Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
135 652,80 UAH
UA-2021-09-27-003168-a ● 1e63a2fe63294b2188a09e61e1d30de6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада ТГ |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., Сороки-Львівські, вул. Польова, 65 |
Контактна особа: |
Корецька Іванна Ігорівна +380678093124 Tender.murovanska.otg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 14:54 |
Очікувана вартість: | 135 652,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 678,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81122, Україна, Львівська область, Ямпіль, вул. Івана Франка, буд. 71б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахунку коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту виконаних робіт протягом 30 календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт форми КБ-2в, в розмірі, визначеному п.п. 2.2. - 2.3. цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 17:41 |
Оголошення.docx | |
27 вересня 2021 17:41 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
27 вересня 2021 17:41 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
27 вересня 2021 17:41 |
Додаток 2 Критерії та інші вимоги.docx | |
27 вересня 2021 17:41 |
Додаток 1 Пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат технічного нагляду
Дата подання: 29 вересня 2021 10:59
Дата відповіді: 29 вересня 2021 15:52
Доброго дня.
Прошу надати інформацію. Чи буде прийматися безкатегорійний сертифікат, і чи не буде відхилення чи невідповідність кваліфікаційним вимогам, якщо сертифікат який виданий до 2016 року,так як безстрокові сертифікати які не мають категорійності з 1 січня 2022 року можна буде вести обєкти тільки СС1.
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України №681 від 23.06.2021, відповідно до додатку №4 «Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 встановлено, що відповідальні виконавці (інженери-проєктувальники, експерти, інженери технічного нагляду тощо) які отримали сертифікати до 01 січня 20216 року, з 01 січня 2022 року не зможуть надавати послуги та здійснювати роботи по об’єктам будівництва вище СС1!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, буде прийматися.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-27-003168-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 12 жовтня 2021 17:56
Оскарження результатів торгів.
Замовник виставляв вимогу щодо надання довідки щодо сплати податків. ФОП Цимбалюк Петро Миколайович надав витяг і надав лист, копія листа знаходиться у вкладці, про те що учасник процедури ФОП Цимбалюк Петро Миколайович у відповідності до реєстру зареєстрований на спрощеній процедурі і немає свідоцтва чи витягу ПДВ.
Дане рішення замовника щодо відхилення учасника процедури ФОП Цимбалюк Петро Миколайович є грубе порушення і містить ознаки корупційних діянь.
З вище перерахованого ВИМАГАЮ щодо повторного перегляду результатів торгів. У разі ігнорування я буду звертатися до держаудитслужби і в поліцію щодо даних фактів і притягнення осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
Дане рішення замовника щодо відхилення учасника процедури ФОП Цимбалюк Петро Миколайович є грубе порушення і містить ознаки корупційних діянь.
З вище перерахованого ВИМАГАЮ щодо повторного перегляду результатів торгів. У разі ігнорування я буду звертатися до держаудитслужби і в поліцію щодо даних фактів і притягнення осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2021 17:10
У відповідь на вашу вимогу Замвоник повідомляє наступне: Відповідно до примітки, яка міститься в п. 2 Розділу 4 Додатку №2 Оголошення: для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків (копія відповідного документу щодо статусу). На виконання вищезазначеної вимоги в складі пропозиції Учасника міститься довідка про не платника ПДВ (файл «Довідка не платник ПДВ.pdf»), однак копія відповідного документа щодо статусу платника єдиного податку в складі пропозиції відсутня, що є невідповідністю вимоги п. 2 Розділу 4 Додатку №2 Оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-27-003168-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:33
Дискримінація учасників
Прошу надати довідку від "переможця" торгів і надати пояснення. Неточність назви самої довідки це не є привід дискваліфікувати учасників торгів. Помилки щодо назви довідки, листи, назви вулиць підпадають під формулювання формальних помилок, які не призводять до дискфаліфікації учасників торгів. В довідці ФОП Цимбалюка Петра Миколайовича надано оригінал листа з вказано, що учасник не є платником ПДВ і не має свідоцтва чи витягу ПДВ.
Тендерний комітет Замовника Мурованська ТГ займається корупційним діянням, що призводить до грубого порушення законодавства в сфері закупівлі!!!. Дані факти щодо порушення будуть надані відповідних органам і державним структурам.
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет Замовника Мурованська ТГ займається корупційним діянням, що призводить до грубого порушення законодавства в сфері закупівлі!!!. Дані факти щодо порушення будуть надані відповідних органам і державним структурам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 жовтня 2021 11:08
У відповідь на вашу вимогу Замовник торгів повідомляє наступне: Шановний Учаснику просимо уважно звернути увагу на вимогу, відповідно до якої, якщо Учасник не є платником ПДВ, то він зобов’язаний був подати інформаційну довідку з поясненням і надати відповідний документ, що підтверджує його статус. Наголошуємо, що Замовник спрощеної закупівлі відхилив Вашу пропозицію не через не подання довідки щодо статусу не платника ПДВ, а на підставі не подання документа, що підтверджує статус платника єдиного податку (тобто, в складі вашої пропозиції відсутнє свідоцтво або витяг платника єдиного податку).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖТЕХНОБУДСЕРВІС" |
66 379,44
UAH з ПДВ
|
66 379,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
118 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖТЕХНОБУДСЕРВІС" #39154893 |
Відхилено |
66 379,44
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 17:26
|
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ #2849027730 |
Відхилено |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 17:35
|
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович #2924315679 |
Переможець |
118 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 16:01
|
ДУ _2.pdf | укладений |
19 червня 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2022 12:43
|
ДУ до Договору _471 від 13.10.2021.pdf | зміни до договору |
20 червня 2022 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 17:16
|
Договір | укладений |
13 жовтня 2021 17:14
|
Договір | укладений |
13 жовтня 2021 17:14
|
Договір | укладений |
13 жовтня 2021 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 471 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 жовтня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 017,26
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір у зв'язку з коригуванням кошторисної документації по об'єкту |