Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання, дидактичний матеріал)
Очікувана вартість
334 909,00 UAH
UA-2021-09-28-002283-b ● 9a08938afb7f4facb08baefe3e7a99d5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147612 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 |
Контактна особа: |
Ковальчук Олександр Валерійович 380463735002 booh@uopmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 334 909,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 674,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Мова (мовами), якою (якими) повинні буди складені тендерні пропозиції – українська. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування. Математична формула для розрахунку приведеної ціни – не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
749 шт.
код CPV за ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання, дидактичний матеріал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, Вокзальна,24 (навчальні заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 10:30 |
ДКТ дидактика 2021.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-28-002283-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3314615770
Дата подання: 31 жовтня 2021 19:02
Дата подання: 31 жовтня 2021 19:02
Скарга на дії Замовника та на неправомірне рішення
Скарга
на дії Замовника та на неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ДУБИНКИ ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА
28 вересня 2021 року Управлінням освіти Прилуцької міської ради (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-28-002283-b, предмет закупівлі: ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання, дидактичний матеріал).
Тендерні пропозиції на участь в процедурі закупівлі було подано 5 наступними учасниками:
- ФОП ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ;
- ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ;
- ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +";
- ТОВ "КАБІНЕТУС";
- ФОП Яворський Мар'ян Володимирович.
18 жовтня 2021 року по даній закупівлі відбувся аукціон.
23 жовтня 2021 року Замовником (уповноваженою особою) відповідно до Протоколу №43/2 було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ за наступними критеріями:
«Учасник не надав наступні документи:
- копії сертифікатів ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015 (Іграшки електричні);
- не надав копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дидактичний матеріал для НУШ;
- не надав копії декларації про відповідність та/або сертифікати на дидактичний матеріал для НУШ на кожну групу.»
ОДНАК, ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З РІШЕННЯМ Замовника (Уповноваженої особи) ПРО ВІДХІЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВІДПОВІДНО ПРОТОКОЛУ №43/2 ВІД 23 ЖОВТНЯ 2021 РОКУ, ЗВАЖАЮЧИ НА НАСТУПНЕ:
Відповідно Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ в файлі «ДКТ дидактика 2021.doc» Замовником оприлюднені наступні вимоги:
«В складі своєї пропозиції Учасник надає скан-копії:
- копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі групи товару, видані на виробника товару які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання дидактичного матеріалу за призначенням;
- копії декларації про відповідність
та/або
сертифікати на кожну групу товару, що пропонується до постачання, чинні на дату розкриття пропозиції;
- копії сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»
та
ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління, ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих на виробника товару, чинних на дату розкриття пропозиції;»
1) Замовник стверджує, що я як Учасник не надав «- копії сертифікатів ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015 (Іграшки електричні)»;
Натомість, в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання таких сертифікатів (сертифікатів ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015 (Іграшки електричні), більше того, такі сертифікати не видаються жодним уповноваженим органом на території України.
Для виконання вимог Замовника, які присутні в тендерній документації («копії сертифікатів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»
та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління, ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015. Вимоги та настанови щодо застосування») ФОП Дубинка Ю.В. завантажив файл «Додаток 3 Документи якості.pdf», сторінки 15 та 16 містяться сертифікати ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління, ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015. Вимоги та настанови щодо застосування», як того і вимагав Замовник.
ФОП Дубинка Ю.В. вважає що Замовник відхилив пропозицію за неіснуючими вимогами/ознаками, документи що вимагалися Замовником були присутні в тендерній пропозиції Учасника, тим самим Замовник порушив вимоги ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі». Більше того, дані документи (сертифікатів ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 62115:2015 (Іграшки електричні) відсутні і в пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС"), якого визначено Переможцем торгів.
2) Замовник стверджує, що я як Учасник не надав «копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дидактичний матеріал для НУШ»;
Натомість, в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання таких копій висновків (копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дидактичний матеріал для НУШ).
Для виконання вимог Замовника, які присутні в тендерній документації («копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всі групи товару») ФОП Дубинка Ю.В. завантажив файл «Додаток 3 Документи якості.pdf», сторінки 4-14 містяться 2 висновки ДСЕЕ на всі групи товару включаючи Кабінет початкових класів (НУШ) та STEM – лабораторія (Засоби навчання, приладдя та обладнання, ЦВК) та навчальні роботи, робототехніка та інше., як того і вимагав Замовник.
ФОП Дубинка Ю.В. вважає що Замовник відхилив пропозицію за неіснуючими вимогами/ознаками, документи що вимагалися Замовником були присутні в тендерній пропозиції Учасника, тим самим Замовник порушив вимоги ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
3) Замовник стверджує, що я як Учасник не надав «копії декларації про відповідність та/або сертифікати на дидактичний матеріал для НУШ на кожну групу.»;
Для виконання вимог Замовника, які присутні в тендерній документації ФОП Дубинка Ю.В. завантажив файл «Додаток 3 Документи якості.pdf», сторінки 17-26 містяться Сертифікати відповідності ( включаючи Кабінет початкових класів (НУШ) та STEM – лабораторія (Засоби навчання, приладдя та обладнання, ЦВК ) та Декларації (включаючи Кабінет початкових класів (НУШ) та STEM – лабораторія (Засоби навчання, приладдя та обладнання, ЦВК ТА навчальні роботи, робототехніка та інше.), як того і вимагав Замовник.
ФОП Дубинка Ю.В. вважає що Замовник неправомірно відхилив пропозицію оскільки, документи що вимагалися Замовником були присутні в тендерній пропозиції Учасника, тим самим Замовник порушив вимоги ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про публічні закупівлі» в цілому,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2021-09-28-002283-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 23.10.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС".
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 23.10.2021 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Додатки:
1. Додаток 3 Документи якості на 26 арк.
2. Скарга на 4 арк.
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 листопада 2021 18:51
Рішення від 03.11.2021 № 24878.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 18:50
інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2021 № 25552.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 14:13
рішення від 12.11.2021 № 25552.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.11.2021 року №25552 р/пк-пз, про скасування рішення про визначення переможцем відкритих торгів закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне обладнання, дидактичний матеріал) учасника ТОВ «КАБІНЕТУС». Відповідно ФОП Дубинка Юрій Володимирович було повернуто до положення Кваліфікації для повторної кваліфікації учасників.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2021 15:17
Номер скарги: UA-2021-09-28-002283-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +", Код ЄДРПОУ:40707140
Дата подання: 01 листопада 2021 16:12
Дата подання: 01 листопада 2021 16:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2021 09:15
рішення від 03.11.2021 № 24888.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 09:14
інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2021 № 25526.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 14:51
рішення від 12.11.2021 № 25526.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне обладнання, дидактичний матеріал) учасника ТОВ «КАБІНЕТУС» з наступних підстав: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.11.2021 року № 25552 р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2021 10:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
268 820,40
UAH з ПДВ
|
268 820,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
297 900,00
UAH з ПДВ
|
297 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" |
328 130,00
UAH з ПДВ
|
328 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" |
334 691,00
UAH з ПДВ
|
334 691,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Яворський Мар'ян Володимирович |
334 909,00
UAH з ПДВ
|
334 909,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #2595100231 |
Рішення скасоване |
268 820,40
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:39
|
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3314615770 |
Рішення скасоване |
297 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:39
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" #40707140 |
Рішення скасоване |
328 130,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" #42102007 |
Рішення скасоване |
334 691,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:39
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #2595100231 |
Відхилено |
268 820,40
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:52
|
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3314615770 |
Відхилено |
297 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 10:43
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" #40707140 |
Переможець |
328 130,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 15:56
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 11:02
|
договір №1.pdf | укладений |
10 грудня 2021 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст. 651, 654 Цивільного Кодексу України, п.1 та п.3 ч.5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, п.11.2 Розділу XI “Інші умови” Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |