності в учасника (власного, орендованого, тощо) мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що буде використане для виконання умов договору (Технічного завдання). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав Довідку в довільній формі мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ:
Таким чином підтвердив свою відповідність по даній вимозі.
Окрім цього, згідно з пунктом 1.4 частини 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати інші документи, що визначені в додатку № 2 до цієї тендерної документації. Серед таких документів згідно пункту 4 додатку №2 до тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю. На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі:
Таким чином підтвердив свою відповідність по даній вимозі.
Відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» завантажив договір оренди автотрансорту та спецтехніки №1/2021 від 19.10.2021 року. У даному договору є інформація, щодо наявності техніки яка необхідна замовнику. Замовник не вимагає повного зазначення інформації щодо оснащення техніки відповідним обладнанням.
На підтвердження відповідності технічним характеристикам предмета закупівлі учасник ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» надав гарантійний лист про відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
На данний час з переможцем ТОВ «ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ» укладено і виконується у повному обсязі Договір № 249/21 від 20.12.2021 року. З боку Виконавця не допущено жодних порушень по строках, якості надання послуг і Виконавцем продовжується надання послуг відповідно до розділу 4 Договору. Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією.
Відповідно до пункту 11 додатку №2 до тендерної документації серед інших документів, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, для документального підтвердження наявності техніки, що знаходяться у користуванні, учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, тощо). Учасником ФОП Вакуленко О.О. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№411 від 11.11.2021), у якій наведено перелік відповідної техніки в розрізі найменувань та із зазначенням кількості і характеристик, а також надано скан-копію договору оренди транспортного засобу №82/2021 від 01.11.2021
Тендерна пропозиція ФОП Вакуленко О.О. повністю відповідає вимогам тендерної документації про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-04 16:11:15
Звернення за роз’ясненнями змісту висновку ДАСУ від 02.05.2022 року (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-28-005520-b)
З урахуванням прав наданих, Замовнику статтею 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо одноразового звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у ньому, АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» нижчевикладеним звертається до Вас за роз’ясненням висновку.
Відповідно до абзацу 1 ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’ясненням змісту окремих питань висновку Державної аудиторської служби України від 02.05.2022 року за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015 - 60180000-3-Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (надання транспортних послуг та спецтехніки: крани, екскаватори, аварійні машини і т.д. з водієм)URL-адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-28-005520-b.
Договір про закупівлю є двостороннім правочином, тобто погоджений дією двох сторін, а відтак на нього повною мірою поширюються положення Цивільного кодексу України.
Стаття 215 Цивільного кодексу України встановлює перелік вимог для визнання договору недійсним, а саме: підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1–3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу, а саме: Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Правочин, що вчиняють батьки (усиновлювачі), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.
Цивільний кодекс України не вимагає одночасного порушення всіх вказаних вимог, для визнання договору недійсним достатньо порушення і однієї умови.
У висновку пропонується звернутись до переможця щодо розірвання договору.
Одночасно з таким висновком орган контролю не подав чітких рекомендацій і приписів, з яких правових підстав визначених в Цивільному кодексі та Господарському кодексі України необхідно визнати недійсність договору.
Висновок як акт індивідуальної дії повинен відповідати критеріям пропорційності, обґрунтованості та мотивованості.
Замовник виконуючи приписи акту індивідуальної дії має право вчиняти лише такі угоди, які прямо передбачено у формі припису, - висновку.
Невирішеним питанням у висновку залишилось, як визначити з урахуванням вище згаданих принципів правових наслідків недійсності правочину ч. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України: послуги надані, прийняті Замовником та проведено часткову їх оплату.
У урахуванням вищевикладеного, просимо надати конкретні роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону внаслідок не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, визначеної пунктами 1, 3, 5, 7, 8 частини другої статті 21 Закону англійською мовою, порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130820 |
Місцезнаходження: | 51925, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кам'янське, вул. Заводська, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП ВАКУЛЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ" |
16 904 507,81
UAH з ПДВ
|
16 819 985,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВАКУЛЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
16 904 507,81
UAH з ПДВ
|
16 904 507,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОПАРК УКРАЇНИ" #44639195 |
Переможець |
16 819 985,26
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:52
|
Технопарк України.PDF | укладений |
20 грудня 2021 16:50
|