Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 52» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, ж/м Тополя-1, вул. Мукаша Салакунова, б. 11, ДБН А.2.2-3:2014
Очікувана вартість
18 900,00 UAH
UA-2021-09-27-006737-b f4a4a77f28c842fa8566e31bb7479b19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Халатян

+380634075064 ekaterinakh644@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Катерина Халатян
+380634075064
ekaterinakh644@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2021 23:59
Очікувана вартість: 18 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 2 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 378,00 грн (триста сімдесят вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 378 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 52» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, ж/м Тополя-1, вул. Мукаша Салакунова, б. 11, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ж/м Тополя-1, вул. Мукаша Салакунова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 2 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 378,00 грн (триста сімдесят вісім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804

Сума забезпечення: 378 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оголошення та вимоги до учасників
Дата подання: 28 вересня 2021 21:04
Дата відповіді: 29 вересня 2021 16:02
Немає можливості відкрити оголошення та розділ вимог до учасників
Відповідь: Доброго дня. Спробуйте будь-ласка ще раз в іншому браузері

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ПРОФІ ТЕК 18 802,65
UAH з ПДВ
18 802,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФІ ТЕК

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОФІ ТЕК
#41636374
Переможець 18 802,65
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 17:27

Документи

13 жовтня 2021 17:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ ТЕК
#41636374
18 802,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 17:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:35
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 14:04
договір №90ПТР_21 від 01.11.2021.pdf укладений
01 листопада 2021 14:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 листопада 2021 10:00
18 802,65 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA813253650000026004011066919
ТОВ "ПРОФІ ТЕК"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 802,65
UAH