Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИШНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42748063 |
Вебсайт: | http://opishnya.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт. Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Теймур Мустафаєв +380535343515 tejmuramustafaev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 2 634 586,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 172,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 11:09 |
ТД дорога премоги (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-03-000019 ● 44701d63e7c94fb68389386d4eddc625
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2022 № 20-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.08.2022 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-28-003209-b від 28.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 10:57:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної Капітальний ремонт спортивного майданчику Мошнівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області, за адресою вул. Савченка 39, с. Мошни, Черкаського району, Черкаської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-28-003209-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-09 17:18:14
Відповідь на запитання
На Ваше запитання повідомляємо, що у нас відсутня будь-яка інформація що до закупівлі Капітальний ремонт спортивного майданчику Мошнівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області, за адресою вул. Савченка 39, с. Мошни, Черкаського району, Черкаської області .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" |
2 629 945,70
UAH з ПДВ
|
2 629 945,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВА" |
2 633 288,06
UAH з ПДВ
|
2 633 288,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" #40578417 |
Переможець |
2 629 945,70
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 11:57
|
Скан(2022-12-23)0005.PDF | укладений |
23 грудня 2022 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 09:17
|
допугода.JPG | зміни до договору |
22 червня 2022 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:33
|
допугода 1.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2021 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 08:37
|
договір перемоги.PDF | укладений |
01 листопада 2021 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку в виконання робіт, |
Номер договору про закупівлю: | 01/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 листопада 2021 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.п.12.1 та 12.2 Розділу 12 домовились за взаємною згодою розірвати Договір та внести зміни до п. 2.1 Розділу 2 договору |