Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з медичними відходами (ДК 021-2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-09-28-000614-a be2c1a9a5c7f4b1eb2061cd21323bf49
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумаченко Анжела Іванівна

+380675589244 kdc20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774562
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Левітана, 62
Контактна особа: Чумаченко Анжела Іванівна
+380675589244
kdc20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 10:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 10:34
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Закупівля для запобігання пандемії COVID-19
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кг
Послуги з поводження з медичними відходами - клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
50 кг
Послуги з поводження з медичними відходами - клінічні та подібні їм відходи (шприці, крапельниці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
30 кг
Послуги з поводження з медичними відходами - використаний медичний інструмент (тара пластикова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
70 кг
Послуги з поводження з медичними відходами - клінічні та подібні їм відходи (предмети, що забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами/перев'язувальний матеріал, одноразовий медичний одяг, рукавички)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 10:30
Оголошення з Додатками.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оголошення
Дата подання: 30 вересня 2021 08:59
Дата відповіді: 30 вересня 2021 12:12
Шановний Замовник! Для більш зручнішої підготовки тендерної пропозиції, просимо викласти додатки до оголошення про спрощену закупівлі - у форматі word, будемо дуже вдячні!
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до абзаців 1-3 ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
З огляду на викладене та враховуючи, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено та подано у повній відповідності до зазначеного Закону, підстав для внесення змін до Оголошення або до вимог до предмета закупівлі немає, вважаємо недоцільним додаткове оприлюднення документації закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 10:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 5 910,00
UAH з ПДВ
5 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 12:39
Електронний підпис
06 жовтня 2021 12:38
32. проект договору.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.13 ISO 9001-1.pdf
06 жовтня 2021 12:38
2. Витяг ПДВ.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.15 ISO 14001.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.11 Дозвіл на викидки.pdf
06 жовтня 2021 12:38
9. цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 12:38
18.1 наказ від 02.11.2020 р..pdf
06 жовтня 2021 12:38
1. Витяг з ЄДР (11.08.2021).pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.14 ISO 9001-2.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.12 MAN.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.16 ISO 14001-2.pdf
06 жовтня 2021 12:38
6. протокол № 59.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.19 Страховка ЗИЛ.pdf
06 жовтня 2021 12:38
11.17 ЗИЛ.pdf
06 жовтня 2021 12:38
18.2 Вантажники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 5 910,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 10:05

Документи

08 жовтня 2021 10:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
5 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 10:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:55
Виконання договору укладений
28 грудня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 15:28
Договір 3-2021 укладений
08 жовтня 2021 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 985,00 UAH)