Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання для початкових класів (ноутбуки)
Очікувана вартість
352 379,00 UAH
UA-2021-09-27-001914-c ● 02ff3f6efa1f491bbf3cc0f76a777b90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Павліський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 23016630 |
Вебсайт: | http://pavlivka.ivosvita.org |
Місцезнаходження: | 45342, Україна , Волинська обл., Павлівка, Перемоги, 2 |
Контактна особа: |
Сорока Олена Леонідівна +380337293372 pavlivkazosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 352 379,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 761,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплекти
Комп'ютерне обладнання для початкових класів (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45342, Україна, Волинська область, c. Павлівка, вул. Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 11:50 |
договір комп_ютери.docx | |
27 вересня 2021 11:50 |
ТД ноутбуки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 29 вересня 2021 10:30
Дата відповіді: 30 вересня 2021 09:36
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на звернення Учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2021 10:30, роз’яснення щодо тендерної документації по предмету закупівлі: Комп’ютерне обладнання для початкових класів (ноутбук)) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник ” – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) стосовно того, чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера роз’яснення наступного змісту: - так, наведена Вами, ліцензійна версія операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM, звісно, може використовуватися при виробництві персональних комп'ютерів для поставки в рамках даної закупівлі, так як відповідає критеріям до ПЗ (Операційної системи), описаним в Технічному завданні (Додаток №3 тендерної документації).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-27-001914-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 29 вересня 2021 10:29
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2021 08:39
Вимога щодо надання листа від виробника або офіційного представництва виробника в Україні є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Окрім того, це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України, тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час, на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на замовника з метою приведення тендерної документації у відповідність до своєї пропозиції.
Номер вимоги: UA-2021-09-27-001914-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 27 жовтня 2021 12:54
щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та про намір укласти договір
опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 16:12
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів.
Відповідно до Тендерної документації КЗ Павліський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області, Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію – 100%).
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1) Згідно вимог тендерної документації, а саме Додатку 3 п. 1.1. Учасник повинен надати специфікацію Товару згідно із таблицею № 1 технічних вимог, вказаною в даному Додатку. В специфікації обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул), країна походження запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-27-001914-c, та згідно з вимогами тендерної документації закупівлі, Розділ 1. Загальні положення, п.4, предметом закупівлі (товаром) є: Комп’ютерне обладнання для початкових класів (ноутбуки).
Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (далі – Учасник) в складі своєї пропозиції зазначив інформацію щодо виробника, моделі (артикулу), країни походження запропонованого товару (ноутбука) в повній мірі, згідно вимог замовника.
При цьому, умовами тендерної документації від учасників не вимагалося надання інформації про виробника, модель (артикул), країну походження кожної складової запропонованого товару.
Враховуючи наведене вище, відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2) Згідно вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 п. 1.3 передбачено: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі її наявності): «Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора, представника в Україні, запропонованого учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (або офіційного представництва)».
Як вже зазначалося вище, відповідно до інформації в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-27-001914-c, та згідно з вимогами тендерної документації закупівлі, Розділ 1. Загальні положення, п.4, предметом закупівлі (товаром) є: Комп’ютерне обладнання для початкових класів (ноутбуки).
Учасником у складі пропозиції надано відповідний авторизаційний лист (файл Технічна документація.pdf, сторінка 6), на запропоновані Учасником ноутбуки, тобто, саме на товар, що пропонується Учасником.
При цьому, умовами тендерної документації від учасників не вимагалося надання авторизаційних листів від виробників кожної складової запропонованого товару.
Враховуючи наведене вище, відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3) Розділом 3 п. 4 Тендерної документації встановлено: "Додатково до листа подається заповнений (окрім реєстраційного номеру) та підписаний проект договору. В разі не заповнення учасником обов’язкових полів в проєкті договору він вважається не поданим, в складі тендерної пропозиції."
Учасник в складі тендерної пропозиції подав заповнений проект договору та заповнену специфікацію з найменуванням товару, як це буде вказано в товаросупровідних документів (накладних). Технічні характеристики товару наведені в довідці Вих № 10/10 Від 11.10.2021 року, та в повній мірі задовольняють всім наведеним вимогам в ТД.
При цьому, від учасників не вимагалося надання у складі пропозиції Специфікації (Додатку 1 до Проекту договору), в якій повинна зазначатися кожна складова запропонованого товару.
Враховуючи наведене вище, відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Виходячи із вище викладеного, пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою з підстав, зазначених у Вимозі.
Саме тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Відповідно до Тендерної документації КЗ Павліський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області, Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію „Ціна” (питома вага критерію – 100%).
Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
1) Згідно вимог тендерної документації, а саме Додатку 3 п. 1.1. Учасник повинен надати специфікацію Товару згідно із таблицею № 1 технічних вимог, вказаною в даному Додатку. В специфікації обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул), країна походження запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-27-001914-c, та згідно з вимогами тендерної документації закупівлі, Розділ 1. Загальні положення, п.4, предметом закупівлі (товаром) є: Комп’ютерне обладнання для початкових класів (ноутбуки).
Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (далі – Учасник) в складі своєї пропозиції зазначив інформацію щодо виробника, моделі (артикулу), країни походження запропонованого товару (ноутбука) в повній мірі, згідно вимог замовника.
При цьому, умовами тендерної документації від учасників не вимагалося надання інформації про виробника, модель (артикул), країну походження кожної складової запропонованого товару.
Враховуючи наведене вище, відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2) Згідно вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 п. 1.3 передбачено: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі її наявності): «Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора, представника в Україні, запропонованого учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (або офіційного представництва)».
Як вже зазначалося вище, відповідно до інформації в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-27-001914-c, та згідно з вимогами тендерної документації закупівлі, Розділ 1. Загальні положення, п.4, предметом закупівлі (товаром) є: Комп’ютерне обладнання для початкових класів (ноутбуки).
Учасником у складі пропозиції надано відповідний авторизаційний лист (файл Технічна документація.pdf, сторінка 6), на запропоновані Учасником ноутбуки, тобто, саме на товар, що пропонується Учасником.
При цьому, умовами тендерної документації від учасників не вимагалося надання авторизаційних листів від виробників кожної складової запропонованого товару.
Враховуючи наведене вище, відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3) Розділом 3 п. 4 Тендерної документації встановлено: "Додатково до листа подається заповнений (окрім реєстраційного номеру) та підписаний проект договору. В разі не заповнення учасником обов’язкових полів в проєкті договору він вважається не поданим, в складі тендерної пропозиції."
Учасник в складі тендерної пропозиції подав заповнений проект договору та заповнену специфікацію з найменуванням товару, як це буде вказано в товаросупровідних документів (накладних). Технічні характеристики товару наведені в довідці Вих № 10/10 Від 11.10.2021 року, та в повній мірі задовольняють всім наведеним вимогам в ТД.
При цьому, від учасників не вимагалося надання у складі пропозиції Специфікації (Додатку 1 до Проекту договору), в якій повинна зазначатися кожна складова запропонованого товару.
Враховуючи наведене вище, відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Виходячи із вище викладеного, пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає технічним вимогам тендерної документації та не може бути відхиленою з підстав, зазначених у Вимозі.
Саме тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією, а також принципами максимальної економії та ефективності, вирішив, що відсутні підстави для відхилення пропозиції, та визнав переможцем ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-27-001914-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 29 жовтня 2021 17:03
Дата подання: 29 жовтня 2021 17:03
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерним комітетом Замовника - Павлівським ліцеєм Павлівської сільської ради Волинської області (Протокол № 297 від 21 жовтня 2021 року), було прийнято рішення, що Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника та підлягає акцепту. Разом з цим, ми, як Учасник відкритих торгів, вважаємо, що тендерна пропозиція - ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є такою, що не відповідає вимогам ТД Замовника та надаємо обґрунтування невідповідності:
Дотримання вимог власної Тендерної документації та Принципів закупівель, що передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковою умовою проведення Публічних закупівель Замовниками. Протоколом № 297 від 21 жовтня 2021 року щодо визначення переможцем пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Замовник - Павлівський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області порушив права суб’єкта оскарження та основні принципи проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 листопада 2021 12:51
рішення від 02.11.2021 № 24704.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 12:50
інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2021 № 25459.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2021 13:10
рішення від 11.11.2021 № 25459.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2021 12:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
341 853,00
UAH з ПДВ
|
333 197,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
344 250,00
UAH з ПДВ
|
333 198,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЙЛЮК МАРІЯ ІВАНІВНА |
346 800,00
UAH з ПДВ
|
341 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА" |
349 758,00
UAH з ПДВ
|
341 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Литвинчук Максим Олександрович |
351 900,00
UAH з ПДВ
|
351 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
333 197,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 16:01
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 15:31
|
договір 56 | укладений |
22 листопада 2021 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівл |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |