Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове 72,5 % (ДК 021:2015: 15530000-2 "Вершкове масло")
Очікувана вартість
20 500,00 UAH
UA-2021-09-28-002104-c ● 5d177f2690274557b19c4fe130a7c8fa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Київській області" |
Код ЄДРПОУ: | 25572855 |
Місцезнаходження: | 04114, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Вишгородська, 85-а |
Контактна особа: |
Кучер Ірина Василівна 380971275942 irina.k91@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 20 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Масло верш. 72,5 %, фас. 200 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04114, Україна, м. Київ, м. Київ, Вишгородська, 85-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 11:59 |
проект договору.doc | |
28 вересня 2021 11:58 |
Додаток № 3.docx | |
28 вересня 2021 11:58 |
Додаток № 2.docx | |
28 вересня 2021 11:58 |
Додаток № 1.docx | |
28 вересня 2021 11:58 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-28-002104-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІДАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42668821
Дата подання: 12 жовтня 2021 16:22
Вимога про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Шановний Замовнику!
У вашому Оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель відсутні вимоги щодо надання у складі пропозиції учасника документів, що підтверджують інформацію, зазначену у п.п. 6,7,8 Додатку 1 до Оголошення. Зазначені пункти визначають "вимоги до поставки товару", що буде постачатися після укладення договору, а не вимоги до складу пропозиції учасника. Тому в Протоколі №202 від 12.10.21 про відхилення пропозиції нашого підприємства помилково визначено, що відсутні документи, які вимагалися Оголошенням для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Враховуючи наведене, на підставі п. 14 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції нашого підприємства умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також причин порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення публічних закупівель (ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Додатково хочемо наголосити, що поставка товару нашим підприємством (у разі укладення з нами відповідного договору) буде проводитися у повній відповідності до вимог Замовника та договору (в тому числі, вимог визначених вами у Додатку 1 Оголошення "Вимог до поставки товару"), про що й було зазначено у нашій Ціновій пропозиції (вих. №2015м/5 від 04 жовтня 2021 року).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
У вашому Оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель відсутні вимоги щодо надання у складі пропозиції учасника документів, що підтверджують інформацію, зазначену у п.п. 6,7,8 Додатку 1 до Оголошення. Зазначені пункти визначають "вимоги до поставки товару", що буде постачатися після укладення договору, а не вимоги до складу пропозиції учасника. Тому в Протоколі №202 від 12.10.21 про відхилення пропозиції нашого підприємства помилково визначено, що відсутні документи, які вимагалися Оголошенням для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Враховуючи наведене, на підставі п. 14 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції нашого підприємства умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також причин порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення публічних закупівель (ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Додатково хочемо наголосити, що поставка товару нашим підприємством (у разі укладення з нами відповідного договору) буде проводитися у повній відповідності до вимог Замовника та договору (в тому числі, вимог визначених вами у Додатку 1 Оголошення "Вимог до поставки товару"), про що й було зазначено у нашій Ціновій пропозиції (вих. №2015м/5 від 04 жовтня 2021 року).
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2021 18:11
Пропозиція ТОВ «Авідаль» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
Додатком 1 до оголошення «Технічні вимоги, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі «Масло вершкове 72,5 % (ДК 021:2015:15530000-2 «Вершкове масло» вимоги до поставки товару вимагалося :
п. 6. Товар повинен постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, у тому числі щодо сумісності продуктів харчування;
п. 7. Транспорт, який буде використовуватися для поставки товару, повинен проходити санітарну обробку, якщо таке вимагається чинним законодавством України.
Таким чином, учасник спрощеної закупівлі повинен був підтвердити наявність в нього відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, що передбачає подання інформації про наявність техніки, обладнання, приміщень, складів, транспортних засобів, холодильного обладнання, тощо та копій документів, які підтверджують їх наявність та правовий статус (володіння, користування тощо).
Дані документи відсутні в пропозиції Учасника ТОВ «Авідаль», а тому дана вимога задоволенню не підлягає.
Додатком 1 до оголошення «Технічні вимоги, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі «Масло вершкове 72,5 % (ДК 021:2015:15530000-2 «Вершкове масло» вимоги до поставки товару вимагалося :
п. 6. Товар повинен постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, у тому числі щодо сумісності продуктів харчування;
п. 7. Транспорт, який буде використовуватися для поставки товару, повинен проходити санітарну обробку, якщо таке вимагається чинним законодавством України.
Таким чином, учасник спрощеної закупівлі повинен був підтвердити наявність в нього відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, що передбачає подання інформації про наявність техніки, обладнання, приміщень, складів, транспортних засобів, холодильного обладнання, тощо та копій документів, які підтверджують їх наявність та правовий статус (володіння, користування тощо).
Дані документи відсутні в пропозиції Учасника ТОВ «Авідаль», а тому дана вимога задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІДАЛЬ" |
16 998,00
UAH з ПДВ
|
16 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
18 240,00
UAH з ПДВ
|
18 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
18 880,00
UAH з ПДВ
|
18 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІДАЛЬ" #42668821 |
Відхилено |
16 998,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 11:51
|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Переможець |
18 240,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 11:59
|
Додаткова угода № 2 від 21.01.2022.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:06
|
Додаткова угода № 1 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 11:47
|
Дог № 327.pdf | укладений |
21 жовтня 2021 11:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Масло верш. 72,5 %, фас. 200 г | 100 | кілограми |
182,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2022р. в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума на 2022 рік складає з ПДВ 3 648,00 грн. (три тисячі шістсот сорок вісім грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 608,00 грн, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі № 327 від 21.10.2021р. відповідно п.6 ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Масло верш. 72,5 %, фас. 200 г | 100 | кілограми |
182,40
UAH з ПДВ
|