Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Гвоздавського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Струмочок" Зеленогірської селищної ради за адресою: вул. Одеська, 7, с. Гвоздавка Перша Одеської області
Очікувана вартість
1 495 766,00 UAH
UA-2021-09-28-004988-c 6703d3400bd54124bf00a5a249509a62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабій Катерина Миколаївна

+380678529648 viddil.zelenogirske@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленогірської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44007749
Місцезнаходження: 66513, Україна , Одеська обл., Любашівський р-н, вул.Шкільна, буд 3
Контактна особа: Бабій Катерина Миколаївна
+380678529648
viddil.zelenogirske@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 17:00
Очікувана вартість: 1 495 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 957,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Гвоздавського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Струмочок" Зеленогірської селищної ради за адресою: вул. Одеська, 7, с. Гвоздавка Перша Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66520, Україна, Одеська область, с.Гвоздавка Перша, вул.Одеська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 16:40
Перелік змін.docx
04 жовтня 2021 16:40
Проект Договору пот (Додаток _ 4) зі змінами.docx
04 жовтня 2021 16:40
Оголошення садик зі змінами.docx
28 вересня 2021 16:34
Проект Договору пот (Додаток _ 4).docx
28 вересня 2021 16:34
Оголошення садик.docx
04 жовтня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 16:40
Перелік змін.docx
04 жовтня 2021 16:40
Проект Договору пот (Додаток _ 4) зі змінами.docx
04 жовтня 2021 16:40
Оголошення садик зі змінами.docx
28 вересня 2021 16:34
Проект Договору пот (Додаток _ 4).docx
28 вересня 2021 16:34
Оголошення садик.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертіфікат ISO
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:46
Просимо Замовника внести зміни до вимог спрощеної закупівлі, а саме про надання сканованої копії з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» , так як це дискримінаційна вимога в зв’язку з тим, що сертифікація ISO не обов’язкова на території України, а отримання такого сертифікату може становити 30 000 грн і більше, що в свою чергу накладає на підрядника додаткові і не потрібні витрати. Також , хочемо нагадати Замовнику, що цілю та метою процедури закупівлі є «…створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель…розвиток добросовісної конкуренції…», а не штучно закривати можливість приймання всім компанія участі в закупівлі . І на останнє хочемо привести одне із рішень Антимонопольного Комітету України стосовно використання сертифіката ISO, де АМКУ задоволив скагу скаржника Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
календаний графік
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:51
Замовник в додатку 2 вимоги до кваліфікації учасника вимагає надати Календарний графік виконання робіт на об'єкті будівництва (згідно з Додатком №8). Чи потрібно учаснику заповнювати календарний графік ?
Відповідь відсутня
розрахунок ціни
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:55
Замовник в додатку 2 до спрощеної закупівлі вимагає надати Скан-копію розрахунку Договірної ціни створену за допомогою програмного комплексу АВК-5 3.6.0 (або програмних комплексах аналогічного призначення, сертифікованих МІНРЕГІОНБУДОМ України в якості стандарту, з обов’язковим забезпеченням автоматичної сумісності з АВК-5), скріплену печаткою та підписану організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника; пояснювальну записку до ДЦ, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів в форматі текстового документу та у форматі інформаційної моделі договірної ціни IMD (або bdcr, bdcu). Замовник в додатку номер 2 вимоги до кваліфікації учасника вимагає надати Скан-копію розрахунку Договірної ціни створену за допомогою програмного комплексу АВК-5 3.6.0 (або програмних комплексах аналогічного призначення, сертифікованих МІНРЕГІОНБУДОМ України в якості стандарту, з обов’язковим забезпеченням автоматичної сумісності з АВК-5), скріплену печаткою та підписану організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, Чи може учасник надати розрахунок за допомогою програмного комплексу АВК-5 в редакції 3.6.1 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги до програмного забезпнчення АВК-5
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:55
Шановний Замовнику! Будь-те ласкаві, надайте відповідь чому Ви наштовхуєте потенційних Учасників, на надання ДЦ, локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів в форматі текстового документу та у форматі інформаційної моделі договірної ціни IMD, застарілого програмного забезпечення, а саме АВК-5 3.6.0. В Україні давно використовується новіша редакція АВК-5. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Сертифіка
Дата подання: 04 жовтня 2021 16:58
Шановний замовник підскажіть будь-ласка чи можливо підписати кошторисну документацію сертифікованим інженером-кошторисником?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" 1 490 486,52
UAH з ПДВ
1 490 486,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 16:19
Електронний підпис
07 жовтня 2021 16:18
Електронний підпис
07 жовтня 2021 16:15
022.3. Світлина.jpg
07 жовтня 2021 16:15
022.2. Світлина.jpg
07 жовтня 2021 16:15
033. Видаткові накладні.pdf
07 жовтня 2021 16:15
019. Сертификат ISO 9001 2015.pdf
07 жовтня 2021 16:15
016. Накази на прийняття.pdf
07 жовтня 2021 16:15
022.1. Світлина.jpg
07 жовтня 2021 16:15
03. Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 16:15
015. Дипломи.pdf
07 жовтня 2021 16:15
01. Реєстр.pdf
07 жовтня 2021 16:15
022.4. Світлина.jpg
07 жовтня 2021 16:15
027. Лист-відгук №1.pdf
07 жовтня 2021 16:15
04. Статут.pdf
07 жовтня 2021 16:15
030. Лист-відгук №2.pdf
07 жовтня 2021 16:15
022.5. Світлина.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"
#39812437
Переможець 1 490 486,52
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 12:56

Документи

13 жовтня 2021 12:56
Електронний підпис
13 жовтня 2021 12:53
Протокол про намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"
#39812437
1 490 486,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 12:56
Електронний підпис
13 жовтня 2021 12:53
Протокол про намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 12:45
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
03 січня 2023 12:43
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 11:34
євро.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 11:25
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:17
дод.уг.пп євротрансстрой.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 17:03
Договір _153.pdf укладений
02 листопада 2021 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зг. дод уг.№1 від 31.12.21
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML