Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44218340 |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А |
Контактна особа: |
Світлана Поліщук +380681083348 spolis22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Враховуючи лист-повідомлення від Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» № 03/09/23 від 09.09.2021 та Додаткову угоду про розірвання Договору про постачання електричної енергії споживачу № 1 від 14.05.2021 р. прийнято рішення застосувати переговорну процедуру (скорочену).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 10:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | По закінченню розрахункового періоду, Постачальник здійснює остаточний розрахунок (перерахунок) за фактичним обсягом споживання електричної енергії Споживачем та надає Споживачу рахунок-фактуру та/або Акт приймання-передачі на оплату за фактично спожиту електричну енергію у розрахунковому періоді до 10-го числа місяця наступного за розрахунковим. Споживач здійснює оплату протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунку та/або Акт приймання-передачі грошовими коштами на поточний рахунок ТОВ «РОЕК» із спеціальним режимом використання, але не пізніше ніж до 15 числа місяця, що слідує за розрахунковим | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 вересня 2021 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 17:14 |
Протокол УО 9.3.docx | |
24 вересня 2021 17:14 |
Лист про розірвання СТАТУС ЕНЕРГО.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-01-000046 ● f2d1ec14faa24e9ba26d4753483adf54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2021 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.10.2021 №602
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.10.2021 № 602
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-09-24-011845-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-01 15:19:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-24-011845-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» застосовано переговорну процедуру закупівель з підстав: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника.
При цьому, згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель, попередній договір від 14.05.2021 №1 укладений відділом освіти виконкому Острозької міської ради з ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" за результатами процедури відкритих торгів (ID: UA-2021-03-05-006831-c) не розірваний.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення щодо застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії з підстав визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-06 16:12:56
Щодо моніторингу закупівлі
Від Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» надійшов лист- повідомлення № 03/09/23 від 09.09.2021 щодо обставин, які унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору № 1 від 14.05.2021 р. (який було укладено в результаті проведеного електронного аукціону по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-03-05-006831-c.). Враховуючи, значне збільшення ціни на ринку електричної енергії з серпня 2021 року та ініціювання ТОВ «Статус Енерго» щодо припинення постачання електричної енергії з 01.10.2021 в Управлінні освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради з метою задоволення потреб споживачів, виникла нагальна потреба здійснити переговорну процедуру закупівлі по предмету: Електрична енергія, ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника). Після проведення переговорів (протокол Уповноваженої особи № 9/2 від 24 вересня 2021 року) із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (ТОВ «РОЕК») (код згідно ЄДРПОУ - 42101003) прийнято рішення (протокол Уповноваженої особи № 9/3 від 24 вересня 2021 року) застосувати переговорну процедуру (скорочену) (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-09-24-011845-b). Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Лист та Додаткова угода № 4 від 01.10.2021 р. до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 1 від 14.05.2021 р. додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
Переможець |
416 160,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 10:58
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 17:04 |
Кінець періоду оскарження: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 жовтня 2021 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
07 жовтня 2021 17:04
|
Електронний підпис |
07 жовтня 2021 17:01
|
Протокол УО 9.6.docx |