Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41210490 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Білоусова Оксана Олександрівна +380512370129 rc.if11042017@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 49 354 414,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 493 544,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції за предметом закупів-лі: 246 772,07 грн. ( двісті сорок шість тисяч сімсот сімдесят дві грн. 07 коп.). Гарантія повина містити накладений електроний цифровий під-пис гаранта або уповноваженої особи гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 246772.07 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманій попередній оплаті протягом 90 календарних днів з дня її отримання та підтвердити це шляхом надання акту виконаних робіт. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми попередньої оплати на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та чинного законодавства України. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 14:43 |
Додаток 5 гімназія 4 Нова редакція.rar | |
30 вересня 2021 14:43 |
Перелік змін_ що вносяться.docx | |
28 вересня 2021 15:39 |
Додаток 5 гімназія 4.rar | |
28 вересня 2021 15:39 |
ТД ДНЗ 139 з Додатками 1_2_3_4_6.pdf | |
28 вересня 2021 15:39 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
30 вересня 2021 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2021 14:43 |
Додаток 5 гімназія 4 Нова редакція.rar
|
|||
30 вересня 2021 14:43 |
Перелік змін_ що вносяться.docx
|
|||
28 вересня 2021 15:39 |
Додаток 5 гімназія 4.rar
|
|||
28 вересня 2021 15:39 |
ТД ДНЗ 139 з Додатками 1_2_3_4_6.pdf
|
|||
28 вересня 2021 15:39 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000001 ● 0d969768ee5c40b18d0e62ec96e7358e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2021 № 769
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 грудня 2021 року № 769
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1.UA-2021-09-28-002380-a від 28.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 09:48:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція з термосонацією будівлі гімназії №4 за адресою: м. Миколаїв, вул. Лазурна, 48 (1-й пусковий комплекс будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-28-002380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких підстав Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», якщо ним у складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію лише у форматі «imd», виконаному у програмному комплексі АВК-5, а у сканованому вигляді не надано, як це вимагалося відповідно до пункту 3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 13:57:40
Пояснення
«Реконструкція з термосонацією будівлі гімназії №4 за адресою: м. Миколаїв, вул. Лазурна, 48». (1-й пусковий комплекс будівництва) ДК 021:2015 – 45454000-4-реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-28-002380-a)
1. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалась з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма була закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 54486,414 тис.грн., у тому числі: у тому числі зворотні суми – 98,485 тис. грн., будівельні роботи – 41881,409 тис.грн.; інші витрати – 12605,005 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 9 «Додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у літній період, глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва; коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі та зворотних сум, що визначається за розрахунком з урахуванням ПДВ, а саме: 54486,414 – ((108,458+2248,326+1128,837+873,115) *1,2) + 98,485 = 49354,4146 тис. грн.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оприлюднена на веб-сайті департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради. Переглянути можна за наступним посиланням: https://energydep.mkrada.gov.ua/?p=6527.
2. Відповідно до вимог тендерної документації усі файли, які подаються у складі тендерної пропозиції учасника, повинні бути відскановані з оригіналів документів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти удосконалений електроний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти УЕП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Так, Учасником надана в складі своєї тендерної пропозиції кошторисна документація, відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, з накладеним захищеним кваліфікованим електронним підписом керівника Учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 16:51:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція з термосонацією будівлі гімназії №4 за адресою: м. Миколаїв, вул. Лазурна, 48 (1-й пусковий комплекс будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-28-002380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. З яких підстав Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», якщо ним у складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію лише у форматі «imd», виконаному у програмному комплексі АВК-5, а у сканованому вигляді не надано, як це вимагалося відповідно до пункту 3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації? Документи у зазначеному вище форматі не доступні для загального перегляду без застосування програмного комплексу АВК-5.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-09 13:36:45
Пояснення 2
«Реконструкція з термосонацією будівлі гімназії №4 за адресою: м. Миколаїв, вул. Лазурна, 48». (1-й пусковий комплекс будівництва) ДК 021:2015 – 45454000-4-реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-28-002380-a)
1. Відповідно до вимог тендерної документації усі файли, які подаються у складі тендерної пропозиції учасника, повинні бути відскановані з оригіналів документів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти удосконалений електроний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти УЕП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Так, Учасником надана в складі своєї тендерної пропозиції кошторисна документація (документи під назвами: 64_ДЦ_ДЦ (1).rtf, 64_ДЦ_ИВР.rtf, 64_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРЛС_2-3-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРЛС_2-4-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРЛС_2-5-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРОБ_2-1.rtf, 64_ДЦ_ИВРОБ_2-2.rtf, 64_ДЦ_ИВРОБ_2-3.rtf, 64_ДЦ_ИВРОБ_2-4.rtf, 64_ДЦ_ИВРОБ_2-5.rtf, 64_ДЦ_ИВРОБ_7-1.rtf, 64_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf, 64_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf, 64_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf, 64_ДЦ_ЛС1_2-4-1.rtf, 64_ДЦ_ЛС1_2-5-1.rtf, 64_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf, 64_ДЦ_ОПР.rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_2-4-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_2-5-1 (1).rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_2-5-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРОС_2-1.rtf, 64_ДЦ_ОПРОС_2-2.rtf, 64_ДЦ_ОПРОС_2-3.rtf, 64_ДЦ_ОПРОС_2-4.rtf, 64_ДЦ_ОПРОС_2-5.rtf, 64_ДЦ_ОС_2-1.rtf, 64_ДЦ_ОС_2-2.rtf, 64_ДЦ_ОС_2-3.rtf, 64_ДЦ_ОС_2-4.rtf, 64_ДЦ_ОС_2-5.rtf, 64_ДЦ_ОС_7-1.rtf, 64_ДЦ_ССР.rtf, 64_ДЦ_Т11.rtf), відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, з накладеними захищеними кваліфікованими електронними підписами керівника Учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, щодо усунення порушень процедури закупівель: «Реконструкція з термосонацією будівлі гімназії №4 за адресою: м. Миколаїв, вул. Лазурна, 48». (1-й пусковий комплекс будівництва) ДК 021:2015 – 45454000-4-реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-28-002380-a), згідно висновку про результати моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-12-03-000001) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ. Так, за результатами зазначеного вище моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору із ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» від 25.11.2021 № 24. На виконання зазначеного вище висновку, Замовник (Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради) та Переможець (ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ») 20.12.2021 розірвали Договір №24 від 25.11.2021 на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція з термосонацією будівлі гімназії №4 за адресою: м. Миколаїв, вул. Лазурна, 48». (1-й пусковий комплекс будівництва) ДК 021:2015 – 45454000-4-реконструкція, шляхом укладання Додаткової угоди №1 від 20.12.2021 до зазначеного Договору. Додаткова угода оприлюднена.
2021-12-20 16:19:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-12-21 17:00:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" |
46 886 693,87
UAH з ПДВ
|
46 393 149,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДІ КОР-БУД |
46 886 693,30
UAH з ПДВ
|
46 886 693,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" |
46 886 693,87
UAH з ПДВ
|
46 886 693,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" #35557259 |
Переможець |
46 393 149,71
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 17:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2021 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:31
|
Додаткова угода 1 про розірвання.pdf | укладений |
20 грудня 2021 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 15:29
|
Договір 24.pdf | укладений |
25 листопада 2021 15:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 листопада 2021 — 20 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку про результати моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-12-03-000001) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |