Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Collection services in the post offices of the Odessa Directorate of JSC "Ukrposhta"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 22485297 |
Місцезнаходження: | 65001, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Садова, 10 |
Контактна особа: |
Олена Гудимович +380503007778 hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi odeskoi dyrektsii |
National ID: | 22485297 |
Contact point: |
Olena Hudymovych +380503007778 hudymovych1-oa@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 11:05 |
Очікувана вартість: | 7 875 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 вересня 2021 11:39 |
Enquiries until: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 жовтня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 7 875 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 39 375 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. айменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Одеська дирекції, місцезнаходження закупівельника: 65001 м. Одеса, вул. Садова, 10 ЄДРПОУ закупівельника: 22485297, категорія закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 13:39 |
Перелік змін 21.10.2021.docx.zip | |
21 жовтня 2021 13:36 |
ТД Інкасація зі змінами від 21.10.2021.docx.zip | |
28 вересня 2021 11:39 |
Додаток 6 Проект договору.doc.zip |
21 жовтня 2021 13:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2021 13:39 |
Перелік змін 21.10.2021.docx.zip
|
|||
21 жовтня 2021 13:36 |
ТД Інкасація зі змінами від 21.10.2021.docx.zip
|
|||
28 вересня 2021 11:39 |
Додаток 6 Проект договору.doc.zip
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-08-000039 ● 9689ec1f997e464c8408446d5dda8b1e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2022 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2022 № 58
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.11.2022 № 58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-28-003970-b 28.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-10 14:53:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Одеської дирекції АТ «Укрпошта» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-28-003970-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Замовником 07 грудня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з учасником, який визнаний переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «СІТ СЕК'ЮРИТІ» (далі – ТОВ «СІТ СЕК'ЮРИТІ»). Проте, сам договір укладено 31 грудня 2021 року, тобто, на 24 день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Просимо надати підтвердження про продовження строку для укладання договору з переможцем процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 14:24:35
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником 07 грудня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з учасником, який визнаний переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «СІТ СЕК'ЮРИТІ». 27 грудня 2022 року уповноваженою особою АТ «Укрпошта» отримана службова записка від ініціатора закупівлі з обґрунтуванням необхідності продовження строку укладання договору, на підставі наданої інформації та керуючись частиною шостою статті 33 Закону було прийняте відповідне рішення щодо продовження строку для укладання договору до 60-ти днів з переможцем закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «СІТ СЕК'ЮРИТІ».
Протокольне рішення №4 від 27.12.2021 додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 10:17:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Одеської дирекції АТ «Укрпошта» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-09-28-003970-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру забезпечення виконання договору до укладання договору в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-15 14:34:29
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації.
Водночас, проектом договору (Додаток №6 до тендерної документації) не встановлено вимоги щодо надання Замовнику забезпечення виконання договору на момент укладання договору про закупівлю.
З огляду на вищевикладене учасник-переможець процедури закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТ СЕК'ЮРИТІ», не повинен надавати Замовнику забезпечення виконання договору зважаючи на відсутність такої вимоги у проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації) та, відповідно, у тендерній документації.
Копія проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) надається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 22485297 |
Місцезнаходження: | 65001, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Садова, 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 14:21
|
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" |
7 825 000,00
UAH
|
7 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" |
7 855 000,00
UAH
|
7 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" #40427842 |
Переможець |
7 000 000,00
UAH
|
07 грудня 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 00:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:16
|
Додаткова.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:09
|
Договір.pdf | укладений |
31 грудня 2021 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору без зміни обсягу та якості послуг. Ціна договору становить 5 600 000 грн без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 37-612 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |