Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 500 арк., папка реєстратор А4 70мм
Очікувана вартість
358,00 UAH
UA-2021-09-27-003718-b 68bc674eeb604163804f1264bfb241ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кащук Анастасія Сергіївна

+380939490418 nv.schoolnumber03@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоград-Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 22060190
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Соборності, будинок 54
Контактна особа: Кащук Анастасія Сергіївна
+380939490418
nv.schoolnumber03@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ціна за одиницю: 95UAH без ПДВ
Папір офісний А4 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул. Соборності, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 73UAH без ПДВ
Папка реєстратор А4 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул. Соборності, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

27 вересня 2021 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасюк Дмитро Андрійович
#3519103696
Переможець 358,00
UAH
27 вересня 2021 11:40

Документи

27 вересня 2021 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 11:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 500 арк. 3 шт 95,00
UAH
Папка реєстратор А4 70мм 1 шт 73,00
UAH