Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар, Запорізької області». Вентиляція, кондиціювання актової зали та кухні. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи». (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
4 526 909,67 UAH
UA-2021-09-27-002560-a ● 7c7d242c08e14930b15d591995ccc767
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Скільсара Наталія Степанівна 380613957391 OOTP52555@MGW.NPP.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 526 909,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в п.6 розділу 6 тенедрної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар, Запорізької області». Вентиляція, кондиціювання актової зали та кухні. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи». (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).(згідно з Технічною специфікацією до предмета закупівлі)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар, Запорізької області». Вентиляція, кондиціювання актової зали та кухні. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи». (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
—
30 серпня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Авансовий платіж у розмірі 30% від суми закупівлі, але не більше ніж 1 629 686,48 грн (з ПДВ) перераховується на рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) днів з моменту надання Підрядником гарантійних документів з забезпечення авансового платежу. Під датою отримання авансового платежу слід розуміти дату надходження грошових коштів в повному обсязі на розрахунковий рахунок Підрядника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
умови оплати: | 5% |
Учасник не вимагає аванс: | 5% |
Учасник вимагає на будь-яких умовах аванс: | 0% |
27 вересня 2021 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток №1. Технічна спеціфікація до предмета закупівлі.pdf | |
27 вересня 2021 15:45 |
Тендерна документація .docx | |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток до проекта договора Технічні вимоги.pdf | |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток №5 Перелік формальних помилок (опис та приклади) .docx | |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток №4 Форма довідки про відсутність підстав, визначених у пунктах.docx | |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції .docx | |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток №6 Форма довідки про відсутність підстав, визначених у пунктах субпідряд.docx | |
27 вересня 2021 15:45 |
Додаток №3 Проект договору про закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання до договору
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:31
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 08:41
Відповідно до пункту №5 технічної специфікації до предмета закупівлі та А.3 додатка №1 до неї – роботи виконуються в один етап, а терміни виконання робіт визначаються згідно з умовами договору, проте п.4.1 проекту договору визначено наступне: «Підрядник, щомісячно в строк до 20 числа, надає Замовнику акт виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) в 4 екземплярів (1 екземпляр для Підрядника, 3 екземпляри для Замовника). Замовник протягом 5-ти робочих днів перевіряє реальність акта в частині об'ємів і вартості виконаних робіт, оформлює акт (ф. КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) у встановленому порядку або направляє мотивовану відмову від приймання робіт.», таким чином виконання робіт в один етап не є можливим. Також враховуючи тривалі строки виконання робіт та необхідність вчасно сплачувати заробітну плату працівникам, вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації та видалити вимогу щодо виконяння робіт в один етап.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо зауваження виконання робот в один етап, мається на увазі технологічні операції:
• монтаж вентиляційного обладнання;
• монтаж повітропроводів;
• установка фреонової і дренажної труби у разі встановлення кондиціонування повітря;
• встановлення повітророзподільників;
• установка електричних механізмів;
• пусконалагоджувальні роботи,
які об'єднані в один етап, приймання виконаних об'ємів та оформлення акту ф. КБ-2в відбувається після перевірки реально виконаних об'ємів робот тим самим ф.КБ-2в може бути прийнята декілька раз на місяць, після перевірки реально виконаних робот з наданням ї виконавчої документації.
• монтаж вентиляційного обладнання;
• монтаж повітропроводів;
• установка фреонової і дренажної труби у разі встановлення кондиціонування повітря;
• встановлення повітророзподільників;
• установка електричних механізмів;
• пусконалагоджувальні роботи,
які об'єднані в один етап, приймання виконаних об'ємів та оформлення акту ф. КБ-2в відбувається після перевірки реально виконаних об'ємів робот тим самим ф.КБ-2в може бути прийнята декілька раз на місяць, після перевірки реально виконаних робот з наданням ї виконавчої документації.
питання до договору
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:32
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 08:42
Згідно з ЗУ «Про піблічні закупівлі» - «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".», проте технічна специфікація мітить безліч таких посилень без зазначення виразу «або еквівалент». Вимагаємо доповнити усі зазначені посилання «або еквівалент».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо питання по виразу «або еквівалент» повідомляю, що в технічній специфікації до предмета закупівлі 00.КБ.ТСдоПЗ(р).11-21 від 18.08.2021 вказані тільки найменування систем вентиляції та кондиціювання та технічні характеристики обладнання і матеріалів. В локальних кошторисах вказані обсяги робіт для визначення учасником вартості будівельних робіт та інших витрат. При цьому в тендерній документації вказані контактні телефони відповідальних осіб. Згідно технічної специфікації запропоновані роботи не належать до систем важливих для безпеки, тобто передбачають застосування матеріалів та обладнання загальнопромислового призначення (будь якої торгової марки, виробника з технічними характеристиками еквівалентних проекту).
Також згідно додатку 3 Проект договору про закупівлю (розділ 5, пункт 5.3) дає можливість підряднику внесення змін до технічних рішень проекту (якщо дані зміни не суперечать державним нормативним документам).
Також згідно додатку 3 Проект договору про закупівлю (розділ 5, пункт 5.3) дає можливість підряднику внесення змін до технічних рішень проекту (якщо дані зміни не суперечать державним нормативним документам).
вартiсть обладненя
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:33
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 08:44
Вартість обладнання та матеріалів по більшості позицій не відповідає ринковій вартості та повинна бути обгрунтовано збільшена на 30-40%, а розмір передплати збільшено до 50%. Вимагаємо переглянути очікувану вартість закупівлі у бік збільшення та підняти розмір передплати до 50%.
Відповідь: Щодо вартості обладнання повідомляю що розрахунок очікуваної вартості закупівлі був виконаний на підставі отриманих в 2021р комерційних пропозицій. Для врегулювання даного питання, пропонуємо надати комерційні пропозиції на підставі яких учасник «вимагає» переглянути очікувану вартість закупівлі.
Щодо збільшення передплати повідомляю, розмір авансового платежу погоджено у ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до запиту щодо виробничої необхідності попередньої оплати (авансування) і складає 30% від суми закупівлі, але не більше 1 629 686,48 грн.
Щодо збільшення передплати повідомляю, розмір авансового платежу погоджено у ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до запиту щодо виробничої необхідності попередньої оплати (авансування) і складає 30% від суми закупівлі, але не більше 1 629 686,48 грн.
умови договору
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:41
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 08:44
Проект договору не передбачає відповідальність замовника у разі порушення строків оплати. Вимагаємо включити відповідальність замовника у разі несвоєчасної оплати за виконані роботи.
Відповідь: Відповідальність Замовника у разі порушення строків оплати встановлено статтею 625 Цивільного кодексу України, а саме:
«- Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом».
«- Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом».
умови договору, кабальнiсть умов
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:42
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 08:45
У проекті договору не визначена відповідальність замовника за виконання/не своєчасне виконання п.2.8 проекту договору (оплата замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ. Вимагаємо внести відповідні зміни до проекту договору.
Відповідь: Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється з основною сумою за виконані роботи у відповідності з умовами договору:
«2.8 Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником.
Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Підрядника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. *(Для Підрядників, які є платником ПДВ)».
«2.8 Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником.
Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Підрядника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. *(Для Підрядників, які є платником ПДВ)».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-27-002560-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КУЗНЄЦОВ ВАСИЛЬ ЛЬВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2705803037
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:42
Умови тендерної документації
1. Відповідно до пункту №5 технічної специфікації до предмета закупівлі та А.3 додатка №1 до неї – роботи виконуються в один етап, а терміни виконання робіт визначаються згідно з умовами договору, проте п.4.1 проекту договору визначено наступне: «Підрядник, щомісячно в строк до 20 числа, надає Замовнику акт виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) в 4 екземплярів (1 екземпляр для Підрядника, 3 екземпляри для Замовника). Замовник протягом 5-ти робочих днів перевіряє реальність акта в частині об'ємів і вартості виконаних робіт, оформлює акт (ф. КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) у встановленому порядку або направляє мотивовану відмову від приймання робіт.», таким чином виконання робіт в один етап не є можливим. Також враховуючи тривалі строки виконання робіт та необхідність вчасно сплачувати заробітну плату працівникам, вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації та видалити вимогу щодо виконяння робіт в один етап.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2021 10:55
1. Щодо зауваження виконання робот в один етап, мається на увазі технологічні операції:
• монтаж вентиляційного обладнання;
• монтаж повітропроводів;
• установка фреонової і дренажної труби у разі встановлення кондиціонування повітря;
• встановлення повітророзподільників;
• установка електричних механізмів;
• пусконалагоджувальні роботи,
які об'єднані в один етап, приймання виконаних об'ємів та оформлення акту ф. КБ-2в відбувається після перевірки реально виконаних об'ємів робот тим самим ф.КБ-2в може бути прийнята декілька раз на місяць, після перевірки реально виконаних робот з наданням ї виконавчої документації.
• монтаж вентиляційного обладнання;
• монтаж повітропроводів;
• установка фреонової і дренажної труби у разі встановлення кондиціонування повітря;
• встановлення повітророзподільників;
• установка електричних механізмів;
• пусконалагоджувальні роботи,
які об'єднані в один етап, приймання виконаних об'ємів та оформлення акту ф. КБ-2в відбувається після перевірки реально виконаних об'ємів робот тим самим ф.КБ-2в може бути прийнята декілька раз на місяць, після перевірки реально виконаних робот з наданням ї виконавчої документації.
Номер вимоги: UA-2021-09-27-002560-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КУЗНЄЦОВ ВАСИЛЬ ЛЬВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2705803037
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:43
Умови тендерної документації
2. Згідно з ЗУ «Про піблічні закупівлі» - «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".», проте технічна специфікація мітить безліч таких посилень без зазначення виразу «або еквівалент». Вимагаємо доповнити усі зазначені посилання «або еквівалент».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2021 10:57
2. Щодо питання по виразу «або еквівалент» повідомляю, що в технічній специфікації до предмета закупівлі 00.КБ.ТСдоПЗ(р).11-21 від 18.08.2021 вказані тільки найменування систем вентиляції та кондиціювання та технічні характеристики обладнання і матеріалів. В локальних кошторисах вказані обсяги робіт для визначення учасником вартості будівельних робіт та інших витрат. При цьому в тендерній документації вказані контактні телефони відповідальних осіб. Згідно технічної специфікації запропоновані роботи не належать до систем важливих для безпеки, тобто передбачають застосування матеріалів та обладнання загальнопромислового призначення (будь якої торгової марки, виробника з технічними характеристиками еквівалентних проекту).
Також згідно додатку 3 Проект договору про закупівлю (розділ 5, пункт 5.3) дає можливість підряднику внесення змін до технічних рішень проекту (якщо дані зміни не суперечать державним нормативним документам).
Також згідно додатку 3 Проект договору про закупівлю (розділ 5, пункт 5.3) дає можливість підряднику внесення змін до технічних рішень проекту (якщо дані зміни не суперечать державним нормативним документам).
Номер вимоги: UA-2021-09-27-002560-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КУЗНЄЦОВ ВАСИЛЬ ЛЬВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2705803037
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:44
Умови тендерної документації
3.Вартість обладнання та матеріалів по більшості позицій не відповідає ринковій вартості та повинна бути обгрунтовано збільшена на 30-40%, а розмір передплати збільшено до 50%. Вимагаємо переглянути очікувану вартість закупівлі у бік збільшення та підняти розмір передплати до 50%.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2021 10:59
3. Щодо вартості обладнання повідомляю що розрахунок очікуваної вартості закупівлі був виконаний на підставі отриманих в 2021р комерційних пропозицій. Для врегулювання даного питання, пропонуємо надати комерційні пропозиції на підставі яких учасник «вимагає» переглянути очікувану вартість закупівлі.
Щодо збільшення передплати повідомляю, розмір авансового платежу погоджено у ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до запиту щодо виробничої необхідності попередньої оплати (авансування) і складає 30% від суми закупівлі, але не більше 1 629 686,48 грн.
Щодо збільшення передплати повідомляю, розмір авансового платежу погоджено у ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до запиту щодо виробничої необхідності попередньої оплати (авансування) і складає 30% від суми закупівлі, але не більше 1 629 686,48 грн.
Номер вимоги: UA-2021-09-27-002560-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КУЗНЄЦОВ ВАСИЛЬ ЛЬВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2705803037
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:44
Умови тендерної документації
4. Проект договору не передбачає відповідальність замовника у разі порушення строків оплати. Вимагаємо включити відповідальність замовника у разі несвоєчасної оплати за виконані роботи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2021 11:00
4. Відповідальність Замовника у разі порушення строків оплати встановлено статтею 625 Цивільного кодексу України, а саме:
«- Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом».
«- Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом».
Номер вимоги: UA-2021-09-27-002560-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КУЗНЄЦОВ ВАСИЛЬ ЛЬВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2705803037
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:45
Умови тендерної документації
5. У проекті договору не визначена відповідальність замовника за виконання/не своєчасне виконання п.2.8 проекту договору (оплата замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ. Вимагаємо внести відповідні зміни до проекту договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2021 11:02
5. Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється з основною сумою за виконані роботи у відповідності з умовами договору:
«2.8 Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником.
Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Підрядника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. *(Для Підрядників, які є платником ПДВ)».
«2.8 Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником.
Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Підрядника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. *(Для Підрядників, які є платником ПДВ)».
Інформація про відміну
Дата відміни
18 жовтня 2021 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій