Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт: «Реконструкція будівлі Дубівської ЗОШ I-II ступенів №1 в смт. Дубове по вул.Горького, 204, Тячівського району, Закарпатської області»).
Очікувана вартість
59 290,00 UAH
UA-2021-09-27-010805-b f38bcd668d344fbf88333f1b14bceb64
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ребар

+380977811423 duboveschool.zzso@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №1 Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 25452571
Вебсайт: http://dubove-school1.edukit.uz.ua
Місцезнаходження: 90531, Україна , Закарпатська обл., смт. Дубове, вул. Фізкультурна, буд. 4
Контактна особа: Вікторія Ребар
+380977811423
duboveschool.zzso@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2021 14:35
Очікувана вартість: 59 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 778,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: банківська гарантія на суму 296.45 грн
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 296.45 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник даних торгів згідно п. 11 частини третьої ст. 14 Закону вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% вартості договору, шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт: «Реконструкція будівлі Дубівської ЗОШ I-II ступенів №1 в смт. Дубове по вул.Горького, 204, Тячівського району, Закарпатської області»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90531, Україна, Закарпатська область, смт.Дубове, вул. Фізкультурна 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

банківська гарантія на суму 296.45 грн

Сума забезпечення: 296.45 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник даних торгів згідно п. 11 частини третьої ст. 14 Закону вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% вартості договору, шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника
Форма підтвердження: документ
Назва документу: гарантійний лист
01 жовтня 2021 16:30
Додаток 1 Технічне завдання.doc
01 жовтня 2021 16:30
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
01 жовтня 2021 16:30
Додаток 2 проект договору.docx
01 жовтня 2021 16:30
Додаток 4 Комерційна пропозиція.doc
01 жовтня 2021 16:30
Оголошення технагляд.doc
27 вересня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ФІЦАЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 59 125,00
UAH з ПДВ
48 160,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП КАРНАУХОВ МИХАЙЛО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ 49 950,00
UAH з ПДВ
48 171,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 15:14
Електронний підпис
07 жовтня 2021 15:11
206786_Г_4107_296,45.pdf
07 жовтня 2021 15:11
206786_Г_4107_296,45.zip
07 жовтня 2021 15:11
Nakaz.ZIP
07 жовтня 2021 15:11
1 Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2021 15:11
Договір.docx
07 жовтня 2021 15:11
Dovirenist_Nazarenko.ZIP
07 жовтня 2021 15:11
11 копії документів.pdf
07 жовтня 2021 15:11
Договір.docx.p7s
07 жовтня 2021 15:11
13 «цінова пропозиція».pdf
07 жовтня 2021 15:11
Bank_licenzia.ZIP
07 жовтня 2021 15:11
4 Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2021 22:38
Електронний підпис
07 жовтня 2021 22:19
Електронний підпис
07 жовтня 2021 22:14
Електронний підпис
07 жовтня 2021 22:12
Витяг.pdf
07 жовтня 2021 22:12
Довідка працівники.pdf
07 жовтня 2021 22:12
Лист відгук.pdf
07 жовтня 2021 22:12
Свідоцтво ФОП.pdf
07 жовтня 2021 22:12
Паспорт.pdf
07 жовтня 2021 22:12
Інд.код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФІЦАЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ФОП КАРНАУХОВ МИХАЙЛО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФІЦАЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#3057616939
Рішення скасоване 48 160,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2021 21:53
ФОП "ФІЦАЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#3057616939
Переможець 48 160,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2021 21:56

Документи

15 жовтня 2021 21:52
Електронний підпис

Документи

15 жовтня 2021 21:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2021 21:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФІЦАЙ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ"
#3057616939
48 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2021 21:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2022 23:26
№2.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 23:22
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 18:41
ДУ 1 до Договору №93 від 03 11 21 р.PDF зміни до договору
12 листопада 2021 18:40
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 19:48
Додаток 1.pdf укладений
04 листопада 2021 19:46
Договір №93.pdf укладений
04 листопада 2021 19:46
Додаток 2.pdf укладений
04 листопада 2021 19:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, у зв'язку з затвердженням бюджетних призначень Замовникана 2021 рік для фінансування робіт по об'єкту, Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML