Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування)
Очікувана вартість
4 952 726,15 UAH
UA-2021-09-24-005640-c 65d8f6b7ae4240e59a50b9bd49d56d54
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Чернишевського, буд. 37
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) «після укладення договору про закупівлю» у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури: на закупівлю підрядних робіт по об’єкту : «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, у зв’язку з виникненням необхідності у проведенні додаткових будівельних робіт, які можуть бути передбачені в основному договорі у сумі до 50% вартості головного (первинного) договору. Головний (первинний) договір про закупівлю робіт по об’єкту «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація № ZP04_09 ВІД 06.04.2020 р. виконується підрядною організацією ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» . Під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування проектних рішень для завершення проекту. Відповідно, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу кошторисної документації, експертний звіт від 29.06.2021 року № 08-0166/01-21 Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області. Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 29.06.2021 року № 08-0166/01-21 Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області, вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «після укладення договору про закупівлю» у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 17:36
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами). Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту: «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Кізіярська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

24 вересня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 17:27
Інфекційна лікарня - коригування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 4 952 726,15
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 17:36

Документи

24 вересня 2021 17:36
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 17:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
4 952 726,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2021 17:36
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 16:03
ДОДАТ УГОДА 9 від 01.10.2022 договір ZP 04_09_1від 06.10.21.pdf укладений
27 жовтня 2023 16:02
Електронний підпис укладений
01 вересня 2022 15:26
Додаткова угода 8 ZP 04_09-1 подовжен_31_12.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 15:26
Електронний підпис укладений
12 травня 2022 09:57
ДУ 7 11.05.pdf зміни до договору
11 травня 2022 11:17
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 21:14
Додаткова угода 6 до дог. 04 09 1.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 11:03
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 11:23
Додаткова угода 5 від 09.03.2022.pdf зміни до договору
09 березня 2022 11:11
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 16:38
ДУ 4 від 17.02.2022.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 16:37
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:31
ДУ 3 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 08:09
ДУ 2 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:08
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 10:20
додаткова угода 1 від 09.11.2021.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 10:13
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 12:27
ДОГОВІР укладений
07 жовтня 2021 12:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Підрядні роботи по об’єкту: «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) 1 роб 4 952 726,15
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку зі змінами Викласти розділ 20 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" в новій редакції;2.Викласти в новій редакції Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт).
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.18.1. розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції :18.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту укладання схвалення Європейським інвестиційним банком (далі –ЄІБ) запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту. У разі ненадання ЄІБ схвалення запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за схвалення ЄІБ. Договір діє до 01.04.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.; Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток № 3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.18.1. розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції :18.1. Цей Договір вважається укладеним з моменту укладання схвалення Європейським інвестиційним банком (далі –ЄІБ) запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту. У разі ненадання ЄІБ схвалення запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за схвалення ЄІБ. Договір діє до 01.09.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п 18.1 розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним з моменту укладання схвалення Європейським інвестиційним банком (далі -ЄІБ) запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту. У разі ненадання ЄІБ схвалення запиту на виділення коштів для реалізації відповідного проекту договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за схвалення ЄІБ. Договір діє до 31.12.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Викласти розділ 20 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_09/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Підрядні роботи по об’єкту: «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48, м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) 1 роб 4 952 726,15
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 01 вересня 2022
Сума оплати за договором: 4 952 726,15
UAH (в тому числі ПДВ 825 454,36 UAH)