Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
40 680,00 UAH
UA-2021-09-24-009104-b f2d2fc43008441879e45fe23f9dfd6b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Коваленко

+380669229428 vkov1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40477689
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Контактна особа: Володимир Коваленко
+380669229428
vkov1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 09:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2021 11:47
Очікувана вартість: 40 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для потреб апарату Східного офісу Держаудитслужби та управління в Кіровоградській області. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
1000 штуки
Ручки масляні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штуки
Корректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
210 штуки
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
7250 штуки
Конверт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
100 пачок
Папір А4/80/500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
100 штуки
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
248 штуки
Ручка масляна синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
70 штуки
Гумка для стирання слідів чорно графітових олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
20 штуки
Корректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
80 штуки
Маркери текстові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
150 штуки
Скоби до степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
40 штуки
Скріпки 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
4 штуки
Степлер №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
5 штуки
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
60 штуки
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
15 штуки
Точилка для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
15 штуки
Стікери-закладки пластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
2000 штуки
Конверт с-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 64/53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно умов Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 14:09
Порівняльна таблиця змін.doc
28 вересня 2021 14:09
Нова редакція_Додаток_3.doc
28 вересня 2021 14:09
Протокол_11 Внесення змін до Оголошення_Канцтовари.pdf
24 вересня 2021 14:58
Канцтовари_Додаток_4.doc
24 вересня 2021 14:58
Канцтовари_Додатки_1_3.doc
24 вересня 2021 14:58
ОГОЛОШЕННЯ_канцтовари.doc
28 вересня 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 14:09
Порівняльна таблиця змін.doc
28 вересня 2021 14:09
Нова редакція_Додаток_3.doc
28 вересня 2021 14:09
Протокол_11 Внесення змін до Оголошення_Канцтовари.pdf
24 вересня 2021 14:58
Канцтовари_Додаток_4.doc
24 вересня 2021 14:58
Канцтовари_Додатки_1_3.doc
24 вересня 2021 14:58
ОГОЛОШЕННЯ_канцтовари.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 29 943,30
UAH з ПДВ
25 330,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 29 408,22
UAH з ПДВ
25 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА" 29 990,08
UAH з ПДВ
25 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" 27 669,00
UAH з ПДВ
26 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 30 577,98
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович 37 138,00
UAH з ПДВ
37 138,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 17:36
Електронний підпис
07 жовтня 2021 17:35
Документи.pdf
07 жовтня 2021 17:35
4006 гумки KIN.pdf
07 жовтня 2021 17:35
8472 степлери, діроколи.pdf
07 жовтня 2021 17:35
IQ ECONOMY+до 26.05.22.PDF
07 жовтня 2021 17:35
Документи.pdf
07 жовтня 2021 17:35
3824 Коректори.pdf
07 жовтня 2021 17:35
цінова 29943 грн. 30 коп.pdf
07 жовтня 2021 17:35
9017 лінійки, циркулі.pdf
07 жовтня 2021 17:35
Доставку товару.pdf

Публічні документи

30 вересня 2021 11:34
Електронний підпис
30 вересня 2021 11:33
Витяг ЄДРПОУ від 03.09.2021.pdf
30 вересня 2021 11:33
Захист довкілля.pdf
30 вересня 2021 11:33
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2021 11:33
Свідоцтво.pdf
30 вересня 2021 11:33
Протокол.pdf
30 вересня 2021 11:33
Наказ новий.pdf
30 вересня 2021 11:33
Інформація про учасника.pdf
30 вересня 2021 11:33
Пропозиція.pdf
30 вересня 2021 11:33
ОПИС до статуту.pdf
30 вересня 2021 11:33
Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2021 11:33
Технічні специфікація.pdf
30 вересня 2021 11:33
Копія Статуту.pdf
30 вересня 2021 11:33
Наказ.pdf
30 вересня 2021 11:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 вересня 2021 11:33
Витяг ПДВ 05,05.pdf
30 вересня 2021 11:33
Протокол правочину.pdf
30 вересня 2021 11:33
Довідка ліцензування.pdf
30 вересня 2021 11:33
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2021 08:18
Електронний підпис
08 жовтня 2021 07:44
яна ID+код.jpg
08 жовтня 2021 07:39
технічна специфікація.pdf
08 жовтня 2021 07:39
цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2021 07:39
Документи якості 3.rar
08 жовтня 2021 07:39
Документи якості 2.rar
08 жовтня 2021 07:39
Документи якості 1.rar
08 жовтня 2021 07:39
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №3.pdf
08 жовтня 2021 07:39
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ №2.pdf
08 жовтня 2021 07:38
витягХрипко.pdf
08 жовтня 2021 07:38
ДОВІДКА №1.pdf
08 жовтня 2021 07:38
ВИТЯГ ЄДР.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2021 15:02
Електронний підпис
07 жовтня 2021 15:02
Пропозиція.pdf.p7s
07 жовтня 2021 15:02
_Наказ.pdf
07 жовтня 2021 15:02
Техн .pdf
07 жовтня 2021 15:02
ПДВ зав.PDF.p7s
07 жовтня 2021 15:02
_Витяг з ЄДРПОУ 28.08_зав.pdf
07 жовтня 2021 15:02
ПДВ зав.PDF
07 жовтня 2021 15:02
_Протокол.pdf
07 жовтня 2021 15:02
ЛГ.pdf
07 жовтня 2021 15:02
Статут ОПИС.PDF
07 жовтня 2021 15:02
Пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 15:02
Статут ОПИС.PDF.p7s
07 жовтня 2021 15:02
_Наказ.pdf.p7s
07 жовтня 2021 15:02
ЛГ.pdf.p7s
07 жовтня 2021 15:02
Техн .pdf.p7s
07 жовтня 2021 15:02
_Протокол.pdf.p7s

Публічні документи

07 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
07 жовтня 2021 14:19
Коди доступу_.pdf.p7s
07 жовтня 2021 14:19
Статут.pdf.p7s
07 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
07 жовтня 2021 14:18
Витяг з ЄДРПОУ 23.09.2021р..pdf
07 жовтня 2021 14:18
Коди доступу_.pdf
07 жовтня 2021 14:18
Статут.pdf
07 жовтня 2021 14:18
Технічна специфікація.pdf
07 жовтня 2021 14:18
Документи про якість.rar

Публічні документи

07 жовтня 2021 16:58
Електронний підпис
07 жовтня 2021 16:57
Витяг ЄДРЮ і ФОП.PDF
07 жовтня 2021 16:57
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 16:57
Довідка щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ФОП "ХРИПКО ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 25 330,32
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
25 330,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:40
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 13:47
Договір 168-Дн Аверс канцтовари.pdf укладений
23 жовтня 2021 13:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 листопада 2021 10:26
21 251,40 UAH UA228201720343150003000095492
Східний офіс Держаудитслужби
UA563808050000000026003737215
Товариство з обмеженою відповідальніст
Оплачений
10 листопада 2021 10:26
4 078,92 UAH UA228201720343150003000095492
Східний офіс Держаудитслужби
UA563808050000000026003737215
Товариство з обмеженою відповідальніст
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 330,32
UAH (в тому числі ПДВ 4 221,72 UAH)