Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із збирання, зберігання, оброблення та утилізації клінічних та подібних їм відходів
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2021-09-28-003233-c 7b2af5aa004347638794662da20b7c03
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2021 14:56
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг.
Послуги із збирання, зберігання, оброблення та утилізації клінічних та подібних їм відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 98 640,00
UAH з ПДВ
96 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 118 800,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 13:11
Електронний підпис
11 жовтня 2021 13:11
17.14 ISO 9001-2.pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.12 MAN.pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.17 ЗИЛ.pdf
11 жовтня 2021 13:11
11. Витяг з ЄДР (11.08.2021).pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.13 ISO 9001-1.pdf
11 жовтня 2021 13:11
14. проект договору.pdf
11 жовтня 2021 13:11
6. протокол № 59.pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.15 ISO 14001.pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.16 ISO 14001-2.pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.11 Дозвіл на викидки.pdf
11 жовтня 2021 13:11
10. Витяг ПДВ.pdf
11 жовтня 2021 13:11
17.19 Страховка ЗИЛ.pdf
11 жовтня 2021 13:11
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2021 17:49
Електронний підпис
11 жовтня 2021 17:48
гарантійний лист1.pdf
11 жовтня 2021 17:48
гарантійний лист3.pdf
11 жовтня 2021 17:48
зразок підпису.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Опис_статут_2021.pdf
11 жовтня 2021 17:48
гарантійний лист4.pdf
11 жовтня 2021 17:48
ЦІНОВА.pdf
11 жовтня 2021 17:48
гарантійний лист2.pdf
11 жовтня 2021 17:48
тех якісні.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Наказ директор.pdf
11 жовтня 2021 17:48
згода договір.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Статут.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Витяг ПДВ копія.pdf
11 жовтня 2021 17:48
отзыв 30.08.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Довіреність Куліш.pdf
11 жовтня 2021 17:48
субпідрядник.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Паспорт Жестков.pdf
11 жовтня 2021 17:48
Протокол директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 96 840,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2021 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2021 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
96 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 16:38
ДУ №4 до дог. 5156 Укрекопром.pdf зміни до договору
20 січня 2022 16:38
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 16:25
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 16:21
ДУ №3 до дог. 5156 Укрекопром.pdf зміни до договору
06 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:28
ДУ 2 від 15.12.2021 до дог. №5156 ТзОВ НВК Укрекопром.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:27
ДУ 1 від 15.12.2021 до дог. №5156 ТзОВ НВК Укрекопром.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 11:15
Договір 21.10.2021 №5156 ТзОВ НКВК Укрекопром.pdf укладений
21 жовтня 2021 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 5156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5156
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі і узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5156
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, визначення суми додаткової угоди на 20%
Номер договору про закупівлю: 5156
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML