Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магазинні меблі (Вивіска фасадна з назвою організації)
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2021-09-27-004575-c dada085841e44a5da4b4550f505d8ddc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перетятько Юлія Вікторівна

380444561599
380502636418
julya4561599@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціальних служб
Код ЄДРПОУ: 19137032
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довженка,2
Контактна особа: Перетятько Юлія Вікторівна
380444561599, 380502636418
julya4561599@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Магазинні меблі (Вивіска фасадна з назвою організації). Згідно умов Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Магазинні меблі (Вивіска фасадна з назвою організації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Довженка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних Продавця, в строк протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

27 вересня 2021 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА
#2774607763
Переможець 1 500,00
UAH
27 вересня 2021 16:34

Документи

27 вересня 2021 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:33
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 16:37
Договір 1 500.pdf укладений
27 вересня 2021 16:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Магазинні меблі (Вивіска фасадна з назвою організації) 1 штуки 1 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 500,00
UAH