Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія, ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
Очікувана вартість
416 160,00 UAH
UA-2021-09-24-011845-b 0c1a7baa8024421797beb9a096ac3b6b
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поліщук

+380681083348 spolis22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44218340
Місцезнаходження: 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, проспект Незалежності, будинок 34 А
Контактна особа: Світлана Поліщук
+380681083348
spolis22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: згідно пункту 3 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю, а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера).
Враховуючи лист-повідомлення від Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» № 03/09/23 від 09.09.2021 та Додаткову угоду про розірвання Договору про постачання електричної енергії споживачу № 1 від 14.05.2021 р. прийнято рішення застосувати переговорну процедуру (скорочену).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 10:58
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92480 кіловат
Електрична енергія, ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, проспект Незалежності, буд. 34 А (заклади підпорядкованні Управлінню освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару По закінченню розрахункового періоду, Постачальник здійснює остаточний розрахунок (перерахунок) за фактичним обсягом споживання електричної енергії Споживачем та надає Споживачу рахунок-фактуру та/або Акт приймання-передачі на оплату за фактично спожиту електричну енергію у розрахунковому періоді до 10-го числа місяця наступного за розрахунковим. Споживач здійснює оплату протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунку та/або Акт приймання-передачі грошовими коштами на поточний рахунок ТОВ «РОЕК» із спеціальним режимом використання, але не пізніше ніж до 15 числа місяця, що слідує за розрахунковим Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 17:14
Протокол УО 9.3.docx
24 вересня 2021 17:14
Лист про розірвання СТАТУС ЕНЕРГО.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-01-000046 ● f2d1ec14faa24e9ba26d4753483adf54
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2021 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

01.10.2021 №602
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.10.2021 № 602

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-09-24-011845-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-01 15:19:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-24-011845-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» застосовано переговорну процедуру закупівель з підстав: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника.
При цьому, згідно інформації розміщеної в системі електронних закупівель, попередній договір від 14.05.2021 №1 укладений відділом освіти виконкому Острозької міської ради з ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО" за результатами процедури відкритих торгів (ID: UA-2021-03-05-006831-c) не розірваний.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення щодо застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії з підстав визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-06 16:12:56

Щодо моніторингу закупівлі

Від Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» надійшов лист- повідомлення № 03/09/23 від 09.09.2021 щодо обставин, які унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору № 1 від 14.05.2021 р. (який було укладено в результаті проведеного електронного аукціону по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-03-05-006831-c.). Враховуючи, значне збільшення ціни на ринку електричної енергії з серпня 2021 року та ініціювання ТОВ «Статус Енерго» щодо припинення постачання електричної енергії з 01.10.2021 в Управлінні освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради з метою задоволення потреб споживачів, виникла нагальна потреба здійснити переговорну процедуру закупівлі по предмету: Електрична енергія, ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника). Після проведення переговорів (протокол Уповноваженої особи № 9/2 від 24 вересня 2021 року) із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (ТОВ «РОЕК») (код згідно ЄДРПОУ - 42101003) прийнято рішення (протокол Уповноваженої особи № 9/3 від 24 вересня 2021 року) застосувати переговорну процедуру (скорочену) (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-09-24-011845-b). Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Лист та Додаткова угода № 4 від 01.10.2021 р. до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 1 від 14.05.2021 р. додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
Переможець 416 160,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 10:58

Документи

27 вересня 2021 10:58
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:15
Протокол УО 9.3.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 10:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
416 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2021 10:58
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:15
Протокол УО 9.3.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2021 17:04
Кінець періоду оскарження: 18 жовтня 2021 00:00
Дата відміни: 18 жовтня 2021 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
07 жовтня 2021 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2021 17:01
Протокол УО 9.6.docx