Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чміль Ольга Вячеславівна 380456352261 ukb_bmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 1 743 435,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 15:04 |
Додаток 4.pdf | |
27 вересня 2021 15:04 |
Додаток 3.pdf | |
27 вересня 2021 15:03 |
Додаток 2.pdf | |
27 вересня 2021 15:02 |
Додаток 1.pdf | |
27 вересня 2021 15:02 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000016 ● a94738854f4c4e25845b03d2781af7c1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-09-27-003689-c 27.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-16 11:59:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція території КП БМР "Білоцерківський міський парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка" з облаштуванням фонтану по бульв. Олександрійський у м. Біла Церква Київської області» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-27-003689-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-18 10:09:00
Пояснення
Пояснення на запит щодо моніторингу
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Реконструкція території КП БМР "Білоцерківський міський парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка" з облаштуванням фонтану по бульв. Олександрійський у м. Біла Церква Київської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) ідентифікатор UA-2021-09-27-003689-c, надаємо наступну інформацію. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості по зазначеному об’єкту здійснено на підставі проектної документації. Кошторисна частина проекту пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт № 1156/е/21-КД/П від 20.08.2021р. Відповідно до постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по вказаній процедурі закупівлі на веб-сайті Білоцерківської міської ради, за посиланням:
https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/rekonstruktsiia_terytorii_kp_bmr_bilotserkivskyi_miskyi_park_kultury_ta_vidpochynku_im__t_h__shevchenka__z_oblashtuvanniam_fontanu_po_bulv__oleksandriiskyi_u_m__bila_tserkva_kyivskoi_oblasti.html
Додаток: - копія експертного звіту № 1156/е/21-КД/П від 20.08.2021р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ПАТРОНАТ |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
1 622 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович |
1 741 777,70
UAH з ПДВ
|
1 626 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Будмакс" |
1 737 318,54
UAH з ПДВ
|
1 737 318,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ПАТРОНАТ #23967667 |
Відхилено |
1 622 400,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 15:00
|
|
Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович #3248417135 |
Відхилено |
1 626 200,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 17:10
|
|
Приватне підприємство "Будмакс" #35964221 |
Переможець |
1 737 318,54
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 10:16
|
ДУ 3 до дог. 123.pdf | укладений |
30 грудня 2022 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:08
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:25
|
ДУ № 1 дог. 123.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 15:35
|
договір №123.pdf | укладений |
12 листопада 2021 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
146 382,44
UAH (в тому числі ПДВ 24 397,07 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди щодо розірвання Договору № 129 від 26.11.2021 року за згодою Сторін. |