Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні LЕD-панелі з вбудованим ПК)
Очікувана вартість
4 004 662,00 UAH
UA-2021-09-27-002697-a ● d9998f7587f642afac3f8cf27d7af808
Відкриті торги
Оцінка за вартістю життєвого циклу
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02146446 |
Вебсайт: | http://dniokh.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, ДЕРЖПРОМ, будинок 5, ПІД'ЇЗД 9, ПОВЕРХ 4 |
Контактна особа: |
Сичова Оксана Сергіївна 380577050939 o.sychova@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 4 004 662,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 023,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні LЕD-панелі з вбудованим ПК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, Харків, вул.Сумська, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Вартість життєвого циклу: | 100% |
08 жовтня 2021 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 15:22 |
Протокол 70 від 08.10.2021.pdf | |
08 жовтня 2021 15:22 |
Перелік змін від 08.10.2021.docx | |
08 жовтня 2021 15:22 |
Тендерна документація інтерактивні панелі нова редакція від 08.10.2021.docx | |
05 жовтня 2021 13:05 |
Перелік змін від 05.10.2021.docx | |
05 жовтня 2021 13:05 |
Протокол 67 від 05.10.2021.pdf | |
27 вересня 2021 16:02 |
Протокол 62.pdf |
08 жовтня 2021 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 жовтня 2021 15:22 |
Протокол 70 від 08.10.2021.pdf
|
||||||
08 жовтня 2021 15:22 |
Перелік змін від 08.10.2021.docx
|
||||||
08 жовтня 2021 15:22 |
Тендерна документація інтерактивні панелі нова редакція від 08.10.2021.docx
|
||||||
05 жовтня 2021 13:05 |
Перелік змін від 05.10.2021.docx
|
||||||
05 жовтня 2021 13:05 |
Протокол 67 від 05.10.2021.pdf
|
||||||
27 вересня 2021 16:02 |
Протокол 62.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні LЕD-панелі з вбудованим ПК)
Дата подання: 01 жовтня 2021 12:41
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 13:01
Шановний Замовник! 1. У ході аналізу технічних параметрів Інтерактивної LЕD-панелі з вбудованим ПК: Діагональ не менше ніж — 86” дюймів Ефективна область відображення не менше ніж — 1913 мм (W) x 1084 мм (H) Співвідношення сторін — 16:9 Яскравість — не менше 360cd/м2 Контрастність — не менше 4000:1 Роздільна здатність не менше ніж —3840*2160 Кут огляду — 178° Ефективна площа торкання — 1913 мм x 1084 мм Поверхня екрана — загартоване скло Підтримка форматів відео: MPEG1, MPEG2, MPEG4, H264, RM, RMVB, MOV, MJPEG, VC1, Divx, FLV Аудіо: WMA, MP3, M4A, AAC Графіка: JPG, BMP, PNG Швидкість курсору — до 300 точок на секунду Технологія — інфрачервона Мультитач — 40 торкань Потужність динаміків не менше ніж — 2 х 10 Вт Передня панель: вхід HDMI, USB для ПК – 2 шт., USB для тачскріна Задня панель: RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 2 шт., HDMI – 2 шт., вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45, YPBPR – 1 шт, вбачаємо, що технічні характеристики конкретно виписані під Інтерактивну LЕD-панелі з вбудованим ПК INTBOARD TE-TL 86. Під вказані технічні параметри підпадає продукція виключно ОДНОГО ВИРОБНИКА. Що відповідно є абсолютно дискримінаційним. Так, згідно зі ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на РІВНИХ умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 3 статті 5 та частиною 4 статті 22 Закону прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Таким чином, виписані Вами технічні параметри інтерактивної панелі є саме тією перевагою (відмінністю), що дає неправомірну ЕКСКЛЮЗИВНУ можливість взяти участь у закупівлі виключно ОДНОМУ виробнику інтерактивних панелей INTBOARD.
2. Водночас у складі ТД (Додаток 2) вимагається надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ітерактивної LЕD-панелі з вбудованим ПК, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Однак така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату/аторизації від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника чи статус партнера щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Крім того, наявність листа про статус партнера/авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. При цьому варто зазначити, що продукція, визначена предметом закупівлі, а саме мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом, в Україні не виробляються, тому визначені умови ТД звужують потенційних учасників Процедури закупівлі безпосередньо до офіційних представників імпортних виробників або безпосередньо самих іноземних виробників. А листи (гарантійні листи/сертифікаційні/авторизаційні) виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, видається в оригіналі в одному примірнику лише одному офіційному представнику. Таким чином, складається ситуація, що відповідно: - до ТЕХНІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, визначених у ТД, - та одночасною вимогою НАДАННЯ копії ЛИСТА від ВИРОБНИКІВ або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання взяти участь у закупівлі зможе лише сама компанія InFocus Corportion (її офіційний представник) АБО учасник (ОСОБА), яка отримала від компанії InFocus Corportion ЛИСТ, що підтверджує СТАТУС ПАРТНЕРА. На підставі вищевикладеного, наполягаємо: 1) визначити технічні параметри для Інтерактивної LЕD-панелі з вбудованим ПК таким чином, щоб участь у закупівлі могли брати не тільки постачальники продукції компанії INTBOARD
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуті Ваши зауваження, та внесені відповідні зміни у Додаток 2 Умови Технічної спеціфікації, а саме Таблиця 1, відповідно до Типового Переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 23.04.2018 № 414.
Щодо вимоги про надання учасниками копії листа від виробників(їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України, запропонованого Учасником товару, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника, зазначаємо наступне:
Дана умова тендерної документації покликана забезпечити придбання оригінального та якісного товару, гарантувати постачання в необхідний кількості, а також належний рівень гарантійної підтримки та можливість обслуговування обладнання в авторизованих сервісних центрах.
Надання листа від виробника запропонованого товару, або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України про партнерський статус учасника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа гарантує забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Перш за все, Замовник повинен бути впевненим у тому, що товар, який закуповується та буде використовуватися, має високу якість та належний рівень сервісної підтримки на території України саме від виробника товару, а не компанії, яка зацікавлена продати товар сьогодні. Крім цього, вимога про надання авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника спрямована не на підтвердження правовідносин між виробником та постачальником, а на отримання документального підтвердження від виробника або його офіційного представника, про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам замовника та можливості поставлення конкретної продукції у відповідності до вимог Замовника.
Вимога надати авторизаційний лист не звужує коло потенційних учасників торгів, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у тендерній документації.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом закупівлі.
Щодо вимоги про надання учасниками копії листа від виробників(їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України, запропонованого Учасником товару, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника, зазначаємо наступне:
Дана умова тендерної документації покликана забезпечити придбання оригінального та якісного товару, гарантувати постачання в необхідний кількості, а також належний рівень гарантійної підтримки та можливість обслуговування обладнання в авторизованих сервісних центрах.
Надання листа від виробника запропонованого товару, або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України про партнерський статус учасника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа гарантує забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Перш за все, Замовник повинен бути впевненим у тому, що товар, який закуповується та буде використовуватися, має високу якість та належний рівень сервісної підтримки на території України саме від виробника товару, а не компанії, яка зацікавлена продати товар сьогодні. Крім цього, вимога про надання авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника спрямована не на підтвердження правовідносин між виробником та постачальником, а на отримання документального підтвердження від виробника або його офіційного представника, про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам замовника та можливості поставлення конкретної продукції у відповідності до вимог Замовника.
Вимога надати авторизаційний лист не звужує коло потенційних учасників торгів, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у тендерній документації.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
3 648 672,00
UAH
|
3 454 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи | |
ТОВ "СОФТСТЕМ" |
3 500 064,00
UAH
|
3 459 000,00
UAH
|
3 459 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОГОРЄЛОВ ЄВГЕН ПАВЛОВИЧ" |
3 816 000,00
UAH
|
3 816 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТСТЕМ" #44168714 |
Переможець |
3 459 000,00
UAH
|
19 жовтня 2021 19:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 16:44
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 16:35
|
Договір.pdf | укладений |
05 листопада 2021 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились: 1.1 Зменшити суму Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» Договору про закупівлю товарів № 2/П від «05» листопада 2021 року в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3458970 грн 00 коп (три мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот сімдесят гривень нуль копійок), без ПДВ. Ціна за Товар включає вартість Товару, витрати на транспортування (в тому числі доставку до місць призначення), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо..» 1.2 Внести зміни у Додаток №1 до Договору про закупівлю товарів №2/П від «05» листопада 2021 року – «Специфікація», та викласти її в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 2/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |