Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
Код ЄДРПОУ: | 32179471 |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, ПУШКІНА, будинок 112 |
Контактна особа: |
Усенко Владислав Вікторович +380994576077 kp_ktp@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2021 15:34 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 4 462 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 312,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Графіку виконання робіт після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. Фінансування робіт за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки за формою № КБ-3 з усіма підтверджуючими документами (копіями накладних, сертифікатів на матеріали і обладнання, актів на приховані роботи тощо), розрахунками загальновиробничих і адміністративних витрат тощо. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 14:17 |
Тендерна документація Реконструкція Набережна.docx | |
27 вересня 2021 14:17 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx | |
27 вересня 2021 14:17 |
1 відповідь на звернення.jpg | |
27 вересня 2021 14:17 |
ПЗ НАБЕРЕЖНА КАХОВКАформатБЕЗ ПОЛИВА.docx | |
27 вересня 2021 14:17 |
ГП1.pdf | |
27 вересня 2021 14:17 |
ГП2 існ викор.pdf | |
27 вересня 2021 14:17 |
ГП3 розплан.pdf | |
27 вересня 2021 14:17 |
ГП4 верт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-18-000031 ● b16abced4198488e81c066290f5f6f3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2021 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
18.11.2021 № 743
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-09-27-003173-c.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 18.11.2021.
Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-23 10:04:55
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що проводило Комунальне підприємство «Комунальне транспортне підприємство» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-27-003173-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
На виконання вимог пункту 5.1.2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасником ПП «Херсон-інтербуд» в тендерній пропозиції надано копію договору від 30.04.2020 №30/04-20 з додатками, де предметом договору є ремонтні роботи приміщення.
Замовником 01.10.2021 оприлюднено роз’яснення на звернення в електронній системі закупівель та визначено, що аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі «Реконструкція вул. Набережна у м. Каховка, Херсонської області – II пусковий комплекс.» (ДК 021:2015 код CPV 45454000-4 – «Реконструкція»).
Поясніть на підставі яких нормативних документів уповноваженою особою Замовника у протоколі від 18.10.2021 №31/1а визначено, що надані учасником ПП «Херсон-інтербуд» у тендерній пропозиції документи, а саме договір від 30.04.2020 №30/04-20 предметом якого є ремонтні роботи приміщення, документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог пункту 5.1.2 розділу ІІІ тендерної документації та наданого Замовником через систему Прозорро роз’яснення до вказаного пункту тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-26 14:53:53
Пояснення стосовно документально підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог пункту 5.1.2 розділу ІІІ тендерної документації
Учасником ПП «Херсон-Інтербуд» у тендерній пропозиції надані документи підтверджуючі аналогічний досвід, а саме договір підряду від 30.04.2020 №30/04-20 з додатками до нього. Згідно з Актами виконаних робіт аналогічного договору №30/04-20 здійснювались аналогічні види робіт які зазначені в технічному завданні замовника (Додаток № 3 Тендерної документації) на підставі яких ПП «Херсон-Інтербуд» підтвердив досвід виконання аналогічних видів робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-23 10:11:10
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що проводило Комунальне підприємство «Комунальне транспортне підприємство» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-27-003173-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-26 14:56:43
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі технічних рішень проекту «Реконструкція вул. Набережної, у м. Каховка Херсонської області» та кошторисної частини до цього проекту. Проектно-кошторисна документація отримала позитивний експертний звіт № 22-0030/01-21 від 05.02.2021 філії ДП «Укрдержбудекспертиза» в Херсонській області.
Предметом закупівлі є II пусковий комплекс у складі цього проекту кошторисна вартість якого 4634,144 тис.грн. Державна субвенція була виділена в розмірі 4600,0 тис.грн. і очікувана вартість предмета закупівлі 4462,494 тис.грн. обрахована з розрахунку виділеної державної субвенції за винятком коштів на утримання служби замовника, здійснення технічного нагляду, коштів формування страхового фонду документації та здійснення авторського надзору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 13:24:32
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, що проводило Комунальне підприємство «Комунальне транспортне підприємство» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-27-003173-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
В зв’язку з неконкретизованим наданням відповіді на запит просимо повторно пояснити яким чином учасником ПП «Херсон-інтербуд» підтверджено досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: реконструкція вул. Набережна у м. Каховка з виконанням наступних робіт: розбирання бетонних плитних тротуарів, благоустрій, розроблення грунту та зворотня засипка траншеї екскаваторами, укладання поліетиленових трубопроводів зовнішнім діаметром 110 мм-футляр та монтаж малих архітектурних форм, як це визначено Технічним завданням додатку 3 тендерної документації, при цьому, що учасником ПП «Херсон-інтербуд» надано копію договору по виконанню ремонтних робіт в приміщенні салону з продажу автомобілів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 14:56:52
Пояснення стосовно документально підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до вимог пункту 5.1.2 розділу ІІІ тендерної документації
Пояснення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: реконструкція вул. Набережна у м. Каховка з виконанням наступних робіт: розбирання бетонних плитних тротуарів, благоустрій, розроблення грунту та зворотня засипка траншеї екскаваторами, укладання поліетиленових трубопроводів зовнішнім діаметром 110 мм-футляр та монтаж малих архітектурних форм
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, Замовником прийнято та вжито заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому.
2021-12-09 10:54:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 21/4/2022 |
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
14 січня 2022 14:31
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" |
3 971 599,82
UAH з ПДВ
|
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГБАЗАЛЬТ-1" (ТОВ "ЮГБАЗАЛЬТ-1") |
4 442 309,25
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" #41203724 |
Переможець |
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:59
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 16:34
|
Договір підряду №168.pdf | укладений |
04 листопада 2021 16:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Реконструкція вул. Набережна у м. Каховка, Херсонської області - II пусковий комплекс" Назва роботи кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція | 1 | роботи |
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Листа Вих. № 8 від 28.12.2021 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.3 та п. 12.3 Договору підряду №168 від 04.11.2021 року, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Реконструкція вул. Набережна у м. Каховка, Херсонської області - II пусковий комплекс" Назва роботи кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду роботи, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція | 1 | роботи |
3 899 000,00
UAH з ПДВ
|