Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сертифікація системи менеджменту безпечності харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-09-28-000862-a 968a164f3ade47ebaa23f1036f462a81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозовий Костянтин Костянтинович

380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Костянтинович
380487381710
Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 12:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2021 11:01
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75110000-0: Загальні державні послуги


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: - 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Сертифікація системи менеджменту безпечності харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 за кодом ДК 021:2015 75110000-0 Загальні державні послуги 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3 4.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Приморська буд. 1, СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 28.12.2021 року. 6. Умови оплати: оплата здійснюється на підставі укладеного з виконавцем договору 100% авансовим платежем протягом 15 банківських днів від дати отримання оригіналу рахунку. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 50 000,00 грн. без ПДВ/ 60 000,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 04.10.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 07.10.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Сертифікація системи менеджменту безпечності харчових продуктів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 75110000-0 — Загальні державні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата здійснюється на підставі укладеного з виконавцем договору 100% авансовим платежем протягом 15 банківських днів від дати отримання оригіналу рахунку Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 11:10
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЮРАСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 50 000,00
UAH
48 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ" 48 300,00
UAH
48 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2021 16:40
Електронний підпис
04 жовтня 2021 16:39
ІПН ЮРАСОВ СВ.pdf.p7s
04 жовтня 2021 16:39
ІПН ЮРАСОВ СВ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2021 11:40
Електронний підпис
07 жовтня 2021 11:40
7. Довідка УСАП IBAN.pdf.p7s
07 жовтня 2021 11:40
9. Витяг ПДВ УСАП.pdf
07 жовтня 2021 11:40
5. Витяг ЄДР УСАП 27.10.2020.pdf
07 жовтня 2021 11:40
8. Свідоцтво ПДВ УСАП.pdf
07 жовтня 2021 11:40
4. Статут..pdf
07 жовтня 2021 11:40
8. Свідоцтво ПДВ УСАП.pdf.p7s
07 жовтня 2021 11:40
7. Довідка УСАП IBAN.pdf
07 жовтня 2021 11:40
9. Витяг ПДВ УСАП.pdf.p7s
07 жовтня 2021 11:40
4. Статут..pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЮРАСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЮРАСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2703014937
Відхилено 48 000,00
UAH
13 жовтня 2021 09:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ"
#38783382
Переможець 48 300,00
UAH
21 жовтня 2021 13:39

Документи

13 жовтня 2021 09:47
Електронний підпис
13 жовтня 2021 09:46
Протокол №279.docx

Документи

21 жовтня 2021 13:39
Електронний підпис
21 жовтня 2021 13:38
Протокол №285.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ"
#38783382
48 300,00
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2021 13:39
Електронний підпис
21 жовтня 2021 13:38
Протокол №285.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 13:27
Звіт про виконання договору №298-В-ПВФ-21 від 05.11.2021.docx укладений
25 листопада 2021 13:27
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 15:02
298-В-ПВФ-21 від 05.11.2021 ТОВ УКРСПЕЦАГРОПРОДУКТ.pdf укладений
05 листопада 2021 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 660,00 UAH)