Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент), Стільниця 1800*400*38 мм (або еквівалент), Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент), Шафа для документів 480*400*1255 (або еквівалент), Стільниця 2280*400*38 мм (або еквівалент), Стіл з шухлядками 1200*616*760 (або еквівалент), Стіл з шухлядками 1200*616*1255 (або еквівалент), Дверцята (або еквівалент), Захисний екран 600*1335(Д х В)мм. (або еквівалент), Захисний екран 600*840(Д х В)мм. (або еквівалент), Шафа для одягу (або еквівалент)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-09-28-004316-b b4879e9326384d30ae68bad63145afd9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Анатоліївна Безверха

+380567207331 buhcentre2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Олеся Анатоліївна Безверха
+380567207331
buhcentre2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 11:00
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стільниця 1800*400*38 мм (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
3 штуки
Шафа для документів 600*400*1255 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа для документів 480*400*1255 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стільниця 2280*400*38 мм (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стіл з шухлядками 1200*616*760 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стіл з шухлядками 1200*616*1255 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Дверцята (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Захисний екран 600*1335(Д х В)мм. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Захисний екран 600*840(Д х В)мм. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа для одягу (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Козака Мамая, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 11:52
ТЗ Модульная мебель.docx
28 вересня 2021 11:52
Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення.doc
28 вересня 2021 11:51
Оголошення.docx
28 вересня 2021 11:51
Вид тендерної пропозиції.doc
28 вересня 2021 11:51
Договір поставки товарів ПДВ.doc
28 вересня 2021 11:51
Договір поставки товарів без ПДВ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2021 17:06
Електронний підпис
04 жовтня 2021 17:06
Паспорт 2.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Паспорт 5.pdf
04 жовтня 2021 17:06
ДФ.rar
04 жовтня 2021 17:06
Паспорт 3.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Сертифікат 20.10.2020.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Довідка право підпису.pdf
04 жовтня 2021 17:06
ИНН Котенков С.С..pdf
04 жовтня 2021 17:06
СЭС 3.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Довідка про непов'язан.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Довідка праців нов.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Свідотство 1.pdf
04 жовтня 2021 17:06
0-8Договор Укрпошта (1).rar
04 жовтня 2021 17:06
Лист ст№17 .pdf
04 жовтня 2021 17:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Аренда нов.rar
04 жовтня 2021 17:06
матеріали.rar
04 жовтня 2021 17:06
Паспорт 4.pdf
04 жовтня 2021 17:06
СЭС 2.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Єдиний податок.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Витяг ЄДР 2020.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Свідотство 2.pdf
04 жовтня 2021 17:06
СЭС 1.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Лист відгук УкрПошта.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Паспорт 1.pdf
04 жовтня 2021 17:06
ЛИСТ-Дотримання ЗУ.pdf
04 жовтня 2021 17:06
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2630400636
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 14:40

Документи

08 жовтня 2021 14:40
Електронний підпис
08 жовтня 2021 14:30
Котенков.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2630400636
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 14:40
Електронний підпис
08 жовтня 2021 14:30
Котенков.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Котенкова д.у..pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 10:19
Котенков 48000.pdf укладений
19 жовтня 2021 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 000,00
UAH