Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
50 562,00 UAH
UA-2021-09-27-004645-b a3e75291d6cc41d3a13aa49010bb947d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Борисенко

+380982395542 school.48@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЛІЦЕЙ- ШКОЛА №48" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25342718
Місцезнаходження: 87550, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 45
Контактна особа: Лілія Борисенко
+380982395542
school.48@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 12:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 12:07
Очікувана вартість: 50 562,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформаційно-конструкційне обладнання для інклюзивного класу Ноутбуки - 3шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Ноутбуки за кодом ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Свободи, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 12:13
Оголошення ноутбуки (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 28 вересня 2021 23:36
Дата відповіді: 29 вересня 2021 22:54
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечера! На запитання можна відповісти так: Шановний учаснику! У технічному завданні зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, яке буде розглядатися Замовником, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до того, у якому вигляді ПЗ має постачатися разом з комп'ютерною технікою. Згідно з вимогами до постачання операційної системи OEM Windows 10 Professional, операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. , повинна комплектуватися оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Також, інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів може бути перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт. Згідно з вимогами до постачання операційної системи Windows 10 Professional, що постачається виробником обладнання (з заводу виробника), обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці (зазвичай подібна інформація надається виробником обладнання під час сертифікації обладнання, у більшості випадків є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника, а також, якщо Учасник співпрацює з виробником обладнання та має можливість отримати авторизаційний лист). Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи (якщо виробником обладнання це не передбачено, то достатньо надати інформаційний лист на бланку Учасника про неможливість постачання носія). Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-27-004645-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 вересня 2021 23:35
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу



Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту.



Просимо ознайомитися з практикою Замовників.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2021 22:53
Доброго вечера! На запитання можна відповісти так: Шановний учаснику! У технічному завданні зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, яке буде розглядатися Замовником, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до того, у якому вигляді ПЗ має постачатися разом з комп'ютерною технікою. Згідно з вимогами до постачання операційної системи OEM Windows 10 Professional, операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. , повинна комплектуватися оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Також, інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів може бути перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт. Згідно з вимогами до постачання операційної системи Windows 10 Professional, що постачається виробником обладнання (з заводу виробника), обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці (зазвичай подібна інформація надається виробником обладнання під час сертифікації обладнання, у більшості випадків є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника, а також, якщо Учасник співпрацює з виробником обладнання та має можливість отримати авторизаційний лист). Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи (якщо виробником обладнання це не передбачено, то достатньо надати інформаційний лист на бланку Учасника про неможливість постачання носія). Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 49 800,00
UAH з ПДВ
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 10:29
Електронний підпис
07 жовтня 2021 10:29
Паспорт Міщенко М.С..rar
07 жовтня 2021 10:29
Лист Гарантія.pdf
07 жовтня 2021 10:29
ДОКУМЕНТИ (4).rar
07 жовтня 2021 10:29
Проект договора.pdf
07 жовтня 2021 10:29
Порівняльна Таблиця.pdf
07 жовтня 2021 10:29
Лист згода.pdf
07 жовтня 2021 10:29
Додаток № 3.pdf
07 жовтня 2021 10:29
propozitsiya 49800.00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 49 800,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 17:42

Документи

12 жовтня 2021 17:42
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:41
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 17:42
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:41
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 16:48
додатков аугода.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 16:47
повідомлення 3.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 16:47
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 13:39
договір ноутбуки.pdf укладений
26 жовтня 2021 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 300,00 UAH)