Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів)
Очікувана вартість
149 400,00 UAH
UA-2021-09-27-002904-a 721b014b7a114434a31e396d8fae2731
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смирнова Дар'я Андріївна

+380577029457 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., ХАРКІВ, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Смирнова Дар'я Андріївна
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону.
Було двічі відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг код ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів) оголошення UA-2021-07-31-000057-a, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-31-000057-a (Дата формування звіту: 16 серпня 2021), оголошення UA-2021-08-20-003132-a, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-08-20-003132-a (Дата формування звіту: 05 вересня 2021).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
996 послуга
Послуги проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Бакуліна, 16, кімната 206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт), що підписуються обома сторонами, на умовах післяоплати протягом 20 банківських днів. Розрахунки за послуги здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

27 вересня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФМЕДЕКСПЕРТ"
#39681224
Переможець 149 400,00
UAH
27 вересня 2021 16:39

Документи

27 вересня 2021 16:38
Електронний підпис
27 вересня 2021 16:37
Протокол 208.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФМЕДЕКСПЕРТ"
#39681224
149 400,00
UAH
Документи

Документи

27 вересня 2021 16:38
Електронний підпис
27 вересня 2021 16:37
Протокол 208.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 13:25
скан ДУ №3 від 20.12.2022 до дог 30-ВТ-2021 від 12.10.2021психосмотри.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 13:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:22
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:56
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 15:33
Договор №30-ВТ.pdf укладений
12 жовтня 2021 15:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів 996 послуга 150,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, до 31 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми (149400,00грн. (сто сорок дев’ять тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ) визначеної у Договорі про закупівлю послуг №30-ВТ-2021 від 12.10.2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Вартість цієї додаткової угоди складає 29 850,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят гривень, 00 копійок) без ПДВ. 3. Кількість послуг цієї додаткової угоди викладено у специфікації до цієї додаткової угоди, яка є її невід’ємною частиною (Додаток №1 до додаткової угоди №1 до Договору про закупівлю послуг №30-ВТ-2021 від 12.10.2021 року).
Номер договору про закупівлю: 30-ВТ-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, до 31 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми (149400,00грн. (сто сорок дев’ять тисяч чотириста гривень 00 копійок) без ПДВ) визначеної у Договорі про закупівлю послуг №30-ВТ-2021 від 12.10.2021 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Вартість цієї додаткової угоди складає 29 850,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят гривень, 00 копійок) без ПДВ. 3. Кількість послуг цієї додаткової угоди викладено у специфікації до цієї додаткової угоди, яка є її невід’ємною частиною (Додаток №1 до додаткової угоди №1 до Договору про закупівлю послуг №30-ВТ-2021 від 12.10.2021 року).
Номер договору про закупівлю: 30-ВТ-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п. 1 п.7.7 Договору№30-ВТ-2021 про закупівлю послуг від 12.10.2021 року та п. 1 ч. 5 статті 41 Закону України "Про публічгі закупівлі" зменшити обсяг закупівлі та, як наслідок суму договору на 16050,00грн.
Номер договору про закупівлю: 30-ВТ-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів 1088 послуга 150,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 21 грудня 2022
Сума оплати за договором: 163 200,00
UAH