Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Disposal / disposal of garbage and waste management" CPV: 90510000-5 (Services for the removal of waste from ships)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Карабанов Святослав Олександрович 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Глемязний Микола Іванович 048 7294769 gni@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Karabanov Sviatoslav 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
HLEMIAZNYI MYKOLA 048 7294769 gni@ods.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 15:07 |
Очікувана вартість: | 8 823 552,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 235,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 264000 UAH |
Publication date: | 28 вересня 2021 17:50 |
Enquiries until: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 823 552 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 88 236 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг після підписання Акту прийому-передачі наданих послуг, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого рахунку Виконавця та у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ, належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. Власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 17:47 |
2.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
28 вересня 2021 17:47 |
Проєкт договору.docx | |
28 вересня 2021 17:47 |
2.1. Тендерна документація.docx | |
28 вересня 2021 17:47 |
2.1. Announcement of procurement.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000028 ● f5129518afe24bca84e90887ac127d1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2022 18:46 |
08.11.2022 № 327
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08 листопада 2022 № 327
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-09-28-005509-c
28.09.2021 Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-14 12:45:28
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-28-005509-c, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормою пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-16 13:33:44
пояснення на запит
Пояснення на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України від 14.11.2022 у межах проведення моніторингу закупівлі: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден), унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2021-09-28-005509-c
28.09.2021 Замовником – Одеською філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Одеського морського порту) в електронній системі закупівель Прозорро було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден) (надалі –Процедура закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-09-28-005509-c.
Наказом Державної аудиторської служби від 08.11.2022 № 327 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі.
14.11.2022 об 12:45 в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення», по суті якого, керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Адміністрація Одеського морського порту, згідно діючого законодавства, "Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в Одеській філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ОФ ДП "АМПУ" № 206 /19 від 14.05.2020 р. та Розподільчої відомості на 2021 рік, у відповідності до заявок, виробничих потреб підрозділів ОФ ДП «АМПУ» на 2021 рік та для забезпечення безперебійної роботи підприємства, здійснює закупівлю послуг «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден).
Вважаємо за необхідне зазначити, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було наведено у складі тендернії документації, які було оприлюднено в електронній системі закупівель, а саме у Додатку 2 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі по проведенню відкритих торгів з публікацією англійською мовою, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-09-28-005509-c.
Що стосується розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості на закупівлю «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден), повідомляємо:
Витрати на зазначені послуги передбачені фінансовим планом на 2022 рік. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових листів-запитів цінових пропозицій (електронною поштою) потенційним контрагентам. На підставі трьох комерційних пропозицій розрахована середня орієнтовна вартість предмету закупівлі. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 8 823 552,00грн. (без ПДВ)/ 10 588 262,40 грн. (з ПДВ).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель.
Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що за наявною практикою з аналогічних питань в висновках ДАСУ не виявлено порушень, зокрема, по результатам моніторингу наступних закупівель:
1). «Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (Папір А4), унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-07-30-001589-c;
2) «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 (Капітальний ремонт залізничної колії № 6 (інв. № 17670) у Миколаївському морському порту за адресою: м. Миколаїв, вул. Заводська, 23) унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-26-001393-c;
3) «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалу №1 ЧФ ДП "АМПУ" (інв. №4570) унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-06-18-002891-a;
4) «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом ДК 021-2015: 63720000-2 (Залучення буксирів льодового класу у період льодової кампанії) унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-07-12-004071-c.
5). «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 (Капітальний ремонт автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (5 черга будівництва, інв. № 068555)) унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-08-31-001700-b,
6) «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 (Капітальний ремонт автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (3 черга будівництва, інв. № 068590)) унікальний номер оголошення, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-08-31-003673-с.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення Замовником вимог п 4¹ Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | висновки оскаржено 13.12.2022 |
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/640/235/23 |
Дата відкриття провадження: | 08 листопада 2023 |
Документи:
28 березня 2024 11:00
|
Електронний підпис |
16 грудня 2022 15:19
|
Електронний підпис |
16 грудня 2022 15:18
|
skan_-kopiya_pozovu.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2021 17:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2021 17:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2021 17:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ЕКОЛОГІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
4 400 000,00
UAH
|
4 400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
8 128 000,00
UAH
|
8 128 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" #41037524 |
Відхилено |
4 400 000,00
UAH
|
16 грудня 2021 10:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 грудня 2021 00:00
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
8 128 000,00
UAH
|
16 грудня 2021 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 15:27
|
3204-В-ОДФ-21_2.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 14:22
|
ДУ 3 додаток 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:22
|
ДУ 3 додаток 2 (2).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:22
|
ДУ 3 додаток 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:22
|
ДУ 3 додаток 1 (2).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:22
|
3204 ДУ 3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 14:21
|
ДУ 2 додаток 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:20
|
ДУ 2 додаток 2 (2).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:20
|
ДУ 2 додаток 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:20
|
ДУ 2 додаток 1(2).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:20
|
3204 ДУ 2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:07
|
3204-В-ОДФ-21.pdf | укладений |
05 січня 2022 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу |
Номер договору про закупівлю: | 3204-В-ОДФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження договору в межах 20% |
Номер договору про закупівлю: | 3204-В-ОДФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна додаткової угоди № 2, через технчічну помилку оприлюднено не останню редакцію ДУ, яка містить афрімтеричні та механічні невідповідності |
Номер договору про закупівлю: | 3204-В-ОДФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |