Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 4 по вул. Лисенка в смт. Нове, м. Кропивницький (коригування) (ДК 021:2015 - 45261000-4 "Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
813 966,40 UAH
UA-2021-09-28-003858-c da077e7d2f8640019afa6248404cdf3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522358359 sektorzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522358359
sektorzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2021 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 20:00
Очікувана вартість: 813 966,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 069,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі/ обсяги виконання робіт згідно Додатку № 2 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку № 4 по вул. Лисенка в смт. Нове, м. Кропивницький (коригування) (ДК 021:2015 - 45261000-4 "Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25491, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Лисенка будинок № 4, смт. Нове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45261000-4 — Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2021 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 15:02
Оголошення.docx
28 вересня 2021 15:02
Додаток 7 до оголошення (проєкт договору).doc
28 вересня 2021 15:02
Технічне завдання до додатку 2 до оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промтехдах" 749 794,38
UAH з ПДВ
749 794,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 13:29
Електронний підпис
07 жовтня 2021 13:28
Додаток 5 частина 1.pdf
07 жовтня 2021 13:28
паспорт код керівника.pdf
07 жовтня 2021 13:28
Додаток 5 частина 2.pdf
07 жовтня 2021 13:28
Додаток 5 частина 4.pdf
07 жовтня 2021 13:28
Додаток 2 частина 3.pdf
07 жовтня 2021 13:27
Додаток 2 частина 1.pdf
07 жовтня 2021 13:27
декларація.pdf
07 жовтня 2021 13:27
Календарний графік.pdf
07 жовтня 2021 13:27
Додаток 5 частина 3.pdf
07 жовтня 2021 13:27
дозвіл.pdf
07 жовтня 2021 13:27
Додаток 2 частина 2.pdf
07 жовтня 2021 13:27
Додаток 2 частина 4.pdf
07 жовтня 2021 13:27
Додаток 1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промтехдах"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промтехдах"
#38037315
Переможець 749 794,38
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 16:52

Документи

12 жовтня 2021 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промтехдах"
#38037315
749 794,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:55
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2022 15:54
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 08:53
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 08:51
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 11:13
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 16:09
Договір 480 від 21.10.2021.pdf укладений
21 жовтня 2021 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт, неможливістю освоєння бюджетного фінансування продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 2.6, а саме: Бюджетні зобов'язання на 2022 рік складають 749 794,38 грн. у тому числі ПДВ
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 2.2 розділу 2. Договірна ціна обгрунтовується відповідно до кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва"
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 749 794,38
UAH (в тому числі ПДВ 124 965,73 UAH)