Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва
Очікувана вартість
3 049 240,00 UAH
UA-2021-09-24-005380-c ● 213263f76bf3408cbd179f479649b1fb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 3 049 240,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 246,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Код, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 55321000-6 (послуги з готування їжі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, заклади освіти за адресою вул. Стальського, 26-А; вул. Микитенка, 7; вул. Райдужна, 17-Б вул. Стальського, 12; бульв. Перова, 21; вул. Вільде, 5; вул. Кибальчича, 5; вул. Райдужна, 12; вул. Райдужна, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України через Управління Державної казначейської служби Дніпровського району ГУДКСУ у м. Києві з відтермінуванням платежу до 60 банківських днів щомісячно з моменту фактичного надання Послуг відповідно до актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 18:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 18:51 |
Перелік_змін_до_ТД_від_26.10.21 10_527.PDF | |
26 жовтня 2021 18:50 |
ТД послуги з організації харчування 2021 зміни від 26.10.2021.docx |
26 жовтня 2021 18:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2021 18:51 |
Перелік_змін_до_ТД_від_26.10.21 10_527.PDF
|
|||
26 жовтня 2021 18:50 |
ТД послуги з організації харчування 2021 зміни від 26.10.2021.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-24-005380-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ВЕКТОР 12", Код ЄДРПОУ:37838689
Дата подання: 06 жовтня 2021 20:54
Дата подання: 06 жовтня 2021 20:54
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 жовтня 2021 12:20
рішення від 08.10.2021 № 22938.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2021 12:14
інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2021 № 23907.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2021 12:55
рішення від 21.10.2021 № 23907.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2021 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2021 18:52
Номер скарги: UA-2021-09-24-005380-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 24 вересня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – відкриті торги «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва), код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 55321000-6 (послуги з готування їжі), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-24-005380-c за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 3 049 240,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
24 вересня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію, а 26 жовтня 2021р. зміни до тендерної документації.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 03.11.2021р. 08-00 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
04 листопада 2021р. відбувся аукціон вказаної закупівлі, який завершився цього ж дня о 15:40 год.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ з/п НАЙМЕНУВАННЯ УЧАСНИКІВ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ
1 ПП ЮГСТРОЙ 17 2 896 778,00 грн
2 Комунальне підприємство "Шкільне харчування" 2 491 675,00 грн
3 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 460 000,00 грн
4 КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 1 403 000,50 грн
5 ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 402 999,00 грн
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
08.11.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПОНТЕМ.УА".
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ПО ПЕРШЕ: Пунктом 2.4 тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен мати в штаті інженера-технолога громадського харчування з дозволом роботи по організації харчування (або іншого фахівця, який має диплом, який підтверджує професійні знання і навички для складання меню для шкільного харчування відповідно до вимог Постанови КМУ Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305. Професійні знання та досвід іншого фахівця, у тому числі сестри медичної з дієтичного харчування, учасники підтверджують шляхом надання завіреної копії диплому фахівця з вкладишем або іншими додатками, з яких слідкує вивчення фахівцем профільних предметів з розробки та складанню меню).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" відсутній зазначений спеціаліст та відсутній диплом фахівця з вкладишем, з якого слідкує вивчення фахівцем профільних предметів з розробки та складанню меню.
ПО ДРУГЕ: Пунктом 1.6. тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2021 році».
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" надано договір № 02/12-1 від 02.12.2019р., термін дії якого до 31.12.2020р., тобто він не діючий на момент подання тендерної пропозиції.
ПО ТРЕТЄ: Меню, яке надано у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" не чітке і в деяких місцях не читається взагалі. Тим самим, обмежує можливість правильної оцінки дотримання норм харчування за Постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305.
Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно визнав переможем ТОВ "ПОНТЕМ.УА".
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ПОНТЕМ.УА", грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, що встановлений електронною системою закупівель.
Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 21/892 від 08.11.2021р., щодо визначення ТОВ "ПОНТЕМ.УА" переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з останнім.
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-09-24-005380-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 09 листопада 2021 10:38
Дата подання: 09 листопада 2021 10:38
Оскарження рішення Замовника
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 24 вересня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – відкриті торги «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва), код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 55321000-6 (послуги з готування їжі), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-24-005380-c за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 3 049 240,00 грн. без ПДВ.
Замовником закупівлі виступає Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
24 вересня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію, а 26 жовтня 2021р. зміни до тендерної документації.
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 03.11.2021р. 08-00 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
04 листопада 2021р. відбувся аукціон вказаної закупівлі, який завершився цього ж дня о 15:40 год.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ з/п НАЙМЕНУВАННЯ УЧАСНИКІВ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ
1 ПП ЮГСТРОЙ 17 2 896 778,00 грн
2 Комунальне підприємство "Шкільне харчування" 2 491 675,00 грн
3 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 460 000,00 грн
4 КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 1 403 000,50 грн
5 ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 402 999,00 грн
У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
08.11.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПОНТЕМ.УА".
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин.
Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
• відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
• не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
• не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
• не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ПО ПЕРШЕ: Пунктом 2.4 тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен мати в штаті інженера-технолога громадського харчування з дозволом роботи по організації харчування (або іншого фахівця, який має диплом, який підтверджує професійні знання і навички для складання меню для шкільного харчування відповідно до вимог Постанови КМУ Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305. Професійні знання та досвід іншого фахівця, у тому числі сестри медичної з дієтичного харчування, учасники підтверджують шляхом надання завіреної копії диплому фахівця з вкладишем або іншими додатками, з яких слідкує вивчення фахівцем профільних предметів з розробки та складанню меню).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" відсутній зазначений спеціаліст та відсутній диплом фахівця з вкладишем, з якого слідкує вивчення фахівцем профільних предметів з розробки та складанню меню.
ПО ДРУГЕ: Пунктом 1.6. тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2021 році».
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" надано договір № 02/12-1 від 02.12.2019р., термін дії якого до 31.12.2020р., тобто він не діючий на момент подання тендерної пропозиції.
ПО ТРЕТЄ: Меню, яке надано у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" не чітке і в деяких місцях не читається взагалі. Тим самим, обмежує можливість правильної оцінки дотримання норм харчування за Постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305.
Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно визнав переможем ТОВ "ПОНТЕМ.УА".
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ПОНТЕМ.УА", грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, що встановлений електронною системою закупівель.
Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 21/892 від 08.11.2021р., щодо визначення ТОВ "ПОНТЕМ.УА" переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з останнім.
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2021 16:55
рішення від 11.11.2021№25395.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2021 16:55
Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.11.2021№14880.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2021 18:02
Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.11.2021№14921.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2021 16:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2021 №26684.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2021 11:59
рішення від 30.11.2021№26684.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2021 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішення АМКУ від 30.11.2021 № 26684-р/пк-пз, скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-24-005380-c.
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2021 10:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
2 528 935,00
UAH
|
1 402 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" |
2 759 350,00
UAH
|
1 403 000,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
3 032 930,00
UAH
|
1 460 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" |
2 491 675,00
UAH
|
2 491 675,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЮГСТРОЙ 17 |
2 896 778,00
UAH
|
2 896 778,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Рішення скасоване |
1 402 999,00
UAH
|
30 грудня 2021 10:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 листопада 2021 00:00
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Очікує рішення |
1 402 999,00
UAH
|
30 грудня 2021 10:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 січня 2022 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 11:35 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 грудня 2021 11:35 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-09-24-005380-c у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товару, керуючись ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
30 грудня 2021 11:33
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 11:33
|
Протокол скасування процедури закупівлі 3 049,240.pdf |