Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ЄЗС ДК 021:2015) код 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (Офісне крісло)
Очікувана вартість
4 984,56 UAH
UA-2021-09-27-002275-c e42b680b7b7b4fcc9d9077846e1d7f42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарчук Тетяна Олександрівна

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Макарчук Тетяна Олександрівна
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Технічні та якісні характеристики тоавру повинні відповідати вимогам чинного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
(ЄЗС ДК 021:2015) код 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (Офісне крісло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Краківська, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

27 вересня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 4 984,56
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 12:36

Документи

27 вересня 2021 12:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 20:51
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 12:39
Договір 98.pdf укладений
27 вересня 2021 12:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(ЄЗС ДК 021:2015) код 39110000-6 Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (Офісне крісло) 2 штуки 2 076,90
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 984,56
UAH (в тому числі ПДВ 830,76 UAH)