Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (інклюзія)
Очікувана вартість
6 720,00 UAH
UA-2021-09-28-004889-b 5bb52e98033047ef96f29f0ab238258e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Іванова

+380564701383 zakupivlicmrayvo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Юлія Іванова
+380564701383
zakupivlicmrayvo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 6 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Шкільна, 27ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження до місця поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 12:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (БФП).docx
28 вересня 2021 12:22
ОГОЛОШЕННЯ БФП інклюзія.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2021 09:20
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
30 вересня 2021 09:20
Електронний підпис
30 вересня 2021 09:20
протокол 118 від 30.09.2021.pdf